LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 02 mei 2008 17:01
oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Dit is een oproep aan alle mensen die negatieve ervaringen hebben met de boevenbende genaamd telfort.
Zelf ben ik in de mooie praatjes en valse beloftes in advertenties en reclames en de telfort klantenservice en website getrapt en heb hier vreselijke spijt van .
2,5 maand gewacht op de aansluiting terwijl er 4 tot 5 weken gegarandeerd was.
Extra kosten omdat de opzegging van de oude internetverbinding geannuleerd moest worden waardoor er opnieuw een opzegtermijn in gaat.
Bergen (gsm) telefoonkosten naar helpdesk.
10 medewerkers spreken, 12 verschillende verhalen.
Beloftes, toezeggingen worden enkele dagen later weer tegen gesproken door andere medewerkers.
Geen antwoord op klachtenbrief.
Eerste dag van de opgeleverde verbinding al weer de hele dag storing.
hakkelende telefoon bij downloaden.
Ik heb (helaas te laat) met verbijstering alle slechte ervaringen gelezen van de vele gedupeerden.
Mijn plan is nu om zoveel mogenlijk klachten te gaan verzamelen en hiermee naar consuwijzer te gaan waar alle controlerende consumenten instanties bij elkaar zitten waaronder de opta die over dit soort zaken gaat.
Ook een consument heeft rechten en ik denk als de klachten gebundeld worden hier sneller wat aan gedaan gaat worden dan af en toe eens een klacht.
Dus mijn voorstel is dat iedereen met klachten dit zo uitgebreid mogenlijk op papier te zetten met zoveel mogenlijk details en dan eventueel naar mij op te sturen en dan zal ik kijken hoe dat het beste bij consuwijzer (www.consuwijzer.nl) ingedient kan worden .
Laten we er samen voor zorgen dat deze ellende ophoud en daardoor in ieder geval proberen te voorkomen dat er nog vele mensen de dupe worden en tegelijk een signaal af te geven aan telfort dat ze niet almachtig zijn en hun klanten als koning gaan behandelen of in ieder geval niet meer als een stuk stront.
Mensen die hier aan mee willen werken kunnen mij een mailtje sturen op [email protected]
Zelf ben ik in de mooie praatjes en valse beloftes in advertenties en reclames en de telfort klantenservice en website getrapt en heb hier vreselijke spijt van .
2,5 maand gewacht op de aansluiting terwijl er 4 tot 5 weken gegarandeerd was.
Extra kosten omdat de opzegging van de oude internetverbinding geannuleerd moest worden waardoor er opnieuw een opzegtermijn in gaat.
Bergen (gsm) telefoonkosten naar helpdesk.
10 medewerkers spreken, 12 verschillende verhalen.
Beloftes, toezeggingen worden enkele dagen later weer tegen gesproken door andere medewerkers.
Geen antwoord op klachtenbrief.
Eerste dag van de opgeleverde verbinding al weer de hele dag storing.
hakkelende telefoon bij downloaden.
Ik heb (helaas te laat) met verbijstering alle slechte ervaringen gelezen van de vele gedupeerden.
Mijn plan is nu om zoveel mogenlijk klachten te gaan verzamelen en hiermee naar consuwijzer te gaan waar alle controlerende consumenten instanties bij elkaar zitten waaronder de opta die over dit soort zaken gaat.
Ook een consument heeft rechten en ik denk als de klachten gebundeld worden hier sneller wat aan gedaan gaat worden dan af en toe eens een klacht.
Dus mijn voorstel is dat iedereen met klachten dit zo uitgebreid mogenlijk op papier te zetten met zoveel mogenlijk details en dan eventueel naar mij op te sturen en dan zal ik kijken hoe dat het beste bij consuwijzer (www.consuwijzer.nl) ingedient kan worden .
Laten we er samen voor zorgen dat deze ellende ophoud en daardoor in ieder geval proberen te voorkomen dat er nog vele mensen de dupe worden en tegelijk een signaal af te geven aan telfort dat ze niet almachtig zijn en hun klanten als koning gaan behandelen of in ieder geval niet meer als een stuk stront.
Mensen die hier aan mee willen werken kunnen mij een mailtje sturen op [email protected]
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
maar wat zijn de klachten dan??????
