LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN komt geen enkele belofte na

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Jaszzx

KPN komt geen enkele belofte na

Ongelezen bericht door Jaszzx »

Let op... dit is de verkorte versie...

Maart 2013, glasvezel in de straat. Je hoort goede berichten en KPN komt met een leuke deal. Sneller, beter, en goedkoper. Gratis installatie. Goed, overstappen dan maar, alles bij KPN, ook mobiel, gratis hotspots, voordeel compleet, familievoordeel, de voordelen kunnen niet op.
Installatie laat te wensen over, wifi alleen wanneer je bij het modem staat.
Modem nr 2. Een V8. Net zo slecht. Pas na mijn standpunt dat bij Ziggo de wifi tot bij de buren was, krijg ik modem nr 3. Weer een V8. Wifi is nu redelijk.
Aanschaf Synology NAS. Met het modem geen mogelijkheid om poorten open te zetten. Contact met de helpdesk, nu gelukkig een deskundig iemand aan de lijn. Ik krijg een V9.
Modem nr 4. Geen V9 maar weer een V8, kan wel de poorten open zetten maar het modem is gammel, wil soms helemaal niet opstarten. Wifi is matig.
Oktober 2014. Modem overlijdt. Wifi valt om de 5 tot 10 minuten uit en moet steeds handmatig weer aangezet worden.
Mij wordt een V9 beloofd die nu ook gewoon uitgegeven worden dus ik ben daar niet eens een uitzondering in.
Modem wordt afgeleverd, modem nr 5. Het is weer een V8. Wifi weer slecht, iedereen in huis problemen met zijn mobiel.
Weer bellen. Excuses, ik krijg nu echt een V9, hij regelt het via een andere afdeling. Ophalen dit keer. Weer een V8.
Weer bellen. Weer excuses. Helpdeskmedewerkster paast het door naar haar meerdere die contact met mij op zal nemen.
Taal noch teken.
Facebook opgezocht, misschien helpt webcare. Medewerker belooft zijn best te doen.
Weer bellen. Medewerker belooft een V9. Via weer een andere afdeling. Op zaterdag. Tussen 8 en 1.
Dan word ik gebeld. Door een aardige mevrouw van de KPN. Eén of andere manager. Ik ben aan het werk, ze zal de volgende dag terugbellen.
Ze belt niet. Belooft me uiteindelijk via Facebook dat ze de volgende dag zal bellen. Ook dat gebeurt niet.
Zaterdag 1 november. Geen V8 modem. Helemaal geen modem. TNT komt niet, laat ook geen briefje achter dat ze voor de deur stonden en ik krijg van KPN totaal geen reactie dat ze dat modem weer teruggekregen hebben omdat er niemand was.
Weer bellen. Helpdeskmedewerkster geeft aan dat het ophalen van het modem in de KPN winkel een optie kan zijn. Ik hou deze in gedachten.
Eindelijk, na heel wat boze berichten van mijn kant, belt webcare. Aardige man, belooft het uit te zoeken en belooft uit te zoeken waarom de aardige mevrouw niets van zich laat horen. Hij zal maandag terugbellen.
Maandag 3 november word ik inderdaad gebeld. Webcare belooft mij alles uit te zoeken en ik zal zeker voor het einde van de week teruggebeld worden. De aardige mevrouw belooft niet alleen haar uiterste best voor mij te doen maar ook compensatie, ze zal daar nog over terugbellen. Er komt sowieso een V9 naar me toe, er zijn nu zoveel afdelingen met mij bezig dat wanneer ik er meer krijg ik er eentje als reserve mag houden.
We zijn nu 2 weken later. Taal noch teken. Via Facebook maar weer bericht gestuurd en wat blijkt? De hele voorgeschiedenis wordt van tafel geveegd en er blijkt helemaal niemand met mij bezig. Aldus loze beloftes weer.

KPN WORDT WAKKER, WAT GAAN WE HIER AAN DOEN???

jerwarm

Re: KPN komt geen enkele belofte na

Ongelezen bericht door jerwarm »

tja KPN [voormalig PTT] ; na de privatisering helaas nooit meer hetzelfde geworden........ :x :oops: :cry:

maar uw probleem. :!:

het probleem lijkt me eerder nadat je al 5 modems hebt geprobeerd in het ontvangstsignaal te zitten wat binnen komt via je fiber, als dat het nog iets met je modem te maken heeft?

Er zit nog een inverter tussen je fiber/ISRA en je modem V8. Die zou ook gewoon stuk kunnen zijn?
Het gaat er bij mij amper in dat 5 modems achter elkaar met een manco worden geleverd. :)

Kijk ook eens goed rond in je omgeving [app op je telefoon] of er iets loopt te storen op je WIFI kanalen, en stel je modem eventueel op een ander kanaal in.

Gesloten