Ik vond mijn laaste factuur erg hoog en ik heb eens nagekeken waar het aan ligt.
Bij mij zijn in de laatse factuur, die van 26-11 gesprekskosten in rekening gebracht die al in de maanden ervoor betaald werden.
Het gaat hier om gesprekskosten vanaf 31 augustus tot 11 november.
Ik heb in mijn kennisenkring rondgevraagd en mensen aangeraden naar hun factuur te kijken.
Zij vonden dezelfde fout.
Ik heb Ziggo gebeld en daar werd gezegd dat inderdaad in mijn factuur een fout zat en dat het in mijn volgende factuur verrekend zal gaan worden. Op mijn vraag of ze deze klacht al eerder hadden gehoord was hun antwoord negatief.
Ik ga ervanuit dat er veel meer mensen zijn met deze rare fout in hun factuur, mijn advies is dan ook om te kijken en actie te ondernemen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laatse factuur ziggo: LET OP! Kijk na!
Re: Laatse factuur ziggo: LET OP! Kijk na!
da's mooi dan, ik kan namelijk sinds 't weekend niet inloggen bij "mijnziggo" vanwege een storing...
Het lukte Ziggo aanvankelijk ook niet om in te loggen bij Ziggo, en daarmee bedoel ik te zeggen dat het openen van schermen met de gewenste informatie niet goed lukte toen ik belde, het werd dan ook een lang gesprek waarin het uiteindelijk duidelijk werd wat er mis was.
Blijf proberen in te loggen, meerdere keren op een dag, het kan namelijk ook zomaar zijn dat het systeem overbelast is doordat teveel mensen tegelijkertijd proberen in te loggen.
Blijf proberen in te loggen, meerdere keren op een dag, het kan namelijk ook zomaar zijn dat het systeem overbelast is doordat teveel mensen tegelijkertijd proberen in te loggen.
Ik kan nu inloggen op "Mijn Ziggo" en mijn facturen bekijken,
In het weekend kon ik ook niet op deze site komen, nu echter is de boel correct ingevuld en kan ik mijn gegevens controleren zonder problemen,
Dus even kijken of het nu bij u ook correct werkt,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
In het weekend kon ik ook niet op deze site komen, nu echter is de boel correct ingevuld en kan ik mijn gegevens controleren zonder problemen,
Dus even kijken of het nu bij u ook correct werkt,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.