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Doe dat dan voor alle providers.Mijn plan is nu om zoveel mogenlijk klachten te gaan verzamelen en hiermee naar consuwijzer te gaan waar alle controlerende consumenten instanties bij elkaar zitten waaronder de opta die over dit soort zaken gaat.
Want als ik de klachten hier moet geloven, dan deugd er geen ene provider.
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Het is handiger als iedere gedupeerde afzonderlijk een klacht indient bij consuwijzer.nl die deze klacht vervolgens doorspeelt naar de OPTA.
Ik heb daar een klacht ingediend.
Tevens heb ik een mail gestuurd naar van Heemskerk, staatssecretaris van Economische zaken. Hij was zaterdag j.l op de t.v. Google maar even op ministerie van Economische zaken en vul daar een webformulier in.
Overigens heb ik vandaag eindelijk een correcte factuur van Telfort ontvangen waarbij alleen de inbelkosten over december 2007 in rekening worden gebracht ( van 12move) en niet meer abonnementskosten over Januari en Februari 2008.
Voor details zie: Telfort maakt fout op fout
Ik heb daar een klacht ingediend.
Tevens heb ik een mail gestuurd naar van Heemskerk, staatssecretaris van Economische zaken. Hij was zaterdag j.l op de t.v. Google maar even op ministerie van Economische zaken en vul daar een webformulier in.
Overigens heb ik vandaag eindelijk een correcte factuur van Telfort ontvangen waarbij alleen de inbelkosten over december 2007 in rekening worden gebracht ( van 12move) en niet meer abonnementskosten over Januari en Februari 2008.
Voor details zie: Telfort maakt fout op fout
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Nav bovenstaand bericht, moet ik (helaas) meedelen, dat ik ook door Telfort op een meer dan schandalige wijze ben behandeld.
Ik ben 63 jaar oud, en heb in mijn hele leven nog nooit met een vergelijkbare oplichtersbende te maken gehad. Zodra je handtekening gezet is, laten ze je in je sop gaar smoren. Nooit komt er reactie op brieven die je stuurt. Bellen doe ik al niet meer.
Nu eindelijk een dreigement van een incassoburo ontvangen.
Misschien is er met die mensen wel een zinnig woord te wisselen. Hoewel, als je voor die dievenzooi werkt, zal je rug wel geheel uit eelt bestaan. Dan maar naar de Kantonrechter.
Nooit, herhaal nooit wil ik meer iets met Telfort te maken hebben.
Als ik wat meer tijd heb, zal ik mijn probleem(pje) naar bovenstaand adres mailen, misschien dat een advocaat er trek in heeft dit geteisem aan de paal te nagelen
Ik ben 63 jaar oud, en heb in mijn hele leven nog nooit met een vergelijkbare oplichtersbende te maken gehad. Zodra je handtekening gezet is, laten ze je in je sop gaar smoren. Nooit komt er reactie op brieven die je stuurt. Bellen doe ik al niet meer.
Nu eindelijk een dreigement van een incassoburo ontvangen.
Misschien is er met die mensen wel een zinnig woord te wisselen. Hoewel, als je voor die dievenzooi werkt, zal je rug wel geheel uit eelt bestaan. Dan maar naar de Kantonrechter.
Nooit, herhaal nooit wil ik meer iets met Telfort te maken hebben.
Als ik wat meer tijd heb, zal ik mijn probleem(pje) naar bovenstaand adres mailen, misschien dat een advocaat er trek in heeft dit geteisem aan de paal te nagelen
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Ik communiceerde via aangetekende brieven en e-mails.
Ik ben ruim 5 maanden bezig geweest om Telfort duidelijk te maken dat ik er nooit klant geweest ben en conform de voorwaarden opgezegd heb zowel telefonisch bij Telfort en via 2 brieven aan 12move. Waarna de brief- en e-mail correspondentie met Telfort volgde.
Ik wens u sterkte.
Ik ben ruim 5 maanden bezig geweest om Telfort duidelijk te maken dat ik er nooit klant geweest ben en conform de voorwaarden opgezegd heb zowel telefonisch bij Telfort en via 2 brieven aan 12move. Waarna de brief- en e-mail correspondentie met Telfort volgde.
