Op 20-12-12 ontving ik van Ben een email met betalingsherinnering met de tekst 'Ik verzoek je het openstaande bedrag binnen 2 werkdagen over te maken'.
De factuur is door mijn dochter betaald op 21-12-12.
Ben heeft deze niet op tijd verwerkt en het abonnement afgesloten. Ik claimde dan ook een vergoeding voor de 7 dagen gemiste telefonie plus de gevolgschade. Tevens zijn de kosten voor heraansluiting (€ 25,42 i.p.v. 15,25?!) met een volgende factuur in rekening gebracht en ik gaf aan het bedrag graag teruggestort te zien op mijn bankrekening.
In maart herhaalde zich dit, echter toen zijn bij de overmaking 2 cijfers van het factuurnummer per abuis omgedraaid en kon Ben deze niet verwerken. Weer afsluiting en heraansluitingskosten..
1) Ik word in de correspondentie van geen kant serieusgenomen, Ben gaat aan alle feiten voorbij en ik kan dokken.. er schijnt een geschillencommissie te zijn waar ik een klacht kan indienen, maar hoe bereik ik die?
2) Wat moet ik met het tijdsverschil in overmaken van een bedrag en de datum waarop Ben het ontvangt en dus verwerken kan? Als Ben zegt: binnen 2 dagen overmaken en dat gebeurt netjes, vind ik dat zij geen reden hebben het abonnement af te sluiten. Er gaat altijd tijd overheen voor overgemaakte betalingen verwerkt zijn door verschillende banken...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte afsluiting abonnement Ben + heraansluitingskosten
Re: Onterechte afsluiting abonnement Ben + heraansluitingskosten
Uit algemene voorwaarden Ben:
Geschillencommissie: Geschillencommissie Telecommunicatie, Bordewijklaan 46, 2591 XR, Den Haag
(www.geschillencommissie.nl)