Ik wilde een bestelling doen bij Ziggo voor het Alles in 1 basispakket met HD recorder voor 49 euro. Ik vind het prima als ik dan een jaar contract aan ga. Helaas lukte mij dit online niet, omdat ik 2 klantnummers heb en ik kan niet inloggen. (iets wat ze schijnbaar ook niet voor me kunnen oplossen...) Toen ging ik het telefonisch proberen. Ik moest 4x bellen, want ik werd niet goed geïnformeerd en moest steeds bij een andere afdeling zijn en doorverbinden kunnen ze helaas niet.

Uiteindelijk bij de juiste afdeling gekomen, maar toen bleek de actie voor mij niet te gelden, omdat ik bestaande klant ben. Ik ben met de dame de website door gelopen, waarbij je klikt op: 'Al klant bij Ziggo?' en vervolgens uit komt bij onderstaande gegevens:
Ik heb nu Alles-in-1 van Ziggo
Heeft u al Alles-in-1 en wilt u uw huidige Alles-in-1 abonnement omzetten? Dan kan dat via het wijzigingsformulier.
We hebben onlangs de prijzen van onze interactieve ontvangers sterk verlaagd, zodat ook bestaande klanten tegen een aantrekkelijke prijs nu kunnen genieten van de voordelen van Interactieve Televisie.
Vervolgens klik je op de prijzen en zie je dat je 49 euro moet betalen. De dame zag dit ook en zei dat dit niet klopt. Een HD recorder voor mij kost 119 euro. Die prijs kan ik alleen nergens vinden.
Ik zei dat ik dit misleidend vind en dat was ze met me eens. Ze bood me aan dat ik de recorder mag hebben voor 49 euro als ik een contract van 24 maanden neem. Ik wil dit niet, er staat dat de prijzen voor bestaande klanten ook 49 euro is en hier wil ik gebruik van kunnen maken in combinatie met een abonnement van 12 maanden.
De website geeft verkeerde informatie of is misleidend. Wat kan ik hiermee?