Ik wens u sterkte.
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Hahaha..Ben dus niet de enige die zomaar fake rekeningen krigt van boevenbende Telfort. Wat een oplichters zijn dat. Ik krijg zomaar een rekening dat ik moet betalen voor diensten door hun aangeboden. Tig telefoontjes gepleegd maar alleen een paar kneusjes aan de lijn gehad die geen dossier kunnen vinden. Nou dat klpt ook want ik heb geen enkele dienst van Telfort. Nu een brief van I J of ik maar ff wil betalen want Telfort heeft het dossier overgedragen aan hun. Vreemd gedoe wwant mij kunnen ze geen kopie van het dossier sturen omdat dit niet bestaat. Ik ben dus niet van plan om die andere boevenbende tw I J te betalen. Nu wordt ik afgesloten van alle internetdiensten terwijl KPN mijn provider is...Kan er nu helemaal niks worden ondernomen tegen dit soort maffia praktijken? Zowel van I J als Telfort.
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
internetdiensten terwijl KPN mijn provider is...Kan er nu helemaal niks worden ondernomen tegen dit soort maffia praktijken? Zowel van I J als Telfort.
_______________________________
Ruim 4 weken geleden heb ik hen een aangetekende brief gestuurd met ontvangstbevestiging.
Hierin nogmaals meegedeeld dat ik comform voorwaarden opgezegd heb bij 12move + datum en dat ik dus geen klant ben bij Telfort.
* Tevens heb ik hen 4 weken de tijd gegeven om mij de stukken te sturen waaruit het tegendeel blijkt.*
De 4 weken zijn om en ik heb niets ontvangen. Ook hebben zij de onterechte automatische incasso's terug moeten storten omdat zij de bank geen bewijs van mijn toestemming hiervoor konden overleggen.
Tevens klacht hierover indienen bij Consuwijzer.nl. Deze geeft klacht door aan OPTA. Bij voldoende soortgelijke klachten onderneemt OPTA actie tegen Telfort en kan dit zelfs leiden tot een boete.
Individuele klachten lossen zij niet op.
Dus simpel meedelen dat u geen klant bent + bewijs vragen van tegendeel + 4 weken de tijd hiervoor geven.
Dossier aanleggen van alle kontakten met Telfort. Data, kopieen van brieven telefonische kontakten met wie u gesproken heeft, wat toegezegd is etc.
Incassobureau indien mogelijk bellen en meedelen dat u nooit klant geweest ben bij Telfort en dat u Telfort een aangetekende brief etc.
Als zij onterecht geld willen zien zullen zij een rechtzaak tegen u moeten aanspannen om u te dwingen tot betalen.
U bent nooit klant geweest, dus lijkt het mij dat u dit met vertrouwen tegemoet kunt zien. Laat u niet intimideren.
Aanvulling
Bent u wel klant dan had men u toch een schriftelijke bevestiging moeten sturen van wat men nu zegt dat u met hen bent aangegaan.
Ik neem aan dat dit niet gebeurd is.
Voor een overeenkomst, ook een verandering ervan zijn 2 partijen nodig. Zij moeten dus bewijs toesturen waaruit blijkt dat u overeengekomen bent met hen wat zij op u proberen te verhalen.
Ik heb het gevoel dat zij dat niet kunnen! Succes!
_______________________________
Ruim 4 weken geleden heb ik hen een aangetekende brief gestuurd met ontvangstbevestiging.
Hierin nogmaals meegedeeld dat ik comform voorwaarden opgezegd heb bij 12move + datum en dat ik dus geen klant ben bij Telfort.
* Tevens heb ik hen 4 weken de tijd gegeven om mij de stukken te sturen waaruit het tegendeel blijkt.*
De 4 weken zijn om en ik heb niets ontvangen. Ook hebben zij de onterechte automatische incasso's terug moeten storten omdat zij de bank geen bewijs van mijn toestemming hiervoor konden overleggen.
Tevens klacht hierover indienen bij Consuwijzer.nl. Deze geeft klacht door aan OPTA. Bij voldoende soortgelijke klachten onderneemt OPTA actie tegen Telfort en kan dit zelfs leiden tot een boete.
