LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN met angst en beven
KPN met angst en beven
Een poosje geleden kwamen er een paar "studenten" aan de deur, zij deden een aanbod om over te stappen naar kpn alles in 1.
Manlief was thuis en liet zich ietwat overrompelen, hij sloot het af.
Na 2 weken kregen we de hele boel binnen, ruimschoots op tijd hoor, dat wel.
In de papieren stond dat het maandag 21 jan. jl. aangesloten/overgezet zou worden.
Dus manlief neemt de middag vrij, sluit de boel aan en ..............niks.
Na een paar telefoontjes kwam de medewerker erachter dat het modem kapot is.
Gister keurig het nieuwe modem in huis, manlief neemt wederom vrij s middags, want hij wil zo kort mogelijk zonder interpret, telefoon en tv zitten, logisch toch?
Vanaf maandag doet de huistelefoon al niks meer, maandag was het een dood vogeltje, gister kwam er een toon uit, geen kiestoon of ingesprek.
We hadden hoop dat de boel het zou doen, maar niks, na een aantal telefoontjes wilden ze de schakelaar maar even omzetten, goh zeg ik grappend, op zijn mooist stond die nog uit.
Na dat ze de schakelaar aan en uit (waarschijnlijk uitgebleven dan) gezet hadden gebeurde er weer niks.
Resetten op het modem leverd ook niks op.
Maar zetten we ons oude modem er weer tussen i.p.v. de kpn modem, dan hebben we weer internet, dus ik zou denken dat het niet aan mijn zootje in huis ligt.
Wederom gebeld, weer wat daar proberen en we zullen teruggebeld worden, wat niet is gebeurd, dus zelf maar weer bellen.
Dan besluiten ze dat er een monteur moet komen, die zal dan s avonds of morgen bellen, nou s avonds niks gehoord, en vandaag ook nog niet.
Ik bel zo zelf maar, ik ben er nu al klaar mee, want straks sluit mijn oude provider de boel af (wat ik al verwacht had) en de tv die weer via een ander gaat kan er nu ook zo afgaan, dan hebben we dus niks meer.
Eigenlijk wil ik dat die monteur vandaag nog komt, maar is dat redelijk van mijn kant na al 2 dagen eigenlijk niks van kpn te ontvangen? (ik bedoel de aangeboden diensten)
Zelf heb ik zoiets, kan die monteur niet vandaag, dan halen ze de zooi maar weer op, want hier heb ik niks aan, ben niet van plan om weken op een monteur te wachten en zelf zonder telefoon, interpret en tv te zitten.
Manlief was thuis en liet zich ietwat overrompelen, hij sloot het af.
Na 2 weken kregen we de hele boel binnen, ruimschoots op tijd hoor, dat wel.
In de papieren stond dat het maandag 21 jan. jl. aangesloten/overgezet zou worden.
Dus manlief neemt de middag vrij, sluit de boel aan en ..............niks.
Na een paar telefoontjes kwam de medewerker erachter dat het modem kapot is.
Gister keurig het nieuwe modem in huis, manlief neemt wederom vrij s middags, want hij wil zo kort mogelijk zonder interpret, telefoon en tv zitten, logisch toch?
Vanaf maandag doet de huistelefoon al niks meer, maandag was het een dood vogeltje, gister kwam er een toon uit, geen kiestoon of ingesprek.
We hadden hoop dat de boel het zou doen, maar niks, na een aantal telefoontjes wilden ze de schakelaar maar even omzetten, goh zeg ik grappend, op zijn mooist stond die nog uit.
Na dat ze de schakelaar aan en uit (waarschijnlijk uitgebleven dan) gezet hadden gebeurde er weer niks.
Resetten op het modem leverd ook niks op.
Maar zetten we ons oude modem er weer tussen i.p.v. de kpn modem, dan hebben we weer internet, dus ik zou denken dat het niet aan mijn zootje in huis ligt.
Wederom gebeld, weer wat daar proberen en we zullen teruggebeld worden, wat niet is gebeurd, dus zelf maar weer bellen.
Dan besluiten ze dat er een monteur moet komen, die zal dan s avonds of morgen bellen, nou s avonds niks gehoord, en vandaag ook nog niet.
