LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpninternet plus
kpninternet plus
oproep wie heeft ook een probleem dat hij in de avond 19.00 uur t/m 23.00uur geen verbinding kan maken met de server van kpnplanet. of zeer slecht (Outlook Express) Dus dat je constant de melding krijgt:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt.
Socketfout 10061/10060 en fout nummer 0X800CCC0E.
Laast had ik verbinding post binnen halen met de geweldige snelheid van 57 B/sec. Nu niet zeuren dat het aan mijn instellingen ligt want op de dag voor deze uren en na 23.00 werkt alles normaal
Ook Internet Explorer werkt normaal
Het maken van een verbinding met de server is mislukt.
Socketfout 10061/10060 en fout nummer 0X800CCC0E.
Laast had ik verbinding post binnen halen met de geweldige snelheid van 57 B/sec. Nu niet zeuren dat het aan mijn instellingen ligt want op de dag voor deze uren en na 23.00 werkt alles normaal
Ook Internet Explorer werkt normaal
Re: kpninternet plus
Ik heb niet op deze speciale tijd last, maar de laatste dagen wel last dat e-mail ophalen niet lukt. Internet is er wel gewoon, soms ook trager
Krijg deze melding :
De reactie van de server was een fout. Account: 'pop.kpnplanet.nl', Server: 'pop.kpnplanet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90
Krijg deze melding :
De reactie van de server was een fout. Account: 'pop.kpnplanet.nl', Server: 'pop.kpnplanet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90
Re: kpninternet plus
Ik had laatst ook last van geen verbinding.
Oplossing:
Stekker van de modem eruit.
En na een minuutje gewacht te hebben de stekker er weer in doen.
Hierdoor wordt de modem opnieuw aangemeld bij de server.
Oplossing:
Stekker van de modem eruit.
En na een minuutje gewacht te hebben de stekker er weer in doen.
Hierdoor wordt de modem opnieuw aangemeld bij de server.
Re: kpninternet plus
Oplossing:
Stekker van de modem eruit.
En na een minuutje gewacht te hebben de stekker er weer in doen.
Hierdoor wordt de modem opnieuw aangemeld bij de server.
Lijkt me een gave techniek !!!! Geld dit voor elke provider:
Stekkertje eruit ?????
Stekker van de modem eruit.
En na een minuutje gewacht te hebben de stekker er weer in doen.
Hierdoor wordt de modem opnieuw aangemeld bij de server.
Lijkt me een gave techniek !!!! Geld dit voor elke provider:
Stekkertje eruit ?????
Re: kpninternet plus
resetten helpt ook niet, vandaag 1 keer mail op kunnen halen en dat was het. Resetten, opnieuw opstarten niets helpt. Internet werkt wel gewoon.
Re: kpninternet plus
Op kpn.nl staat dat er problemen zijn en een nood oplossing die, bij mij althans, ook niet werkt. Even afwachten maar en hopen dat het snel opgelost wordt.
Re: kpninternet plus
Er zijn naar het schijnt problemen met e-mail vanaf gisteren, af en toe werkt het wel, en kan men met vlagen mail ophalen en verzenden, er wordt aan gewerkt zegt men, maar wil tot nu toe niet echt opschieten.
Internet en telefoon werken tot nu toe nog wel, tenminste bij mij althans.
Internet en telefoon werken tot nu toe nog wel, tenminste bij mij althans.
Re: kpninternet plus
Ik was vandaag bij een klant en die had hetzelfde probleem.Er zijn naar het schijnt problemen met e-mail vanaf gisteren, af en toe werkt het wel, en kan men met vlagen mail ophalen en verzenden, er wordt aan gewerkt zegt men, maar wil tot nu toe niet echt opschieten.
Internet en telefoon werken tot nu toe nog wel, tenminste bij mij althans.
Outlook gaf de volgende melding:
Een tip die ik aan de klant gegeven heb is dat in zulke gevallen dat je de e-mail via de webmail kunt bekijken.De verbinding met de server is onverwacht verbroken. Blijft het probleem, neem dan contact op met de serverbeheerder of de internetprovider (ISP).
Re: kpninternet plus
Ook die werkt op moment nauwelijks, de ene keer wel andere keer weer niet, wordt aangewerkt zegt men, hopelijk duurt niet al te lang meer.Een tip die ik aan de klant gegeven heb is dat in zulke gevallen dat je de e-mail via de webmail kunt bekijken.
Re: kpninternet plus
Weer helemaal in orde gisteravond en nu !
Re: kpninternet plus
Mijn abonnement loopt ook iva KPN InternetPlusBellen GO,
Op zich ben ik tevreden, de e-mail boxen die ik gratis ontving worden niet gebruikt, de box die als standaard geactiveert toegewezen kreeg, staat altijd vol met spam en andere rommel!,
Heb nu sinds een jaar een Gmail accout, en die voldoet best, geen rommel en een spamfilter die tenminste werkt, geheel gratis!,
En wanneer ik problemen krijg met KPN of ik switch over naar een andere provider hoef ik niet mijn gehele adresboek aan het werk te zetten om deze mensen al vast te laten wennen aan mijn nieuwe e-mail adres,
vriendelijke groeten,
Ulbe.
Op zich ben ik tevreden, de e-mail boxen die ik gratis ontving worden niet gebruikt, de box die als standaard geactiveert toegewezen kreeg, staat altijd vol met spam en andere rommel!,
Heb nu sinds een jaar een Gmail accout, en die voldoet best, geen rommel en een spamfilter die tenminste werkt, geheel gratis!,
En wanneer ik problemen krijg met KPN of ik switch over naar een andere provider hoef ik niet mijn gehele adresboek aan het werk te zetten om deze mensen al vast te laten wennen aan mijn nieuwe e-mail adres,
vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: kpninternet plus
De afgelopen dagen zijn er bij KPN problemen geweest met het ingaande en uitgaande E-mail verkeer. Ook webnale had problemen.