Individuele klachten lossen zij niet op.
Dus simpel meedelen dat u geen klant bent + bewijs vragen van tegendeel + 4 weken de tijd hiervoor geven.
Dossier aanleggen van alle kontakten met Telfort. Data, kopieen van brieven telefonische kontakten met wie u gesproken heeft, wat toegezegd is etc.
Incassobureau indien mogelijk bellen en meedelen dat u nooit klant geweest ben bij Telfort en dat u Telfort een aangetekende brief etc.
Als zij onterecht geld willen zien zullen zij een rechtzaak tegen u moeten aanspannen om u te dwingen tot betalen.
U bent nooit klant geweest, dus lijkt het mij dat u dit met vertrouwen tegemoet kunt zien. Laat u niet intimideren.
Aanvulling
Bent u wel klant dan had men u toch een schriftelijke bevestiging moeten sturen van wat men nu zegt dat u met hen bent aangegaan.
Ik neem aan dat dit niet gebeurd is.
Voor een overeenkomst, ook een verandering ervan zijn 2 partijen nodig. Zij moeten dus bewijs toesturen waaruit blijkt dat u overeengekomen bent met hen wat zij op u proberen te verhalen.
Ik heb het gevoel dat zij dat niet kunnen! Succes!
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Ls,
Ik ben bijna een jaar klant bij speedlinq heb ook met hun een contract ondertekend nu is het zo mooi door telfort over genomen echter ben ik met heel telfort geen contract aan gegaan sterken nog ik krijg maandag een brief dat ik even mijn modem instellingen moet wijzigen naar het telfort netwerk ( tiscali ) dat is niet de bedoeling ik ben bij speedlinq gegaan voor het goeden bbned en wil niet naar die tiscali zooi.
Daarom heb ik net een abo aangevraagt bij speedxs en ga ik hopelijk snel over als ik bericht heb van speedxs zal ik telfort en speedlinq een aangetekende brief sturen waarin ik wil dat mijn contract ontbonden worden gezien ik totaal iets anders krijg dan ik bestelt heb en daar ga ik niet akkoord mee.
Iemand nog een advies wat voor brief ik moet opstellen ?
mvg remco
Ik ben bijna een jaar klant bij speedlinq heb ook met hun een contract ondertekend nu is het zo mooi door telfort over genomen echter ben ik met heel telfort geen contract aan gegaan sterken nog ik krijg maandag een brief dat ik even mijn modem instellingen moet wijzigen naar het telfort netwerk ( tiscali ) dat is niet de bedoeling ik ben bij speedlinq gegaan voor het goeden bbned en wil niet naar die tiscali zooi.
Daarom heb ik net een abo aangevraagt bij speedxs en ga ik hopelijk snel over als ik bericht heb van speedxs zal ik telfort en speedlinq een aangetekende brief sturen waarin ik wil dat mijn contract ontbonden worden gezien ik totaal iets anders krijg dan ik bestelt heb en daar ga ik niet akkoord mee.
Iemand nog een advies wat voor brief ik moet opstellen ?
mvg remco
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Heeft u toen de brief of e-mail van Speedlinq kwam z.s.m. per aangetekende brief opgezegd bij Speedlinq en ook Telfort gebeld - mocht dit als voorwaarde vermeld staan in brief of e-mail van Speedlinq?
BerichtGeplaatst op: 28 Mei 2008 20:46 Onderwerp:s,
Ik ben bijna een jaar klant bij speedlinq heb ook met hun een contract ondertekend nu is het zo mooi door telfort over genomen echter ben ik met heel telfort geen contract aan gegaan sterken nog ik krijg maandag een brief dat ik even mijn modem instellingen moet wijzigen naar het telfort netwerk ( tiscali ) dat is niet de bedoeling ik ben bij speedlinq gegaan voor het goeden bbned en wil niet naar die tiscali zooi.
Als u maandag j.l een brief gehad hebt dan adviseer ik u een aangetekende brief met ontvangstbevestiging te versturen naar Telfort ( adres te Utrecht!) Liefst vandaag nog versturen.
U zet daarin 1. dat u bovengenoemde brief heeft ontvangen.
2. dat u geen overeenkomst met Telfort gesloten heeft en dan ook geen klant bij hen bent.