Ik bel zo zelf maar, ik ben er nu al klaar mee, want straks sluit mijn oude provider de boel af (wat ik al verwacht had) en de tv die weer via een ander gaat kan er nu ook zo afgaan, dan hebben we dus niks meer.
Eigenlijk wil ik dat die monteur vandaag nog komt, maar is dat redelijk van mijn kant na al 2 dagen eigenlijk niks van kpn te ontvangen? (ik bedoel de aangeboden diensten)
Zelf heb ik zoiets, kan die monteur niet vandaag, dan halen ze de zooi maar weer op, want hier heb ik niks aan, ben niet van plan om weken op een monteur te wachten en zelf zonder telefoon, interpret en tv te zitten.
Re: KPN met angst en beven
Ik vind dat redelijk, tenslotte heb je recht op de diensten waar je voor moet dokken.Eigenlijk wil ik dat die monteur vandaag nog komt, maar is dat redelijk van mijn kant na al 2 dagen eigenlijk niks van kpn te ontvangen? (ik bedoel de aangeboden diensten)
Persoonlijk zou ik kpn de heleboel laten terugnemen, geef ze nog een berichtje dat je binnen 7 dagen alles werkend moet hebben, en anders het contract als ontbonden ziet.
Volgens mij hebben ze bij KPN een hele dikke betonnen plaat voor hun kop, of de grijze massa is bevroren
als je toch zoveel klachten binnen krijgt moet er toch wel een belletje bij je gaan rinkelen....of niet
als je toch zoveel klachten binnen krijgt moet er toch wel een belletje bij je gaan rinkelen....of niet
Juisthove60 schreef:Volgens mij hebben ze bij KPN een hele dikke betonnen plaat voor hun kop, of de grijze massa is bevroren
Tenzij jouw oude provider een kabelprovider was lijkt het er toch sterk op dat KPN je nog helemaal niet aangesloten heeft. Zou dat wel zo zijn, dan zou je oude provider en modem niet meer werken.
Dan besluiten ze dat er een monteur moet komen, die zal dan s avonds of morgen bellen, nou s avonds niks gehoord, en vandaag ook nog niet
Als dit soort dingen nog vaker gebeuren, zou ik het redelijk vinden om de hele handel op te zeggen.
Dan besluiten ze dat er een monteur moet komen, die zal dan s avonds of morgen bellen, nou s avonds niks gehoord, en vandaag ook nog niet
Als dit soort dingen nog vaker gebeuren, zou ik het redelijk vinden om de hele handel op te zeggen.
nou fijn, 3 kwartier aan de telefoon gehangen, af en toe spreek je iemand maar meerendeel hang je in de wacht.
Ik wilde enkel weten wanneer de beloofde monteur zou komen, nee ze moest eerst vanalles doormeten, iets wat de afgelopen dagen al minstens 50 keer geberud is, daarna had ze geen tel.nr van monteurs, dan moest er een betaalde monteur komen, want die andere duurt 2 weken.
Niks 2 weken, en uiteraard betaal ik niet voor een monteur.
Mevrouw ik kan er op dit moment niks aan doen, ik zie dat u gebeld bent?
Nee dus, nou dan is het tel.nr van u niet goed, nee logisch mijn huistelefoon is dood ja, mobiel moet je bellen.
Dat nr. is bij jullie bekend als het goed is, maar dat blijkt een ander nr. te zijn dan waarmee ik nu bel.
Klopt dat is man zijn mobiele (werk) telefoon, ik bel nu met mijn mobiel.
Uiteindelijk na veel gedoe en zelfs een boze/gefrustreerde dame aan de andere kant werd ik gebeld door degene die deze zaak onder zijn hoede heeft.
Morgen een monteur, maar ik moet nog een en ander uitzoeken ik bel met 5 minuten terug.
Nou weet ik het niet, maar we zijn bijna weer een uur verder en ik ben wederom niet gebeld.
Zelf maar weer de klantenservice gebeld, na lang wachten krijg ik weer iemand aan de telefoon, ik vraag hem om me binnen 3 kwartier diegene te laten spreken die mijn zaak onder behandeling heeft.
