Misleiding tarieven Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
StevieNL81

Re: Misleiding tarieven Ziggo

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Even voor de duidelijkheid: ik twijfel niet aan de uitspraak dat er andere spelregels gelden voor mensen die tussen 1 april en 11 mei zijn overgestapt of hebben verlengd; dát is echt zo.

De vraag is:

Hebben dié mensen vanuit Ziggo bericht gehad dat de korting de gehele looptijd zou duren of niet.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Eerst waren er twee...
Moneyman schreef:
03 jun 2026 19:49
We weten dat er in ieder geval twee varianten van de e-mail zijn: een voor vaste contracten en een voor variabele contracten. Die twee mails zijn volstrekt helder.
Toen waren er drie...
StevieNL81 schreef:
04 jun 2026 17:22
Even voor de duidelijkheid: ik twijfel niet aan de uitspraak dat er andere spelregels gelden voor mensen die tussen 1 april en 11 mei zijn overgestapt of hebben verlengd; dát is echt zo.
De vierde variant komt er vanzelf bij.

Wie maar genoeg ophef maakt met een open contract, kan ook korting krijgen - mits je één of twee jaar verlengt. 8)

simonswald

Ongelezen bericht door simonswald »

Je schrijft,dat je nog geen glasvezel hebt en dus niet kunt overstappen naar KPN.
Anders zou je dat zeker moeten doen.
KPN is sowieso goedkoper na de introductie korting.
Behalve de openbare kortingen en cadeautjes krijg je bij KPN ook extra's die ze niet aan de grote boom hangen.
Speciaal voor trouwe klanten.
Die krijg je dus niet vanaf dag 1,maar na verloop van tijd.
Ook krijg je bij elke verlenging na 1 jaar,minimaal 6X 7,50 korting.
Ik heb nu bij mijn abonnement gratis ESPN en gratis pluspakket.
Omdat de competitie nu stilligt,heb ik ESPN tijdelijk ingewisseld voor gratis Netflix.
Ook krijg ik bij mijn mobiele abonnement gratis 30GB extra.
Heb nu ruim 20 jaar glasvezel van KPN en geen haar op mijn hoofd,die denkt aan overstappen.
Bijlagen
Screenshot_20260605_161155_MijnKPN.jpg
Screenshot_20260605_161155_MijnKPN.jpg (24.51 KiB) 200 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?

jOPIEO

Ongelezen bericht door jOPIEO »

Misleiding is haast bij alle providers.
Bij Odido word het opneem pakket van 5,00€ verhoogd naar 5.99€ en dan krijg je het videoland basic er bij.
Ik gebruik geen videoland en wil het ook niet hebben, maar je bent verplicht om het te nemen of anders op te zeggen
KPN haalt ook van zulke foefjes uit.

De Posthoorn

Ongelezen bericht door De Posthoorn »

simonswald schreef:
05 jun 2026 16:22
Je schrijft,dat je nog geen glasvezel hebt en dus niet kunt overstappen naar KPN.
Anders zou je dat zeker moeten doen.
KPN is sowieso goedkoper na de introductie korting.
Behalve de openbare kortingen en cadeautjes krijg je bij KPN ook extra's die ze niet aan de grote boom hangen.
Speciaal voor trouwe klanten.
Die krijg je dus niet vanaf dag 1,maar na verloop van tijd.
Ook krijg je bij elke verlenging na 1 jaar,minimaal 6X 7,50 korting.
Ik heb nu bij mijn abonnement gratis ESPN en gratis pluspakket.
Omdat de competitie nu stilligt,heb ik ESPN tijdelijk ingewisseld voor gratis Netflix.
Ook krijg ik bij mijn mobiele abonnement gratis 30GB extra.
Heb nu ruim 20 jaar glasvezel van KPN en geen haar op mijn hoofd,die denkt aan overstappen.
Het is je waarschijnlijk ontgaan, maar het topic gaat over misleidende tarieven van Ziggo.

Plaats reactie