Je hebt gelijk maar weet niet of het weer een aantal weken gezanik waard is om er uiteindelijk 25 euro meer uit te slepen, als er al geen extra kosten bijkomen zoals aangetekende brieven... Als ik die 25 aanneem is het allemaal klaar, heeft ook wel wat
Twijfel nog steeds, verleiding is groot om het gewoon aan te nemen en de zaak te sluiten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Vangpagina code 2000
Re: KPN Vangpagina code 2000
doen wat je zelf het liefste wilt want ik zou ze echt overdonderen met mails hoor maar ken me ook voorstellen dat je er een punt achter wilt zetten maar dat is jouw keus bij mij ken kpn echt niks meer goed doen en zou ik tot het uiterste gaan ik gun ze nog geen euro cent te veelGringolio schreef:
Twijfel nog steeds, verleiding is groot om het gewoon aan te nemen en de zaak te sluiten
Hallo,Gringolio schreef:Je hebt gelijk maar weet niet of het weer een aantal weken gezanik waard is om er uiteindelijk 25 euro meer uit te slepen, als er al geen extra kosten bijkomen zoals aangetekende brieven... Als ik die 25 aanneem is het allemaal klaar, heeft ook wel wat
wilt u uw postcode en huisnummer naar ons sturen [email protected]
Dan kunnen wij nakijken wat er precies is misgegaan.
Alvast hartelijk bedankt,
Mvgr Peter
KPN Webcare
mosterd na de maaltijd pdaas