LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN ondernemers paket

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rbosman

KPN ondernemers paket

Ongelezen bericht door rbosman »

Ben zeer teleurgesteld op KPN

Ben overgestapt van tele2 prive naar kpn zakelijk het nieuwe ondernemers paket
alles geregeld werd gebeld door een medewerkster van kpn
mevr bedankt voor de aanvraag we komen het aansluiten op 5 november 2010
u word voor dat ze het komen aansluiten een week of 2 terug gebeld
ik netjes wachten tot ik gebeld zou worden maar nee hoor niets dus gaan bellen waar het telefoontje bleef , konden ze het niet inzien en de afdeling was niet te bereiken terug bel afspraak gemaakt ik zou binnen 2 dagen terug gebeld worden
dus niet 1 week voor ik aangesloten zou worden werd ik gebeld
mvr we komen op 12 november aansluiten dat is dus geen 5 november
oke ik verteld jo tele2 gaat er 11 november af mvr we sluiten het weer aan op 12 november
wordt ik op 11 november weer gebeld door kpn mvr we kunnen niet aansluiten op 12 november dit komt door technische redenen u word zo snel mogelijk gebeld wanneer het wel mogelijk is
3 dagen later ik word weer gebeld mevr we komen woensdag aansluiten tussen 08:00 en 12:00
ik wachten op die woensdag maar nee hoor geen kpn helpdesk weer gebeld konden niets inzien en ook de afdeling niet bereiken er stonden daar al 4 terug bel afspraken en ze bellen niet terug een escalatie aan laten maken word ook niet op gereageerd nu weer 2 dagen verder en nog geen aansluiting ik als onder nemer kan niet zonder fax en internet weet nu echt niet meer wat ik kan doen zit al een week zonder internet en telefoon

wie weet hier een oplossing voor :(

tiptoo

Re: KPN ondernemers paket

Ongelezen bericht door tiptoo »

advies van mij is probeer het knopje op de site van kpn van bel me terug , daar reageren ze wel op en , helaas heeft u voor kpn gekozen , het is een slechte provider vooral met aansluiten en nakomen van afspraken , hoop dat iemand nog meer tips voor u heeft. succes.

ik ben er gelukkig bijna weg.

Gesloten