KLACHT
In mijn nieuwe startabonnement bij T-Mobile ben ik nu zelfs ook de gespaarde belminuten van de laatste maand kwijt! Ik begin elke periode opnieuw met 150 belminuten. Dit was mij niet duidelijk gemaakt bij het afsluiten van verlenging.
Erg vreemd, omdat dit niet gold voor mijn oude contracten en omdta ik dacht dat dit door Neely Smit-Kroes in Europese wetgeving was vastgelegd: Geen diefstal door providers van in ieder geval de belminuten van de laatste maand.
Mijn vraag: is dit rechtsgeldig?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgespaarde belminuten van laatste maand weg bij T-Mobile!
Re: Opgespaarde belminuten van laatste maand weg bij T-Mobile!
Ja. Deze wetgeving geldt nog niet, is voorstel.
Bij verlenging sluit je nieuw contract af onder nieuwe voorwaarden. Belminuten gaan daarin niet meer mee.
Bij verlenging sluit je nieuw contract af onder nieuwe voorwaarden. Belminuten gaan daarin niet meer mee.
Je kunt ook schrijven: Bij verlenging (wat overigens niet bestaat) sluit je een nieuw contract af met nieuwe voorwaarden, die je niet leest (want dat doet niemand) omdat het goedkoper is en waardoor je na 2 maanden denkt, dat je opgelicht wordt en vervolgens een topic opent bij een Forum als TROS Radar waar deze vraag overigens al vele malen gesteld en beantwoord isolaf79 schreef:Ja. Deze wetgeving geldt nog niet, is voorstel.
Een verlenging betekent dat je een nieuw contract aan gaat maar omdat je al klant bent je geen aansluitkosten betaalt. De voorwaarden van het nieuwe contract gelden dan.
Na de initiële contractperiode (1 of 2 jaar) zal (in vrijwel alle gevallen) het contract onder dezelfde voorwaarden stilzwijgend worden verlengt tot 1 der partijen opzegt.
Na de initiële contractperiode (1 of 2 jaar) zal (in vrijwel alle gevallen) het contract onder dezelfde voorwaarden stilzwijgend worden verlengt tot 1 der partijen opzegt.