LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn internet plus bellen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
brekeltje

kpn internet plus bellen

Ongelezen bericht door brekeltje »

Hoe krijg je contact met kpn en waar kan ik met mijn klacht terecht?
5 juni heb ik vanwege een verhuizing van amsterdam naar brabant internet plus bellen van planet aangevraagd. 5 juli zou ik aangesloten worden werd mij verteld, maar er waren wel problemen met de lijn. eind juli en 3 monteurs later werkt internet. Alleen heb ik een kpnaccountnaam en heb ik nog geen nieuw lokaal telefoonnummer en bel ik met mijn amsterdamse nummer. Je kunt bellen tot je een ons weegt. je betaalt ervoor. het product van kpn is contact maken (toch?), maar waarom is het dan zo moeilijk contact te maken met ze. De site is ondoorgrondelijk door de hoeveelheid informatie en het gebrek aan adressen. Het 09000244 nummer is onbereikbaar; je wordt doorgeschakeld tot je een ons weegt en dan spreek je iemand maar kunnen ze je niet helpen. Het is nu 12 september, rekeningen krijg ik wel, maar ik wil een klacht indienen en mijn geld terug. waar en bij wie?

agro

Re: kpn internet plus bellen

Ongelezen bericht door agro »

Als je IPB of ADSL niet naar behoren werkt heb je een storing toch?
Je kan dan gratis bellen met de storingsdienst 0800-0407, krijg je iemand aan de lijn die er niet uitkomt bel dan even later opnieuwe.
Kost je in ieder geval geen telefoontikken, en bij de storingsdienst zitten meer en betere techneuten en hebben ze meer mogelijkheden je te helpen.

Succes.

marian.vandommelen@orange

Re: kpn internet plus bellen

Ongelezen bericht door marian.vandommelen@orange »

Hallo je kan met een gratis nummer naar kpn bellen en daar ook een klacht neer leggen en geld terug vragen. Het nummer is 08000115, optie 2 en dan kan je naar desbetreffende afdeling vragen

Gesloten