Hallo ,
Ik zou graag een advies willen in het volgende.
Kpn heeft zonder opzegging mijn Internet abbonement die ik al sinds 2006 heb en mijn interactieve tv beindigd.
Maar buiten dat om hebben ze al mijn privé e-mail accounts bij een andere klant geplaatst. Die dus nu mijn e-mails binnenkrijgt.
Ik ben nu al 2 maanden met kpn bezig zodat ze dit rechtzetten. geven ze in eerste instantie ook nog die ander de schuld die nu mijn e-mail acounts heeft.
Dus ik ook zo dat zou lekker zijn dus als ik een e-mail adres van iemand weet kan ik diegene zijn abbonement beindigen dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik wil dus kpn aansprakelijk stellen. op de volgende artikelen van
Aansprakelijk KPN
12.2
b. indien het schade betreft als gevolg van een handelen in strijd met de artikelen 273d en 273e van het Wetboek van Strafrecht, tot ten hoogste
een bedrag van € 1.500.000,- per gebeurtenis;
d. indien het schade betreft als gevolg van het door KPN buiten gebruik stellen van een Dienst zonder dat
daarvoor een grond bestond, tot ten hoogste een bedrag van € 2.500 per Aansluiting, met een maximum van
€ 1.000.000,- per gebeurtenis
Alleen weet verder niet hoe en ook niet wat een redelijke schade eis zou zijn gezien deze situatie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN beindigd abbo zonder opzeggen en nog meer
Re: KPN beindigd abbo zonder opzeggen en nog meer
je kan wel kpn aansprakelijk stellen maar die bedragen die je hier neerzet vind ik eerlijk gezegd belachelijk, emailadres ken je zo veranderen effe aan je familie en bekenden doorgeven dat je een ander mailadres hebt. Ga eens naar het juridisch loket hiermee. succes.
Dat zijn de bedragen die kpn in hun algemeene voorwaarden bij de aansprakelijkheid heeft staan.
Tevens heb ik geen zicht wie ik allemaal in mijn contacten had staan dus kan ik ook niet iedereen berichten. Zo ook instanties en dergelijke.
Tevens heb ik geen zicht wie ik allemaal in mijn contacten had staan dus kan ik ook niet iedereen berichten. Zo ook instanties en dergelijke.
dan toch naar het juridisch loket gaan , kost niks en die kunnen je beter helpen dan wij hier op het forum.
Tevens heb ik geen zicht wie ik allemaal in mijn contacten had staan dus kan ik ook niet iedereen berichten. Zo ook instanties en dergelijke
dit vind ik meer de fout van jou, ondanks dat kpn onvoorstelbaar fout zit.