na weken en weken nog steeds geen internet tv en telefoon van deze provider
helpdesken kunnen ze ook door papagaaien laten doen want het enige wat ze roepen is we kunnen nu niks
voor u betekenen en schuiven alles door naar regfiber
frustrerend is vooral dat je bv bij kpn of vodafoon wel een helpdesk hebt en die lossen de problemen zo goed mogelijk op
ook de info bij aanschaf van dit product is totaal misleidend en onwaar bv bij de aanschaf werd een overstapservice belooft en die blijkt er helemaal niet te zijn
vervolgens gaan ze op de oplever datum opeens veranderen van opzet en passen ongevraagd de abbonementen aan
voorts blijkt dat ze ook bij oplevering ineens een onderdeel van kpn geworden zijn en ook hun diensten zullen aanbieden dus met andere woorden een bv in een bv en wat ik zelf denk een vuil spelletje van kpn die ook denken al heel veel mensen in woensdrecht bewust deze klachten zelf veroorzaken om zo de klanten tot overstappen te dwingen
het blijkt dat internet providers nog steeds mogen doen wat ze willen en denken hun recht te hebben om dit soort praktijken te doen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OnsbrabantNet
Re: OnsbrabantNet
Bij KPN is de helpdesk ook naadje hoor.frustrerend is vooral dat je bv bij kpn of vodafoon wel een helpdesk hebt en die lossen de problemen zo goed mogelijk op
Als jij 30 dagen geen diensten kan afnemen, dan kan je een andere provider kiezen.
Re: OnsbrabantNet
Dat mag je beslist niet zo stellig zeggen hoor...Daar gaat een heel proces aan vooraf.ciske schreef:...
Als jij 30 dagen geen diensten kan afnemen, dan kan je een andere provider kiezen...
Re: OnsbrabantNet
devious schreef:Dat mag je beslist niet zo stellig zeggen hoor...Daar gaat een heel proces aan vooraf.ciske schreef:...
Als jij 30 dagen geen diensten kan afnemen, dan kan je een andere provider kiezen...
vast.
Re: OnsbrabantNet
Zo is het maar net Ciske, het eraan vooraf gaande proces heeft namelijk 30 dagen geduurdciske schreef:devious schreef:Dat mag je beslist niet zo stellig zeggen hoor...Daar gaat een heel proces aan vooraf.ciske schreef:...
Als jij 30 dagen geen diensten kan afnemen, dan kan je een andere provider kiezen...
vast.