LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NLE internet, tv en bellen 33% duurder

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
fkornaat

NLE internet, tv en bellen 33% duurder

Ongelezen bericht door fkornaat »

Beste forumleden,
In december 2016 heb ik een alles in een abonnement afgesloten bij NLE. Zij waren net gestart met het leveren van deze dienst. Er bestond alleen een jaar abonnement met het bijbehorende tarief van €29,95 per maand. Nooit is er gesproken over een tijdelijke aanbieding. Nu een jaar later krijg ik te horen dat het tarief naar €39,95 per maand gaat, een verhoging van naar liefst 33,3%. Ik voel mij dan ook enorm opgelicht. Ik heb dit ook nog nooit op deze manier meegemaakt. Normaliter geven profiders van te voren aan als het om een aanbieding gaat, er wordt dan aangegeven de eerste x maanden betaald u x en daarna x.
NLE heeft dit niet gedaan. Wanneer je nu klant wordt doen ze het wel, maar daar heb ik niets aan. Natuurlijk kan ik opzeggen en weer ergens anders gaan afsluiten maar dat was een jaar geleden nooit de intentie. Ik voel mij dan ook behoorlijk in de maling genomen.
Ik ben benieuwd wie dezelfde ervaring heeft en/ of wat jullie hier van vinden.

NeoDutchio

Re: NLE internet, tv en bellen 33% duurder

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U heeft een jaarabonnement afgesloten en deze is bijna afgelopen. De prijs van €29,95 was voor het duur van het contract. U roept oplichting, maar u heeft tijdens de contractduur netjes betaald en geleverd gekregen wat er afgesproken is. Na dat contract mag u opzeggen, maar de aanbieder mag ook aanpassingen doen. U mag daar mee akkoord gaan of niet.

Overigens iemand voor oplichter uitmaken kan een stukje duurder uitvallen als het prijsverschil wat u nu meer zou moeten betalen.

grun

Ongelezen bericht door grun »

fkornaat schreef:In december 2016 heb ik een alles in een abonnement afgesloten bij NLE. Zij waren net gestart met het leveren van deze dienst. Er bestond alleen een jaar abonnement met het bijbehorende tarief van €29,95 per maand. Nooit is er gesproken over een tijdelijke aanbieding.
Je weet toch wel dat een jaar twaalf maanden heeft? Na dat eerste jaar is het abo afgelopen en krijg je een aanbod om te verlengen, tegen nieuwe voorwaarden.

Maar goed, bel ze morgen op en vraag naar een aanbieding om je contract te verlengen. Dan gaan ze een aanbod doen van 6 maanden voor de huidige prijs en de volgende zes maanden tegen 39,95/mnd. Ben je nog steeds goedkoper uit dan de concurrent.

https://gathering.tweakers.net/forum/li ... 1#53097681

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Die 29,95 per maand is een stuntprijs. De hardware die je in bruikleen krijgt is dezelfde als bij Telfort en KPN. De kwaliteit is zeer goed te noemen (heb zelf ook dit abo). Telfort is 42,50 voor hetzelfde pakket. Met NLE ben je volgend jaar naar verwachting nog steeds 90 euro (12x7,50) goedkoper uit.

Gesloten