Waarom de voorwaarden doorspitten? In het bestel overzicht stond toch duidelijk wat inbegrepen was.Arizonakid schreef: ↑22 jun 2021 20:57Of, maar dat is misschien een absurd idee, je leest VOORAF de voorwaarden van dit soort acties, zodat je achteraf geen energie hoeft te steken in zinloos klagen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleiding Ziggo werving nieuwe klanten
Re: Misleiding Ziggo werving nieuwe klanten
Re: Misleiding Ziggo werving nieuwe klanten
Waarom zou ik de voorwaarden moeten nalezen als in het besteloverzicht wordt vermeldt dat ik een monteur krijg?Arizonakid schreef: ↑22 jun 2021 20:57Of, maar dat is misschien een absurd idee, je leest VOORAF de voorwaarden van dit soort acties, zodat je achteraf geen energie hoeft te steken in zinloos klagen.
-
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51
-
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51
Re: Misleiding Ziggo werving nieuwe klanten
Ze beloven een goed werkende verbinding. Als die gewoon direct uit de doos goed werkt is toch onzin om iemand langs te sturen. Moet je eerst weer afspraken maken, en dan kan je weer gaan klagen dat ze niet op het door jouw gewenste moment kunnen komen terwijl in een fractie van de tijd het allemaal zelf had kunnen doen.
Maar goed, het gaat gewoon te goed in Nederland als mensen hier over gaan lopen klagen.
Re: Misleiding Ziggo werving nieuwe klanten
Die reactie had ik niet van je verwacht, na je bericht een pagina terug:PeterPeters1966 schreef: ↑23 jun 2021 22:36Als het zo makkelijk is hebben we die hele monteurdienst toch niet nodig?
PeterPeters1966 schreef: ↑21 jun 2021 09:41Als je een stekker in een stopcontact kunt doen heb je al 99% van de installatie gedaan. Die laatste procent is om het coaxkabeltje aan te sluiten. Daar hoeft geen monteur voor te komen. Die is pas nodig als het toch fout gaat (en die kans is minimaal).