Nee mevrouw dat kan niet, wij kunnen niet doorverbinden met die afdeling, ze bellen u vandaag heus wel.
Ik wordt nu wel een beetje ongeduldig, moet de honden uitlaten, maar durf niet met mijn honden en mijn mobiel de straat op, a het is hier spekglad en b het zijn geen kleine jongens die honden van me, ik heb echt alle handen en zeilen daarvoor nodig en kan niet gelijktijdig honden uitlaten en bellen.
Ik heb het gouden voorstel.
Haal de hele rotzooi maar weer op.
2,5 dag geduld, beleefd bellen en niks wijzer worden, manjana, 14x manjana.
Tis goed met ze.
Ik wilde enkel weten wanneer de beloofde monteur zou komen, nee ze moest eerst vanalles doormeten, iets wat de afgelopen dagen al minstens 50 keer geberud is, daarna had ze geen tel.nr van monteurs, dan moest er een betaalde monteur komen, want die andere duurt 2 weken.
Niks 2 weken, en uiteraard betaal ik niet voor een monteur.
Mevrouw ik kan er op dit moment niks aan doen, ik zie dat u gebeld bent?
Nee dus, nou dan is het tel.nr van u niet goed, nee logisch mijn huistelefoon is dood ja, mobiel moet je bellen.
Dat nr. is bij jullie bekend als het goed is, maar dat blijkt een ander nr. te zijn dan waarmee ik nu bel.
Klopt dat is man zijn mobiele (werk) telefoon, ik bel nu met mijn mobiel.
Uiteindelijk na veel gedoe en zelfs een boze/gefrustreerde dame aan de andere kant werd ik gebeld door degene die deze zaak onder zijn hoede heeft.
Morgen een monteur, maar ik moet nog een en ander uitzoeken ik bel met 5 minuten terug.
Nou weet ik het niet, maar we zijn bijna weer een uur verder en ik ben wederom niet gebeld.
Zelf maar weer de klantenservice gebeld, na lang wachten krijg ik weer iemand aan de telefoon, ik vraag hem om me binnen 3 kwartier diegene te laten spreken die mijn zaak onder behandeling heeft.
Nee mevrouw dat kan niet, wij kunnen niet doorverbinden met die afdeling, ze bellen u vandaag heus wel.
Ik wordt nu wel een beetje ongeduldig, moet de honden uitlaten, maar durf niet met mijn honden en mijn mobiel de straat op, a het is hier spekglad en b het zijn geen kleine jongens die honden van me, ik heb echt alle handen en zeilen daarvoor nodig en kan niet gelijktijdig honden uitlaten en bellen.
Ik heb het gouden voorstel.
Tis goed met ze.
Dat is het beste wat je kan doen, na zoveel gedoe geloof je toch niks meer van ze.Ik heb het gouden voorstel.
Tis goed met ze.
Inmiddels anderhalf uur na het beloofde telefoontje, nog niet gebeld dus.
Ik ga upc maar bellen en online waar we tv en internet van hadden of ze asjeblieft de knopjes weer om kunnen zetten, moet uiteraard mobiel bellen en volgens mij zijn dat geen gratis nrs. er zullen dan ook wel aansluitkosten gevraagt worden.
Oh jongens ik ben nu echt boos, als je beloofd binnen 5 minuten te bellen en je kunt dat niet waarmaken beloof het dan ook niet.
Het wordt later en later en het is niet meer aannemelijk dat er vandaag een monteur zal komen, want ja dat kunnen ze nu niet meer inplannen.
Hoezo we houden je aan het lijntje?
Ik ga upc maar bellen en online waar we tv en internet van hadden of ze asjeblieft de knopjes weer om kunnen zetten, moet uiteraard mobiel bellen en volgens mij zijn dat geen gratis nrs. er zullen dan ook wel aansluitkosten gevraagt worden.
Oh jongens ik ben nu echt boos, als je beloofd binnen 5 minuten te bellen en je kunt dat niet waarmaken beloof het dan ook niet.
Het wordt later en later en het is niet meer aannemelijk dat er vandaag een monteur zal komen, want ja dat kunnen ze nu niet meer inplannen.
