LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn factuur online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Mijn factuur online

Ongelezen bericht door Talll »

Beste allen,

Graag wil ik vragen naar jullie ervaringen met 'mijn factuur online' van UPC. Een tijdje geleden heb ik mij hiervoor aangemeld en heb daarvan afgelopen week een bevestiging gekregen.

Nu ontving ik vandaag een mail met de mededeling dat mijn factuur online stond. Dit werkt dus allemaal prima. Echter stond er ook in de brief dat het bedrag automatisch geïncasseerd zou worden. Zelf heb ik echter een contract ondertekend waarin staat vermeld dat het bedrag pas geïncasseerd mag worden nadat ik de factuur heb geaccordeerd.

Ik ben het dus niet eens met deze gang van zaken. Hebben meer mensen hier problemen mee (gehad)?

Inmiddels heb ik uiteraard zo'n standaardformulier van hun ingevuld dat ik het hier niet mee eens ben en dat zij niet mogen incasseren. Ben benieuwd of ze een beetje snel reageren.

De factuur is kloppend maar het is een beetje een principekwestie...

MVG Talll

michel21
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 apr 2006 10:36

Re: Mijn factuur online

Ongelezen bericht door michel21 »

ze bedoelen daar vast mee dat je idd een automatische incasso afgeeft nadat je geaccodeerd staat.Logisch dat je ff van die :?: :?: hebt als je het zo leest. Maar volgens mij staat er letterlijk dat pas als jij accoord geeft de incasso er ook daadwerkelijk komt, anders niet! :)

marijke123
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2006 20:55

Re: Mijn factuur online

Ongelezen bericht door marijke123 »

Je kunt dit heel makkelijk checken...
Ga naar je factuur online op de UPC site en daar moet bij de factuur een button staan met accorderen voor betaling.

Staat die button er niet dan wordt het wel automatisch geincasseerd.

Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Re: Mijn factuur online

Ongelezen bericht door Talll »

Inmiddels is het gelukkig al opgelost.
Er werd nl de eerste keer ten onrechte automatisch geïncasseerd. Ik had voor accorderen gekozen bij mijn aanmelding, maar omdat de factuur al gemaakt was toen ik mij voor 'mijn factuur online' aanmeldde, hebben ze die factuur maar even automatisch geïncasseerd.
Wel raar, want voor mijn aanmelding voor factuur online heb ik nooit met automatische incasso betaald, dus dat zou mijn bank toch eigenlijk moeten blokkeren?

Ik snap dus wel hoe het werkt, maar ze hadden dus een fout gemaakt. Was benieuwd of meer mensen daar 'last' van hadden gehad.

Gesloten