LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn UPC abbo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Dutch-one

Mijn UPC abbo

Ongelezen bericht door Dutch-one »

Hallo

Ik had eigenlijk een vraag over hoe ik upc het beste kan aanpakken.

Ik zal het in het kort uitleggen wat het probleem is.
Ik heb sinds een week of 5 chello extreme met digi tv en telefoon.
Maar toen ik de modem kreeg deed hij niks.
Ik hoorde van de buurman dat de retour leidingen niet aangesloten waren en dat ze die een week later bij hem zouden maken.
Dus denk bel dat goedkope nummer dan sluiten ze mij ook aan en dan doet hij het.
krijg je eerst een medewerker aan de lijn die zegt nee hoor ligt aan je pc retour leidingen zijn goed kan ik hier zien.
Nauw ik snap hoe een pc werkt dus denk bel nog een keer en ja hoor die moesten aangesloten worden maar dat kon met mijn buurman tegelijk.
Nauw ze sluiten de buurman aan en mij vergeten ze dus al weer bellen ja volgende week komt iemand.
Dus al twee weken verder met veel bellen omdat ik dit nodig had sluiten ze me aan en het doet het.
Nauw ja ik kan een pagina openen maar niet wat ik wil ik heb extreme besteld van 20 om 2 en haal nu max de 4 mb.
Dus een keer of 9 moeten bellen voordat iemand mij eindelijk een monteur wou sturen want die andere 8 waren er van overtuigd dat het aan me pc lag want dat lazen ze van dat briefje ofzo.
Maar goed 18 augustus eindelijk een monteur langs en wat blijkt een fout in de wijk dus mijn schuld niet maar het moest binnen 48 opgelost worden omdat het een wijk probleem is.
Nauw 3 dagen later ff bellen hoe het nu zit want chello belt mij niet en dat was wel de afspraak.
Uh ja zegt ze zie niks maar ik zal een mail sturen hoor je binnen drie dagen verder.
Nu 4 dagen verder nog niks gehoord maar ik heb het nu dus allemaal opgezegt hoef hun rommel niet meer.
Maar nu de echte vraag ik zit er 12 maanden aanvast maar ik heb het nu 4 a 5 weken en heb een maand opzeg termijn zou ik die andere tien maanden moeten betalen nog ook ondanks dat chello het probleem nog steeds niet opgelost heeft.
Ik heb hier een brief van de monteur dat het aan de wijk ligt maar verder heb ik niks.

Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven hoe ik dit nu het beste kan doen want ik zou binnen twee weken de bevesteging hebben dat ik het opgezegt heb.

Groeten Mark
alvast bedankt

Hasjroker

Re: Mijn UPC abbo

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Ik zal als ik jou was gewoon niet meer betalen en zoeken naar een andere provider. UPC maakt het al jaren veel te bond. Ze belazeren alleen de kluit. Zelf heb ik ADSL van XS4ALL en dat bevalt prima. Met digitale telefoon zou ik zo wie zo wachten. De techniek daaromtrent is veel kwetsbaarder en gecompliceerder dat dat veel meer storing opleverd.

Gesloten