Hoezo we houden je aan het lijntje?
UPC heeft een aanbieding voor 24,50 de eerste 6 maanden, geen aansluitkosten wel borg modem.
Kijk uit dat je geen horizon neemt
hmm leuk, maar ik wil geen upc meer voor telefoon en interpret, hebben we een paar jaar geleden geprobeerd en niks dan ellende, heb het 3 maanden aangezien omdat ik volgens upc niet onder ze uit kon (contract) maar als je dan 3 maanden zonder huisstelefoon en internet zit, is de maat ook wel vol na alle smoezen die ik van ze gehoord heb en niks van waar was.ciske schreef:UPC heeft een aanbieding voor 24,50 de eerste 6 maanden, geen aansluitkosten wel borg modem.
TV werkt hier wel prima bij upc.
Eerder internet en telefoon via kpn gehad, werkte altijd perfect, vandaar dat ik daar nog wel een beetje vertrouwen in had, had ja, want dat is nu de bodem ook wel ingeslagen
Dus upc mag tv blijven leveren (heb dan wel een nieuwe recorder/bakje nodig want deze werkt zo moeizaam de laatste weken, maar omdat we overgingen dacht ik laat maar even) voor telefoon en internet zoeken we nog even, want uiteraard wil ik geen aansluitkosten betalen, het liep allemaal goed, en nu door toedoen van kpn zal ik zeker kosten moeten maken, daar baal ik dus ook van.
Okee, ja ik ben ook niet zo kapot van upc, mail werkt super slecht maar zit er nog tot eind van het jaar aan vast.
en we hangen weer gezellig aan de telefoon en staan weer in de wacht, hoe irritant
sorry moet effe lachen, toch wel het gratis nummer?Renske99 schreef:en we hangen weer gezellig aan de telefoon en staan weer in de wacht, hoe irritant
kan de telefoon beter vastplakken, we hangen nog steeds, geduld mevrouw.
*** hoelang nog??
opzeggen niet mogelijk, werkend krijgen onmogelijk pffffff
*** hoelang nog??
opzeggen niet mogelijk, werkend krijgen onmogelijk pffffff
Balen zeg.
Ik hoop voor je dat je zonder al te veel problemen van die rare KPN af komt en dat je een provider kunt vinden die wel service wil bieden.
Ik zit zelf bij XS4ALL (ook KPN) en die is wel goed moet ik zeggen.
Als er al wat is kun je een gratis nummer bellen.
Succes in ieder geval.
Ik hoop voor je dat je zonder al te veel problemen van die rare KPN af komt en dat je een provider kunt vinden die wel service wil bieden.
Ik zit zelf bij XS4ALL (ook KPN) en die is wel goed moet ik zeggen.
Als er al wat is kun je een gratis nummer bellen.
Succes in ieder geval.
Poeh, wat ben ik nu blij met de reorganisatie in 2006 en ik 1 van de 5000 was die eruit moest, het zullen maar je vrienden of kennissen zijn die met deze ****** doen hebben...nou berg je dan maar, het beste wat je dan kan doen....onderduiken.
het beste wat je dan kan doen....onderduiken
Ikke niet schat, kpn bedoel je zeker?hove60 schreef:Poeh, wat ben ik nu blij met de reorganisatie in 2006 en ik 1 van de 5000 was die eruit moest, het zullen maar je vrienden of kennissen zijn die met deze **** te doen hebben...nou berg je dan maar, het beste wat je dan kan doen....onderduiken.
Tot over half 5 vanmiddag nog aan de foon gehangen, toen moest ik echt weg, goed bekeken het ik van 12 uur tot 5 voor 1 aan de foon gehangen, om 2 uur ofzo wederom en half 4 ongeveer weer een poging, dus ben ik een mooie poos van de straat geweest
Nou ze weten het hoor, ze hebben verkeerd aangesloten, morgenochtend om 8 uur komt er buiten een monteur om de draden te verleggen.
Geen vertrouwen in, want...............dan weet ik zeker dat ik niks heb (twijfel zelfs als online het dan nog doet, of ie het dan nog doet)
Ja maar als dat niet lukt mevrouw dan komt er een monteur voor binnen, heb vertrouwen en u moet geduld hebben.
