LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Omzetting Het Net naar KPN - een spelletje?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jjrtoussaint
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jan 2009 10:21

Omzetting Het Net naar KPN - een spelletje?

Ongelezen bericht door jjrtoussaint »

Begin november 2008 omzetting van Het Net naar KPN aangevraagd, bevestigd per brief 4/11/2008, zou "vlekkeloos" worden omgezet per 8-12-2008. Modem arriveert niet, klantenservice gebeld; maakt u zich niet ongerust, komt allemaal in orde. Ik heb niet gevraagd wat er in orde kwam, maar op 15/12/2008 wordt de telefoon en internet aansluiting afgesloten. In eerste instantie krijg ik de reactie dat ik zelf heb gevraagd om de beëindiging; als je dan uitlegt dat je een brief hebt gehad dat KPN het in orde zal maken; wordt er getwijfeld of alle rekeningen zijn betaald. Er wordt oneindig vaak beloofd dat ik zal worden teruggebeld. Als na een aantal weken dan toch het modem arriveert, en wordt geïnstalleerd, is er nog een open lijn in de wijkecentrale, er komt een monteur. Navraag bij de helpdesk leert dat er nieuwe kabels moeten komen, en dat doet iemand anders. Als de KPN moneur uiteindelijk in wijkcentrale heeft gekeken, blijkt dat in feite de lijn niet was geactiveerd. KPN schrift vervolgens een brief dat ze mij geprobeerd hebben te bereiken, en of ik contact wil opnemen met 020-4841074. Wordt niet opgenomen; klantenservice legt later uit dat dit nummer niet meer bestaat. Alles werkt weer, en dat is meestal waar het om gaat, € 200 armer vanwege de extra mobiele telefoonkosten, waar je zelf achteraan moet. Naast de slechte service, moet ik eerlijk bekennen dat veel consumenten organisaties nauwelijks moeite doen om de verantwoordelijke mensen bij KPN nu eens te confronteren met dit gedrag,

pdaas
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jul 2008 17:48

Re: Omzetting Het Net naar KPN - een spelletje?

Ongelezen bericht door pdaas »

Hallo,

allereerst mijn excuses voor de problemen die u heeft gehad.
Ik hoop dat alles nu naar volle tevredenheid werkt.

U kunt een klacht indienen voor de gemaakte mobiele telefoonkosten bij KPN, dit kan via onze helpdesk 0900 - 0244 of als u niet weer wilt bellen via:
http://www.kpn.com/klantenservice/meld- ... ht.htm#[0]

Met vriendelijke groeten,

Peter den Daas
KPN Webcare

jjrtoussaint
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jan 2009 10:21

Re: Omzetting Het Net naar KPN - een spelletje?

Ongelezen bericht door jjrtoussaint »

Na een aantal gesprekken met klantenservice is een afspraak gemaakt over de vergoeding van de extra gemaakte onkosten. Ook alle laatste admnistratieve openstaande items zijn opgelost, en werkt internet plus bellen extra naar behoren. Jammer dat het zoveel ergernis, tijd, geld en energie heeft moeten kosten, maar uiteindelijk is alles keurig opgelost door KPN.

Gesloten