LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN blijft fouten maken en arrogantie klantenservice!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Blueface
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:10
Locatie: Arnhem

KPN blijft fouten maken en arrogantie klantenservice!!

Ongelezen bericht door Blueface »

Ik zal het verhaal uitleggen. Ik wilde voor een dame die noodgedwongen was om te verhuizen het internet overlaten zetten naar haar nieuwe adres. Zij heeft hier zelf geen verstand van, vandaar dat ik het dus voor haar doe. Zij heeft het zelf ook telefonisch door gegeven. Naar 2 telefonische aanvragen voor verhuizing nog steeds niets. Weer klantenservice gebeld en die zij dat het allang aangesloten moest zijn. Ik getest, natuurlijk geen dsl-lampje op de modem. Meterkast na gekeken en bedrading , allemaal in orde. Ondertussen had zij op haar oude adres internet van het net (KPN). Achteraf blijkt dus dat dit abo niet op haar adres kon, dus verhuizing 2 keer geannuleerd. Geen excuses van KPN, niets. Weer gebeld voor nieuw abo op adres, bleek dat we weer verkeerd voorgelicht waren. Was gezegd dat zij een abo van KPN zelf kreeg voor 17,50 per maand. Alleen dus de eerste 3 maanden. Werd verzwegen. Ook zou zij in de tussen tijd een stick bij primafoon kunnen ophalen voor de overbrugging. Deze was gratis, werd gezegd. Kom ze daar, bleek dus dat ze geen sticks op voorraad hadden en dat deze 50 euro kostte. Je kreeg die 50 euro later wel weer terug. Aangzien dit niet vermeld was en ook omdat deze dame van een laag inkomen moet rond komen, ging ik natuurlijk gelijk verhaal halen bij KPN. Krijg ik een dame met een bijzonder slecht humeur aan de lijn. Ik mijn verhaal gedaan. Omdat het nog al wat lang duurde, werd de dame nog al geriiteerd en blijkbaar had ze haast, want ze gooide de hoorn er op en er kon dus nog niet eens goede dag vanaf. Dus kortom als je bij KPN internet aanvraagd en er worden dingen verzwegen en je gaat verhaal halen, wordt je dus gewoon afgeblaft om het maar zo te zeggen. Mijn advies is dan ook, blijf bij dit bedrijf heel ver uit de buurt en met name de klantenservice. Uiteraard wordt deze handel dus ook geannuleerd. Wat een arrogantie. Dat het je dus met zo'n monopolie bedrijf. Hier moet echt eens iets aangebeuren. Geef ze maar gewoon een fikse boete!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: KPN blijft fouten maken en arrogantie klantenservice!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
------------------------------------------------
Hier kunt u een klacht over deze gang van zaken indienen.

Blueface
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:10
Locatie: Arnhem

Re: KPN blijft fouten maken en arrogantie klantenservice!!

Ongelezen bericht door Blueface »

Bedankt voor u reactie. Mevrouw wil zelf echter niets meer met KPN te maken hebben. Ze wilde dus alleen haar hart even uitstorten. Ze wil verder geen process of iest dergelijks. Dit is omdat ze er gewoon simpelweg geen tijd en de moed niet voor heeft. Ik vind dit zeer begrijpelijk. Het haalt toch niet uit bij zulke grote bedrijven. Dit soort bedrijven pak je alleen maar als je gewoon weg niets meer van ze afneemt. Ze zou een bos bloemen thuis gestuurd krijgen afgelopen week, maar uiteraard is dit niet gebeurd. Ze heeft ook alles geannuleerd. KPN heeft dus gewoon lak aan haar klanten. Als ze maar geld binnen halen. We kijken nu naar een alternatief.

Gesloten