3. U geeft hen 4 weken de tijd om schriftelijk bewijs te leveren van het tegendeel
4. U geeft aan dat eventuele onterechte incasso's door u gestorneerd zult worden tot u bij de bank een selectieve blokkade op Green ISPBV/Telfort geregeld heeft.
U stuurt alsnog een aangetekende brief aan Speedlinq waarbij u alsnog opzegt met vermelding dat u niet goed geïnformeerd bent vooraf waardoor u niet eerder in de gelegenheid was op te zeggen.
U vraagt een schriftelijke bevestiging einde contract binnen 14 dagen.
U voegt bij een Rode kaart waarmee u de toestemming tot automatische incasso's met onmiddellijke ingang stop zet.
U legt een dossier aan met data en acties + kopie van de brieven en rode kaart.
Zie verder: forum Internetproviders< thread: Telfort maakt fout op fout > bericht"stappen plan bij problemen met providers etc
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Let wel. Uw probleem met Telfort is een oefening van geduld.
Vandaag had ik de twijfelachtige eer om van Telfort te vernemen dat de facturen die ik niet hoefde te betalen over Januari, Februari en Maart 2008 te beschouwen waren als
IK HOEFDE DEZE VOORLOPIG NIET TE BETALEN!
Er was een verzoek ingediend bij de afdeling Finance m.b.t. mijn klacht over de onterechte facturen.
De schrijver van de email vond dat ik geduld moest hebben.
In aanmerking genomen dat ik NOOIT KLANT GEWEEST BEN bij Telfort en conform hun voorwaarden heb opgezegd bij Telfort + sdhriftelijk bij 12move is dit op zijn minst merkwaardig te stellen dat ik geduld moet hebben.
Uit voorzorg heb ik mijn advocaat van e.e.a. op de hoogte gesteld.
Nogmaals laat u dus niet intimideren! Ik heb ook even deze update op mijn forum": Telfort maakt fout op fout gezet.
Vandaag had ik de twijfelachtige eer om van Telfort te vernemen dat de facturen die ik niet hoefde te betalen over Januari, Februari en Maart 2008 te beschouwen waren als
IK HOEFDE DEZE VOORLOPIG NIET TE BETALEN!
Er was een verzoek ingediend bij de afdeling Finance m.b.t. mijn klacht over de onterechte facturen.
De schrijver van de email vond dat ik geduld moest hebben.
In aanmerking genomen dat ik NOOIT KLANT GEWEEST BEN bij Telfort en conform hun voorwaarden heb opgezegd bij Telfort + sdhriftelijk bij 12move is dit op zijn minst merkwaardig te stellen dat ik geduld moet hebben.
Uit voorzorg heb ik mijn advocaat van e.e.a. op de hoogte gesteld.
Nogmaals laat u dus niet intimideren! Ik heb ook even deze update op mijn forum": Telfort maakt fout op fout gezet.
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
De afdeling Finance is eruit
Ik ontving weer onterechte facturen over Januari t/m maart 2008.
Ik zie de zin van reageren hierop niet meer in na 3 onbeantwoorde brieven door Telfort en 10+ e-mails aangaande deze zaak.
Wacht het incassobureau af waarmee gedreigd wordt en geef dan de zaak uit handen.
Ik ontving weer onterechte facturen over Januari t/m maart 2008.
Ik zie de zin van reageren hierop niet meer in na 3 onbeantwoorde brieven door Telfort en 10+ e-mails aangaande deze zaak.
Wacht het incassobureau af waarmee gedreigd wordt en geef dan de zaak uit handen.
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Inmiddels ben ik eruit waarom het bij Telfort mis is gegaan in de opzeggings procedure.Ik ontving weer onterechte facturen over Januari t/m maart 2008.
Iemand heeft op de plek waar mijn gebruikersnaam van 12move stond:
$ REMOVED $ cijfers $ gezet, waarna ik blijkbaar een spookleven onder deze naam heb gekregen.
$REMOVED$ etc stond n.l. op de plaats waar mijn gebruikersnaam had moeten staan in de bevestigingsbrief van opzeggen door Telfort, die ik dankzij bemiddeling KPN.COM klantencontact kreeg.
