Wanneer je online meeneemt naar een nieuw adres willen ze maar wat graag met kortingen strooien. Zo hoef je geen verhuiskosten te betalen wanneer je voor een jaar bijtekent. Let er op dat je bij het aangaan van een nieuw contract (=opgenomen telefoongesprek) duidelijk aangeeft dat het internet naar behoren moet werken op de afgesproken datum. Zelf zit ik na de verhuizing op 0.22 mbit ipv 4 mbit. Vanachter hun bureau meten ze 4 mbit dus is er volgens online niets aan de hand. Een monteur willen ze niet sturen, je blijft maar bellen en bellen (terugbellen doen ze nooit!)en wanneer je na 2 weken aangeeft het contract te willen beindigen houden ze je aan een het nieuwe jaarcontract.
Zelf heb ik er alles aan gedaan om het probleem te verhelpen, heb aan al hun zogenaamde oplossingen meegewerkt en ben bovendien al zeer lange tijd klant van online, sinds Wannadoo nog bestond. Ik vind het niet meer dan normaal dat ze in dit geval een monteur sturen om de zaak goed te bekijken of anders de mogelijkheid bieden op te zeggen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Let op bij verhuizing wanneer je Online als provider hebt!
Re: Let op bij verhuizing wanneer je Online als provider hebt!
Hoe meet je de snelheid? Direct met een pc op jouw modem (met een kabel) of zit er nog wat tussen? Ik had na mijn verhuizing het wifi access point gewoon in de meterkast gezet net als in mijn vorige huis, en had vervolgens grote problemen met de snelheid, zeker als ik in een slaapkamer zat. Vervolgens het access point eens uit de meterkast gehaald en de snelheid was weer als vanouds.mikkie100 schreef:Zelf zit ik na de verhuizing op 0.22 mbit ipv 4 mbit. Vanachter hun bureau meten ze 4 mbit dus is er volgens online niets aan de hand. Een monteur willen ze niet sturen, je blijft maar bellen en bellen (terugbellen doen ze nooit!)en wanneer je na 2 weken aangeeft het contract te willen beindigen houden ze je aan een het nieuwe jaarcontract.
Wat ik ga verhuizen en moet 50 euro betalen .....mijn contract loopt in januari af , eerst kon ik korting krijgen ( dus geen verhuiskosten) als ik mijn contact zou verlengen , maar na overleg kon het niet want hij had een fout gemaakt , het was alleen bij het afsluiten van nieuwe contracten !!!!!!! Maar jij heb het dus wel gehad erg vreemd.
Sanman, dat moet gewoon kunnen. Zou het nogeens proberen.