LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
Ik heb net chello eens gebeld om te vragen hoe het nou allemaal echt zit. de ene dag geeft hun data gebruik Site aan dat ik 30GB heb gedownload en de volgende dag is het weer 4GB dit is zeer verwarrend en vandaar dus mijn telefoontje. Ik heb in mijn telefoontje mijn klacht uitgelegt en kreeg de volgende reactie: U moet de Standen bij het Tabblad dagtotaal bij elkaar optellen om tot een correct totaal te komen. Ik heb hierna uitgelegd dat ik dat zeer raar vind en kreeg daarop de reactie dat er nog aan gewerkt word om het tabblad maandtotaal kloppend te krijgen. De zin ER WORDT AAN GEWERKT is dan ook het meest voorkomende antwoord van de helpdesk medewerkers van Chello. daarna heb ik de vrouw aan de telefoon dan ook haarfijn uitgelegd dat ze eens wat vaker moeten doen in plaats van te zeggen (ja daar komt ie weer) ER WORDT AAN GEWERKT. en dat als dit zo door blijft gaan ik dan geen andere optie zie dan over te stappen op een andere internet provider. het enige antwoord wat ik daarna kreeg was OK meneer. verder hebben ze dus niets zinnigs te melden ze blijven je van het kastje naar de muur sturen.
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
Naar aanleiding van de vele reactie's wil ik aangeven dat ook COAX NL, www.coax.nl overstelpt wordt van reactie's, zie: http://www.coax.nl/news/index.php?NewsID=862
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
dat die teller niet goed werkt zal me een worst wezen, ik ben alleen bang dat hun eigen data-teller ook niet helemaal goed is..
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
Ook wij www.coax.nl ontvangen dagelijks veel emails via [email protected] omtrent de FUP van chello.
zie ook: http://www.coax.nl/news/index.php?NewsID=862
volg onze website
voor verdere berichten omtrent deze,
want het is bar en boos
vriendelijke groet,
Hans Ronhaar
voorzitter COAX NL.
zie ook: http://www.coax.nl/news/index.php?NewsID=862
volg onze website
voor verdere berichten omtrent deze,
want het is bar en boos
vriendelijke groet,
Hans Ronhaar
voorzitter COAX NL.
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
Toen ik dit probleem bij de helpdesk melde (per e-mail) verwezen ze me gewoon naar de dataverbruikwebsite... terwijl ik een mailtje stuur over de onjuiste gegevens...
Ze lezen gewoon die e-mails niet goed of ze zijn echt dom (of net van de straat geplukt om mijn e-mail te beantwoorden)...
Ze lezen gewoon die e-mails niet goed of ze zijn echt dom (of net van de straat geplukt om mijn e-mail te beantwoorden)...
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
Erg leuk die reactie van Coax, maar ondertussen krijgen die ook geen poot tussen de deur bij Kwello....
ADSL wordt steeds interessanter, vooral nu Het Net de data limiet geschrapt heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien een leuk voorbeeld voor Chello???? Maar dan wel opschieten, anders ben je me al kwijt
ADSL wordt steeds interessanter, vooral nu Het Net de data limiet geschrapt heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien een leuk voorbeeld voor Chello???? Maar dan wel opschieten, anders ben je me al kwijt
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
Is het niet een idee om op de grote billboards waarop UPC nu reclame maakt voor brederband, op 4 liggende a4-tjes met letters van 200 pixelgrootte de tekst "Gratis datalimiet" te plakken, dwars over de reclame heen? Als iedereen die geknepen is één zo'n billboard doet...
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
geef chello een koude douche mischien komen ze dan in het programma,
en wordt deze zaak eindelijk eens aan het licht gebracht.
http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/douche
en wordt deze zaak eindelijk eens aan het licht gebracht.
http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/douche
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
Dat optellen heeft geen zin. Heb gisteren erg veel gedownlowd, maar volgens hun heb is gister niks gedaan. Nu weet je helemaal waar je aan toe bent
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
Waarom geeft UPC er dan geen duidelijke gebruikzaamwijzing bij en je op dehoogte brengt dat je de helpdesk moet bellen om je macadres te wijzigen. Scheelt een hoop elende. Maar ja dan moet je serves leveren en dat kunnen ze niet
Re: Onduidelijke Data Gebruik Site Chello
hoe houden van het gemiddelde laag:
men kapt de datameter af voor de laatste week
nu 1 feb staat er bij bv 29GB voor afgelopen maand, maar dat is echt onzin want ik stond op 24 jan. op 25 GB en in de laatste week heb ik alleen al 20GB aan uploads gehad........
men kapt de datameter af voor de laatste week
nu 1 feb staat er bij bv 29GB voor afgelopen maand, maar dat is echt onzin want ik stond op 24 jan. op 25 GB en in de laatste week heb ik alleen al 20GB aan uploads gehad........