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Veel ellende gehad met Telfort. Als je dan eindelijk opzegt en er gaat iets mis, dan moet je het niet van hun klantenservice hebben.
Als gevolg van een foutje van mijn huidige provider KPN had deze het ADSL signaal van Telfort een maand te vroeg omgezet (naar KPN). Direct nadat ik hierachter kwam, heeft KPN deze fout hersteld. Telfort wenste mij echter geen signaal meer te leveren (wat volgens hun technische man wel mogelijk was), terwijl mijn abonnement bij Telfort nog twee maanden liep.
De klantenservice wenste geen medewerking te verlenen, ik zou wel moeten betalen voor de laatste twee maanden want anders zou men een incassobureau achter mij aansturen, men wilde mij niet doorverbinden met iemand die (wel) beslissingen mocht nemen om mij mijn signaal terug te geven en klagen over de klantenservice kon ook nergens (volgens de klantenservice).
Dat laatste lijkt te gaan kloppen: op mijn brieven van 26 april en 3 juni 2008 over deze zaak wordt gewoon helemaal niet gereageerd. Ik was van plan om mijn laatste betaling te storneren, maar helaas kwam ik er te laat achter dat Telfort aan het begin van iedere maand reeds de abonnementskosten voor de maand daarop in rekening brengt. Voor storneren ben ik dus al te laat.
Ik kan dus weinig anders dan iedereen waarschuwen voor de handelwijze van Telfort.
Als gevolg van een foutje van mijn huidige provider KPN had deze het ADSL signaal van Telfort een maand te vroeg omgezet (naar KPN). Direct nadat ik hierachter kwam, heeft KPN deze fout hersteld. Telfort wenste mij echter geen signaal meer te leveren (wat volgens hun technische man wel mogelijk was), terwijl mijn abonnement bij Telfort nog twee maanden liep.
De klantenservice wenste geen medewerking te verlenen, ik zou wel moeten betalen voor de laatste twee maanden want anders zou men een incassobureau achter mij aansturen, men wilde mij niet doorverbinden met iemand die (wel) beslissingen mocht nemen om mij mijn signaal terug te geven en klagen over de klantenservice kon ook nergens (volgens de klantenservice).
Dat laatste lijkt te gaan kloppen: op mijn brieven van 26 april en 3 juni 2008 over deze zaak wordt gewoon helemaal niet gereageerd. Ik was van plan om mijn laatste betaling te storneren, maar helaas kwam ik er te laat achter dat Telfort aan het begin van iedere maand reeds de abonnementskosten voor de maand daarop in rekening brengt. Voor storneren ben ik dus al te laat.
Ik kan dus weinig anders dan iedereen waarschuwen voor de handelwijze van Telfort.
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
Ik adviseer om een klacht in te dienen over gang van zaken bij consuwijzer.nl
Alleen een stroom van klachten zal hopelijk leiden tot toezicht op de manier waarop Telfort met mensen omgaat.
M.n. het niet beantwoorden van mijn aangetekende brieven heb ik als zeer storend ervaren.
Alleen een stroom van klachten zal hopelijk leiden tot toezicht op de manier waarop Telfort met mensen omgaat.
M.n. het niet beantwoorden van mijn aangetekende brieven heb ik als zeer storend ervaren.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 aug 2008 12:54
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
ALLEN OPGEPAST!!
TELFORT IS MAFFIA!! JE KUNT NIET OPZEGGEN JE KUNT NIEMAND BEREIKEN. GEEN TELFOONNUMMER OF FAX OF DIRECTE LIJN, AL KRIJG JE EEN NUMMER IS DIE CONTINUE IN GESPREK. LEVEN ZE TEGENWOORDIG ONDERGRONDS OFZO?
VIA EEN CALLCENTRE WORD JE VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD EN DAT IN NEDERLAND!!
WAT EEN CRIMINELEN, DAT MENSEN ZICH LATEN LENEN OM DIT SOORT WERK TE DOEN VOOR EEN ZOGENAAMD GERENOMEERD KPN DOCHTERBEDRIJF, TELFORT!! JULLIE MOETEN JE DE OGEN UIT DE KOP SCHAMEN, DIEVEN, UITBUITERS, CRIMINELEN!!
