LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag geen .pdf meer vertsuren van Online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
angie76
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2010 11:12

Mag geen .pdf meer vertsuren van Online

Ongelezen bericht door angie76 »

Hallo allemaal,

Ik ben al sinds enkele jaren bij Online internet en bellen.
Afgezien van het feit dat je af en toe de modem moet resetten en de grote telefoniestoring van afgelopen december, gaat het best redelijk.
Maar sinds vorige week kan ik geen .pdf meer versturen bij mijn e-mails.
Ik ben een kleine zzp'er en stuur facturen en offertes en andere documenten in .pdf naar klanten.
De e-mailtjes worden gewoon niet verzonden, krijg je allemaal terug.
Blijkt te gaan om een content-filter van Online, een standaard instelling.
Oplossing: .pdf verpakken in .zip.
Dit is voor mij geen oplossing.
Nu is mijn vraag: heeft iemand een echte oplossing voor mij? Wie heeft hier ook problemen mee?
Zit nu te twijfelen om over te stappen naar Tele2 internet en bellen. Begrijp dat Alice niet zo geweldig is.
Heeft iemand ook nog een goede ervarin over Tele 2 met mij te delen?
Bijvoorbeeld dat .pdf jes gewoon per e-mail verstuurd kunnen worden!

Alvast bedankt!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Mag geen .pdf meer vertsuren van Online

Ongelezen bericht door kweenie »

Als je voor je werk zo afhankelijk van je internetprovider bent, dan zou ik niet zomaar een willekeurige goedkope aanbieder kiezen, maar ook een beetje letten op de kwaliteit. Dan zijn tele2 en alice niet de eerste aanbieders die bij me opkomen.

Trouwens, als je van provider verandert, dan krijg je ook weer een ander mailadres. Kunnen je opdrachtgevers je dan nog wel goed bereiken?

angie76
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2010 11:12

Re: Mag geen .pdf meer vertsuren van Online