Al maanden probeer ik KPN te overtuigen dat ik dubbele mails van hen ontvang. Op e.o.a. manier schijnt het bij hen niet te lukken dit te stoppen. Van een dubbele account is geen sprake. Toch blijf ik van KPN steeds dubbele mails ontvangen. Ik vraag me af of er meerdere mensen zijn met dit probleem.
Wat buitengewoon ook irritant is aan KPN is de klachtenafhandeling. Je moet door tig schermen door, maar je kunt je klacht niet kwijt. Een fatsoenlijke klachtenmail is bij KPN niet mogelijk. Dan moet je je klacht maar via iets anders vermelden zoals nieuwe adresgegevens of factuurveranderen.
Kortom KPN doe wat aan jullie service en los het probleem met dubbele mails op
PJ 66 schreef:Al maanden probeer ik KPN te overtuigen dat ik dubbele mails van hen ontvang. Op e.o.a. manier schijnt het bij hen niet te lukken dit te stoppen. Van een dubbele account is geen sprake. Toch blijf ik van KPN steeds dubbele mails ontvangen. Ik vraag me af of er meerdere mensen zijn met dit probleem.
Wat buitengewoon ook irritant is aan KPN is de klachtenafhandeling. Je moet door tig schermen door, maar je kunt je klacht niet kwijt. Een fatsoenlijke klachtenmail is bij KPN niet mogelijk. Dan moet je je klacht maar via iets anders vermelden zoals nieuwe adresgegevens of factuurveranderen.
Kortom KPN doe wat aan jullie service en los het probleem met dubbele mails op
Krijg je de dubbele mails ook binnen in de webmail van KPN? Als dat namelijk niet het geval is betreft het een instellingfout van het e-mailprogramma op uw computer, zoals bijvoorbeeld 2 e-mailaccounts met dezelfde instellingen
Als dat wel het geval is, kan het zijn dat je mails dubbel ontvangt omdat ze bijvoorbeeld naar zowel een alias als de e-mailbox waar de alias onder valt verzonden worden. Dan komt het ook dubbel aan. (er staan dan wel 2 verschillende adressen in)
Indien er echt dubbele mails binnenkomen zonder achterliggende reden, dient het verder doorgezet te worden naar de technische dienst. Dit is dan echter iets dat bijna nooit voorkomt. in 99.99% van de gevallen betreft dit een instellingsprobleem.
Het ging er mij om dat een simpel dingetje door zo'n groot bedrijf niet simpel en eenvoudig kan worden verwerkt. Dat vind ik buitengewoon zielig en al helemaal hoe ze reageren.
PJ 66 schreef:Het ging er mij om dat een simpel dingetje door zo'n groot bedrijf niet simpel en eenvoudig kan worden verwerkt. Dat vind ik buitengewoon zielig en al helemaal hoe ze reageren.
U heeft helemaal gelijk, maar U hebt een keuze. U kunt er een groot ding van maken, zich er heel boos om maken met alle (gezonheids)risico's die er bij horen, een bericht posten op dit forum enz enz. Of U kunt op delete drukken en verder geen zorgen meer hebben. Aan U de keuze, maar zelf zou voor de laatste optie kiezen, ook al omdat ik denk dat niemand bij de KPN hier tijd aan gaat besteden, omdat zij liever meer mails sturen dan minder
Ik heb geen dubbele e-mails, maar een ander probleem.
In eerste instantie moet je inderdaad via allerlei schermen heen en kan je uit alles opties kiezen, behalve degene die je moet hebben. Vervolgens stuurt KPN glasvezel meestal berichten vanaf e-mail adres ([email protected]), waar je niet op kan antwoorden en weer gedwongen wordt om het via internet te doen.
Maar soms sturen ze vanaf ze e-mail van [email protected].
Volgens mij kan je daar gewoon naar toe e-mailen.
Precies. En de mailing (commerials van KPN) worden weer door een ander bedrijf gerund. Dus............ik zal het wel weer 2 x binnen krijgen. Dat mailen naar hun is inderdaad een crime. Zoiets simpels en dan kom je op een veld waar je je bedrijfsnaam moet invullen. Ik heb geen bedrijf, maar dat veld is weer nergens te vinden...........tja als je dan weer zo n figuur aan de lijn hebt, dan weet die weer niks van internet af. Ik noem het maar hokjescultuur.
Als ik het goed begrijp gaat het dus alleen om reclame-mailings van KPN die je dubbel binnenkrijgt?
Heb je misschien een e-mailaccount met een hoofd e-mail-adres en daarnaast nog een alias? Als beide adressen op een mailinglijst staan krijg je ze dubbel binnen (op het alias, en op het hoofdadres).
Ik heb zelf in een kpn-mailtje gekeken, er staat er in het mailtje een 'afmelden' linkje. Lijkt me dat als de die op 1 van de mailtjes gebruikt dat je alles dan nog maar 1 keer binnenkrijgt.
Ik zal eens kijken Harrie als ie weer binnen komt. An sich vind ik het niet zo erg als er een keer wat binnen komt, maar van de provider zelf is het wel lullig als zoiets eerst 's morgens binnen komt en een paar uur later nog een keer.