HET IS EEN GROVE SCHANDE DAT WE IN NEDERLAND ZO DIEP ZIJN GEZONKEN.
HET LIEGEN EN BEDRIEGEN ALSOF HET DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD IS.
IK HEB DE OPTA GEBELD EN HEB EEN OFFICIELE KLACHT INGEDIEND.
DUS MENSEN KLAGEN HELPT, MAAR DAN WEL MET Z'N ALLEN.
TELFORT KENT ZIJN REGELTJES EN HOE ZE VALKUILEN MOET MAKEN ZODAT JE IN EEN SOORT VAN CONFLICT BELAND MET DIT ONBESCHOFTE BEDRIJF EN ZO KUNNEN ZE MENSEN NOG LANG LATEN BETALEN EN AANGETEKENDE BRIEVEN?? HEBBEN ZE NOOIT ONTVANGEN EN STERKER NOG HET DOET ZE NIETS.
ALTIJD MET HANDTEKENING RETOUR ZENDEN, DAN HEEFT IEMAND HET MOETEN ONTVANGEN. IN NEDERLAND NOG EEN ABONNEMENT NEMEN? IK KIJK WEL LINK UIT.
EN LAAT ME NU NIET IEMAND HOREN DIE HET ALLEMAAL ZO GEWELDIG VINDT, WANT IK LEES OOK HET INTERNET EN HET STAAT VOL VAN DIT SOORT OPLICHTINGSPRAKTIJKEN.
ALS ER NU EEN GOEDE RECENTIE TE LEZEN IS, DAN IS DAT DOOR TELFORT W.S. ZELF EROP GEZET!
IK SLAAP ER SLECHT VAN, HET HOUDT ME BEZIG, EN STEL ME OOK DE VRAAG HOE HET MENSEN VERGAAT DIE WELLICHT AAN DE AFGROND ZITTEN EN NIET KUNNEN OPZEGGEN.
HET KAN TOCH NIET ZO ZIJN DAT WE HIER MET Z'N ALLEN HET ZO VER LATEN KOMEN.
IK HEB DE OPTA OOK GEZEGD, LEES HET INTERNET HET STAAT VOL VAN KLACHTEN, LEZEN EN KIJK WAT ER ALLEMAAL GEBEURD.
HET IS OOK EEN SCHANDE DAT ZE IN EEN CALLCENTRE MENSEN HEBBEN WERKEN DIE ZIJN OPGELEID OM JE WEER WEGTEWIMPELEN. BUITENLANDSE WERKNEMENS DIE ZICH VOORSTELLEN MET VB MICHIEL DE RUIJTER????
TELFORT VAN HOOG TOT LAAG MEDEWERKERS, ALS JE DIT LEEST, KIJK DAN EENS GOED IN DE SPIEGEL EN DIEP IN JE OGEN EN STEL JE DE VRAAG, WIE BEN IK EN WAT IS ER VAN MIJ GEWORDEN, HOE BEN IK ZO DIEP GEZONKEN?
IK ZOU NIET MEER KUNNEN SLAPEN ALS IK WERKNEMER BEN, GELUKKIG HEB IK BETER WERK, IK DIEN DE SAMENLEVING AL JAREN EN HELP DE ZWAAR ZIEKE MENS!!
IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR...
TELFORT IS MAFFIA!! JE KUNT NIET OPZEGGEN JE KUNT NIEMAND BEREIKEN. GEEN TELFOONNUMMER OF FAX OF DIRECTE LIJN, AL KRIJG JE EEN NUMMER IS DIE CONTINUE IN GESPREK. LEVEN ZE TEGENWOORDIG ONDERGRONDS OFZO?
VIA EEN CALLCENTRE WORD JE VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD EN DAT IN NEDERLAND!!
WAT EEN CRIMINELEN, DAT MENSEN ZICH LATEN LENEN OM DIT SOORT WERK TE DOEN VOOR EEN ZOGENAAMD GERENOMEERD KPN DOCHTERBEDRIJF, TELFORT!! JULLIE MOETEN JE DE OGEN UIT DE KOP SCHAMEN, DIEVEN, UITBUITERS, CRIMINELEN!!
