Hallo ,
In April belde ik voor de eerste keer met ZIGGO in verband met een defecte afstandsbediening van mijn Humax digitale ontvanger.
Er werd me verteld dat ze een nieuwe gingen bestellen en dat ik deze binnen 5 werkdagen in huis zou hebben.
Maar helaas na een week had ik hem nog niet binnen , dus ik weer bellen en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat er iets fout was gegaan en daardoor mijn bestelling niet was uitgevoerd (kan gebeuren dacht ik)
dus ik wacht nog een week want dan zou hij wel binnen komen.
Maar ook nu kwam hij niet binnen , waarop ik weer moest bellen , en nu kreeg ik te horen dat ze helemaal geen bestelling konden terug vinden van mijn afstandsbediening.
Wel konden ze zien dat ik hier wel al over had gebeld.
Weer werd me beloofd dat hij opnieuw besteld ging worden.
en jullie raden het vast wel nu , hij kwam inderdaad niet binnen.
Om een lang verhaal kort te maken , ik heb tot vorige week iedere week moeten bellen met ziggo en elke keer kreeg ik het zelfde verhaal te horen.
maar donderdag 9 juli kwam hij dan eindelijk binnen , en wat denken jullie ?
het was er niet 1 niet 2 niet 3 maar 4 afstandsbedieningen die hier binnen kwamen , en vandaag 11 juli kwam er nog 1 binnen pffffffft
Als ik toch echt van elke keer dat ik gebeld heb met ziggo een afstandbediening ga ontvangen dan heb ik aan het eind van de volgende week mijn kast vol liggen.
IS ER BIJ ZIGGO DAN NIEMAND DIE EVEN AAN DE BEL TREKT VAN HEY DIT KAN NIET DAT ER ZOVEEL AFSTANDSBEDIENINGEN NAAR DIT ADRES GAAN ???
Het was een garantie geval dus het kost ZIGGO alleen maar geld.
Mij maakt het niet uit , heb ik tenminste wat reserve afstandsbedieningen.
Ik heb namelijk iedere keer gevraagd of ze zeker wisten of ik dan straks niet alles dubbel kreeg , en er werd iedere keer gezegd van nee meneer daar kunt u 100% van op aan.
ben benieuwd of ze ook zo opletten als ik de digitale ontvanger voor garantie zou aanmelden .
Het is over duidelijk dat het personeel niet weet hoe hun eigen systeem werkt ,anders had dit niet kunnen gebeuren.
Blijkbaar heeft de directeur van ziggo Geld te veel en omdat hij niet weet wat hij ermee moet doen gooit hij het zomaar de deur uit
WORD EENS WAKKER ZIGGO
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Medewerkers Ziggo begrijpen eigen systeem niet ???
Re: Medewerkers Ziggo begrijpen eigen systeem niet ???
Toch wel weer een enorme service van Ziggo toch
Dat heb ik eens meegemaakt bij Neckerman alleen met TV's op een bepaald moment had ik er 4 en maar bellen met ze, toen kreeg ik te horen dat ik geen TV meer kon bestellen i.v.m. de kredietlimiet.
Dat heb ik eens meegemaakt bij Neckerman alleen met TV's op een bepaald moment had ik er 4 en maar bellen met ze, toen kreeg ik te horen dat ik geen TV meer kon bestellen i.v.m. de kredietlimiet.
Re: Medewerkers Ziggo begrijpen eigen systeem niet ???
Maar bij jou werd het dus van je kredietlimiet afgehaald dat vind ik nog een graadje erger.ziggofan
Geplaatst op: 11 Jul 2009 17:29 Onderwerp:
Toch wel weer een enorme service van Ziggo toch
Dat heb ik eens meegemaakt bij Neckerman alleen met TV's op een bepaald moment had ik er 4 en maar bellen met ze, toen kreeg ik te horen dat ik geen TV meer kon bestellen i.v.m. de kredietlimiet.
Als Ziggo me deze achteraf in rekening gaat brengen dan hebben ze een vet probleem met mij.
Ik kan er namelijk niets aan doen dat er bij ZIGGO nog niet één persoon werkt die weet wat hij aan het doen is
ZIGGO oftewel ''ZO IK GA GEGARANDEERD ONDERUIT'' gaat inderdaad een dag mee maken dat ze onderuit gaan als er niet snel iets veranderd want de druk op ZIGGO word als maar groter en de problemen ook , en als ze dan ook nog niet eens de uitgavens onder controlle hebben ben ik er vrijwel zeker van dat die dag er gaat komen.
Ziggo had nooit aan de overnamens moeten beginnen want dat vraagt gewoon om problemen.
Maar ja als er veel geld in het spel is , is de mens vaak blind en ziet men alleen maar EURO TEKENS en de problemen ziet men niet.
maar goed zo is het nou eenmaal op deze aardbol en dat zal ook nooit veranderen.
Veel Geld bezitten betekend vaak ook macht hebben , en laten we daar nou net te veel van die figuren op deze aarbol hebben die uitkijken naar dat geld en macht.
uch ik gesproken hebben