LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online.nl telefonie - toestel gaat niet over.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Appel-Kers
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mei 2013 02:34

Online.nl telefonie - toestel gaat niet over.

Ongelezen bericht door Appel-Kers »

Ik was jarenlang klant bij dit bedrijf vanaf dutchtone. Sinds de naam veranderde in orange heb ik ook vaste telefonie bij dit bedrijf gehad. Echter ik kon jaren geen telefoontjes van vrienden/familie ontvangen omdat mijn toestel maar niet overging. Uitbellen kon ik wel. Altijd werd de schuld op mij afgeschoven. Het zou aan mijn bedrading of telefoon liggen. Maar nooit aan de livebox-modem. Dit terwijl ik onderstussen 5 verschillend4e telefoon-toestellen heb geprobeerd. En bij allen ging de telefoon niet over. En voordat ik telefonie bij orange-online afnam werkte mijn telefoon probleemloos via KPN.

Uiteindelijk ben ik gewoon weggegaan bij deze ISP na 8 jaar. Het is dat de internet-verbinding mij wel beviel anders was ik er al eerder weggegaan.

Wie heeft eenzelfde ervaring en hoe hebben jullie dit evt opgelost ?

kss
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:11

Re: Online.nl telefonie - toestel gaat niet over.

Ongelezen bericht door kss »

online werkt nu met een Huawei HG655d, een belletje naar de klantenservice voor een gratis nieuwe modem in huurleen zolang je klant blijft had de problemen ook kunnen oplossen.
:wink:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Online.nl telefonie - toestel gaat niet over.

Ongelezen bericht door devious »

en KPN werkt met hun systeem, Online met VoIP en dat geeft soms dit soort problemen. Niet elke telefoon kan overweg met een Livebox..

Gesloten