Hallo,
Wanneer komt er nu eens actie in het uitrollen van vdsl in buitengebieden!??
Kpn zegt wel dat ze er mee bezig zijn (ja in grote steden) waar ze al kabel en glasvezel hebben.
Maar ze zijn nu alleen maar met 4g bezig natuurlijk is dit mooi maar ze kunnen beter nu alle buitengebieden voorzien van vdsl!!
Ik vind dit echt een SCHANDE dat dit zoooo lang moet duren!
In Friesland doropje nieuwehorne hebben ze wel vdsl maar bontebok en jonkerlsan niet!
Dan hadden ze dat ook wel gelijk moeten meenemen!
dit heb ik met kpn over gehad en zij zeggen dit:
''De investeringen die wij doen in ons mobiele netwerk qua dekking en snelheid hebben geen invloed op de investeringen die wij doen in ons vaste netwerk. Beide zijn voor ons heel belangrijk en van hoge prioriteit. Ook op het vaste netwerk voeren wij voortdurend verbeteringen door, echter omdat dit netwerk zich onder de grond bevindt is het lastiger om daar op grote schaal tegelijk verbeteringen in aan te brengen, waardoor dit ook minder in het nieuws is. Je kunt op http://tinyurl.com/k5fu2qz je postcode invullen, dan kun je zien of er geplande netwerkupgrades zijn, en wanneer''
belachelijk!
Waarom dan niet een overzichtstabel van hoe en wanneer vdsl beschikbaar komt
Dat is tog niet zo moeilijk??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN VDSL buitengebieden
Re: KPN VDSL buitengebieden
Bij sommige providers kun je postcode check doen, om te zien hoe ver je van een centrale af zit.
Bij grote afstanden ( > 1 a 2 km ) biedt VDSL geen extras boven gewoon ADSL
Dan heeft het voor de provider geen zin om centrale om te bouwen.
Bij grote afstanden ( > 1 a 2 km ) biedt VDSL geen extras boven gewoon ADSL
Dan heeft het voor de provider geen zin om centrale om te bouwen.
Nee, is niet moeilijk maar ze hebben een beleid en stellen ze prioriteiten.
"We" gaan echt geen actie ondernemen, er zijn belangrijker zaken. En ik wil je de tip meegeven de smilies achterwege te laten.. Staat een beetje knullig.
"We" gaan echt geen actie ondernemen, er zijn belangrijker zaken. En ik wil je de tip meegeven de smilies achterwege te laten.. Staat een beetje knullig.
Tsja, om nou voor 4 paarden en een kip vdsl aan te leggen. Lijkt me onnodig en veel te duur.
Het zou voor KPN veel aantrekkelijker worden als de regering (of EU) hier speciale subsidies voor geeft.
Je kunt van een bedrijf niet verwachten dat ze geld uitgeven dat ze de komende twintig jaar niet terug verdienen.
Je kunt van een bedrijf niet verwachten dat ze geld uitgeven dat ze de komende twintig jaar niet terug verdienen.
+1olaf79 schreef:Tsja, om nou voor 4 paarden en een kip vdsl aan te leggen. Lijkt me onnodig en veel te duur.
dhc schreef:+1olaf79 schreef:Tsja, om nou voor 4 paarden en een kip vdsl aan te leggen. Lijkt me onnodig en veel te duur.
tegen betaling van € 10.0000,00 doet KPN veel