Euh sorry maar dan zetten jullie toch even het knopje om?
Nee zo gemakkelijk gaat dat niet.
Snap het niet, maandag hebben jullie dan dus het verkeerde knopje omgezet, dat ging wel erg makkelijk toch?
Ja maar het zit in de draden in het centrale kastje buiten.
Het lijkt al aardig op upc destijds, dus ik vraag en als dat nou niet lukt komt er dan morgen een monteur voor binnen?
Nee dat kan zo snel niet.
Schrijf maar op in je computer, code rood, er MOET morgen een monteur voor binnen naar dat adres, die is me tenslotte gister ook al beloofd enkel die beld me niet voor een afspraak, dus schrijf op, want ik ben er nu al zo klaar mee, haal de rotzooi maar op, daar voel ik het meeste voor.
Ja mevrouw dan moet u een andere afdeling hebben, kom maar op met dat nummer.
Mevrouw dat is hetzelfde 0800 0402 nr., verbind door dan, na veel aandringen gebeurd dat, maar nee ik kan niks beeindigen zonder afkoopsom, mijn contract loopt al.
Ja precies vanaf maandag, ik heb 7 dagen bedenktijd, die zijn nog niet om, dus.......
Het is stil aan de andere kant, duidelijk hier geen kaas van gegeten, ik moet toch echt geduld hebben tot morgenochtend (en daarna nog veeeeeeeel langer, ik voel m)
Het blijkt dus onmogelijk van ze af te komen op dit gegeven nummer, als ik vraag waar ik een klacht kan indienen is het ook stil want kennelijk hebben ze bij de kpn niet een afdeling die voor klanten bereikbaar is voor klachten en accuut opzeggen omdat ze zelf falen.
Het komt er nog op neer dat het mijn eigen schuld is, 1 dame maakte het bont, en zei
Uw situatie is uniek de mijne is heel anders, dit werd op een nogal boze toon gezegt.
Als je me boos wilt hebben moet je dat doen, dus ik zeg, wacht eens even, ik zit met een probleem je hoeft niet zo'n toon tegen me aan te slaan, ik zit al vanaf maandag zonder tv. telefoon en interpret, ik kan het niet oplossen dat kunnen jullie aan die kant.
De ander blijft volhouden dat ie op dit moment niks voor me kan doen, en dat terwijl er wel een betaalde monteur vanmiddag om half 4 kon komen, toen ik antwoorde dat betaal ik niet, dat doen jullie maar intern, was ook dat afgelopen.
Kortom je trekt altijd aan het kortste eind, jij bent nu "hulpeloos" en zij hebben de macht en touwtjes in handen als een marionet moet je naar hun pijpen dansen, geduld hebben.
Bij consuwijzer heb ik deze klacht al neergelegt, nu vraag ik me af, is hier iemand die me een mailadres of telefoon nummer kan geven van kpn waar je klachten kunt deponeren?
Dan bedoel ik dus niet het gratis 0800 0402 nr. dat schiet niet op, die lui ratelen hun standaard boekje af en je komt er niks verder mee.
Nja behalve dat ze de lijn 1000x doormeten voordat ze je uberhaupt kunnen helpen, om er achter te komen dat er een onderbreking zit, en de monteur (binnen) over 2 weken pas tijd heeft.
Tis om te janken.
Dat bedoel ik met dat moeilijke opzeggen.
Jij moet je aan alle regels houden maar KPN kennelijk niet.
En dat verhaal over verkeerd aangesloten bedrading is ook vreemd omdat je wel internet van online ontvangt.
Als het al verkeerd aangesloten zou zijn dan zou ik me als bedrijf doodschamen en het meteen in orde maken maar daar denkt KPN heel anders over zo te lezen.
Jij moet je aan alle regels houden maar KPN kennelijk niet.
En dat verhaal over verkeerd aangesloten bedrading is ook vreemd omdat je wel internet van online ontvangt.
Als het al verkeerd aangesloten zou zijn dan zou ik me als bedrijf doodschamen en het meteen in orde maken maar daar denkt KPN heel anders over zo te lezen.