KPN heeft daar melding over gedaan via de website:
http://kpn-serviceportal.custhelp.com/c ... _notif.php?/
Inmiddels zijn de problemen opgelost en is de mededeling weer verdwenen.
Bij problemen dus eerst even kijken op denoemde website.
Met vriendelijke groet,
Willem
KPN heeft daar melding over gedaan via de website:
http://kpn-serviceportal.custhelp.com/c ... _notif.php?/
Inmiddels zijn de problemen opgelost en is de mededeling weer verdwenen.
Bij problemen dus eerst even kijken op denoemde website.
Met vriendelijke groet,
Willem
Re: kpninternet plus
Problemen met e-mail van kpn?
Naar aanleiding van mijn vraag gisteren aan kpn kreeg ik vandaag bijgaand bericht.
Naar aanleiding van mijn vraag gisteren aan kpn kreeg ik vandaag bijgaand bericht.
In verband met een tijdelijke storing aan de e-mailservers, zowel de inkomende als de uitgaande, bieden wij u een tijdelijke oplossing waarmee u weer kunt e-mailen.
Indien u geen e-mail kunt ontvangen:
Vervang in de instellingen van uw e-mailprogramma het 'serveradres' van de inkomende mailserver door het IP-adres. Dat kunt u als volgt doen;
- Start het programma 'Outlook Express';
- Klik op 'Extra' (Tools);
- Klik op 'Accounts';
- Klik op het account 'pop.kpnplanet.nl' en vervolgens op de
knop 'Eigenschappen';
- Klik op het tabblad 'Servers';
- Verwijder bij Inkomende mailserver de waarde 'pop.kpnplanet.nl';
- Voer in plaats daarvan het IP-adres in: 213.75.3.24
- Klik op 'OK' om de invoer te bevestigen;
- Sluit het scherm 'Extra';
Indien u geen e-mail kunt versturen:
Vervang in de instellingen van uw e-mailprogramma het 'serveradres' van de uitgaande mailserver door het IP-adres. Dat kunt u als volgt doen;
- Start het programma 'Outlook Express';
- Klik op 'Extra' (Tools);
- Klik op 'Accounts';
- Klik op het account 'pop.kpnplanet.nl' en vervolgens op de
knop 'Eigenschappen';
- Klik op het tabblad 'Servers';
- Verwijder bij Uitgaande mailserver de waarde 'mail.kpnplanet.nl';
- Voer in plaats daarvan het IP-adres in: 194.151.105.247
- Klik op 'OK' om de invoer te bevestigen;
- Sluit het scherm 'Extra';
- Ter controle van de ontvangst kunt u een e-mail aan u zelf sturen.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Esther Damen
KPN
Re: kpninternet plus
Ook ik heb de laatste 2 dagen erg veel moeite om de mail van kpnplanet binnen te halen.
Re: kpninternet plus
Bij mij al ruim een week problemen met de email. Ip nr oplossing helpt niet. Vooral 's avonds doen de problemen zich voor. Lijkt op overbelasting van de emailserver. Wat ik niet begrijp is dat KPN niet gewoon een melding van de storing op een logische plaats op kpn.com vermeldt.
Re: kpninternet plus
Ik kreeg deze oplossing van kpn, in eerste instantie leek het goed te werken maar inderdaad s'avonds gaf ook deze oplossing de brui er aan.Ip nr oplossing helpt niet
Ik heb kpn hiervan op de hoogte gebracht, mogelijk dat deze nog met een alternatief komen, webmail heeft hetzelfde probleem.
Ik wacht af of ik nog reactie krijg.
Re: kpninternet plus
(Als) die reaktie er komt dan graag hier plaatsen a.u.b.
want de email ontvangst is weer heel erg traag.
Kunnen ze zo'n webserver niet uitbreiden zodat ze het vele email-verkeer wel aankunnen? (ik ben maar een leek op dit gebied)
want de email ontvangst is weer heel erg traag.
Kunnen ze zo'n webserver niet uitbreiden zodat ze het vele email-verkeer wel aankunnen? (ik ben maar een leek op dit gebied)
Re: kpninternet plus
Komt me bekend voor. Dit probleem had ik vorige week en nu ook weer. Op dr site van KPN staat bij veel gestelde vragen / servicemededelingen dat er nu problemen zijn.
KPN gaat ten onder aan dit produkt.
Kijk maar eens bij consumenten die helemaal verstoken zijn van internet en email en telefoon. Weken wachten, een storingsdienst die onbereikbaar is ......
[KPN ten onder aan succes]
KPN gaat ten onder aan dit produkt.
Kijk maar eens bij consumenten die helemaal verstoken zijn van internet en email en telefoon. Weken wachten, een storingsdienst die onbereikbaar is ......
[KPN ten onder aan succes]
Re: kpninternet plus
Rovalo,
Niet zo somber. Dit betreft storingen in de mailserver van KPN die meestal binnen een paar uur verholpen zullen zijn.
Met vriendelijke groet,
Willem
Niet zo somber. Dit betreft storingen in de mailserver van KPN die meestal binnen een paar uur verholpen zullen zijn.
Met vriendelijke groet,
Willem
Re: kpninternet plus
Ik kreeg onderstaande reactie van kpn.
Naar aanleiding van uw vraag over problemen met InternetPlusBellen informeren wij u als volgt:
Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.
Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u problemen ondervond bij het gebruik van internet en e-mail.
Deze storing is bekend en reeds opgelost.
Met vriendelijke groet,
Peter Borgers
KPN