HET IS EEN GROVE SCHANDE DAT WE IN NEDERLAND ZO DIEP ZIJN GEZONKEN.
HET LIEGEN EN BEDRIEGEN ALSOF HET DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD IS.
IK HEB DE OPTA GEBELD EN HEB EEN OFFICIELE KLACHT INGEDIEND.
DUS MENSEN KLAGEN HELPT, MAAR DAN WEL MET Z'N ALLEN.
TELFORT KENT ZIJN REGELTJES EN HOE ZE VALKUILEN MOET MAKEN ZODAT JE IN EEN SOORT VAN CONFLICT BELAND MET DIT ONBESCHOFTE BEDRIJF EN ZO KUNNEN ZE MENSEN NOG LANG LATEN BETALEN EN AANGETEKENDE BRIEVEN?? HEBBEN ZE NOOIT ONTVANGEN EN STERKER NOG HET DOET ZE NIETS.
ALTIJD MET HANDTEKENING RETOUR ZENDEN, DAN HEEFT IEMAND HET MOETEN ONTVANGEN. IN NEDERLAND NOG EEN ABONNEMENT NEMEN? IK KIJK WEL LINK UIT.
EN LAAT ME NU NIET IEMAND HOREN DIE HET ALLEMAAL ZO GEWELDIG VINDT, WANT IK LEES OOK HET INTERNET EN HET STAAT VOL VAN DIT SOORT OPLICHTINGSPRAKTIJKEN.
ALS ER NU EEN GOEDE RECENTIE TE LEZEN IS, DAN IS DAT DOOR TELFORT W.S. ZELF EROP GEZET!
IK SLAAP ER SLECHT VAN, HET HOUDT ME BEZIG, EN STEL ME OOK DE VRAAG HOE HET MENSEN VERGAAT DIE WELLICHT AAN DE AFGROND ZITTEN EN NIET KUNNEN OPZEGGEN.
HET KAN TOCH NIET ZO ZIJN DAT WE HIER MET Z'N ALLEN HET ZO VER LATEN KOMEN.
IK HEB DE OPTA OOK GEZEGD, LEES HET INTERNET HET STAAT VOL VAN KLACHTEN, LEZEN EN KIJK WAT ER ALLEMAAL GEBEURD.
HET IS OOK EEN SCHANDE DAT ZE IN EEN CALLCENTRE MENSEN HEBBEN WERKEN DIE ZIJN OPGELEID OM JE WEER WEGTEWIMPELEN. BUITENLANDSE WERKNEMENS DIE ZICH VOORSTELLEN MET VB MICHIEL DE RUIJTER????
TELFORT VAN HOOG TOT LAAG MEDEWERKERS, ALS JE DIT LEEST, KIJK DAN EENS GOED IN DE SPIEGEL EN DIEP IN JE OGEN EN STEL JE DE VRAAG, WIE BEN IK EN WAT IS ER VAN MIJ GEWORDEN, HOE BEN IK ZO DIEP GEZONKEN?
IK ZOU NIET MEER KUNNEN SLAPEN ALS IK WERKNEMER BEN, GELUKKIG HEB IK BETER WERK, IK DIEN DE SAMENLEVING AL JAREN EN HELP DE ZWAAR ZIEKE MENS!!
IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR...
Re: oproep aan alle telfort slachtoffers LEES !!!!
@ verpleegstertje
zou u uw probleem kunnen samenvatten? Kijken of ik u kan helpen om naar een oplossing toe te werken?
Ik begrijp uw woede, zie: Telfort maakt fout op fout ( onder Internetproviders)
Probeer kort weer te geven wat het hoofdprobleem is, hoelang dit speelt
hoeveel aangetekende brieven er onbeantwoord liggen
Is er sprake geweest van communicatie of helemaal niet. enz.
zou u uw probleem kunnen samenvatten? Kijken of ik u kan helpen om naar een oplossing toe te werken?
Ik begrijp uw woede, zie: Telfort maakt fout op fout ( onder Internetproviders)
Probeer kort weer te geven wat het hoofdprobleem is, hoelang dit speelt
hoeveel aangetekende brieven er onbeantwoord liggen
Is er sprake geweest van communicatie of helemaal niet. enz.