Hallo Allen,
Vandaag opgeschrikt door een gefaalde incassomelding van Online. Nader onderzoek leerde dat zij onterecht, vanwege een "systeemfout" een factuur met een 133% hoger bedrag dan afgesproken probeer te incasseren. Ze willen nu dat ik betaal en dit een maand later verrekend krijg.
Ben nu onterecht aangemerkt als wanbetaler door Online. Lees mijn ervaringen op [Link verwijderd door de moderator]
Hoor graag of andere Online abonnees deze ervaring ook hebben.
Groet,
Erik
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte facturen Online ADSL
Re: Onterechte facturen Online ADSL
voor zover ik weet...euh..wacht..ik heb UPC...
maar idd, er zijn meer van dezelfde problemen. En storneren kan altijd nog..ik geloof tot maximaal 6 weken na incasseren..
maar idd, er zijn meer van dezelfde problemen. En storneren kan altijd nog..ik geloof tot maximaal 6 weken na incasseren..