In mijn werk als ICT'er is het mij opgevallen dat vooral Het Net en voorheen-Planet klanten vaak opvallend veel spam te verduren krijgen.
Zo kan ik het ook: dan tegen betaling een spamfilter aanbieden.
(Die betaling geldt ook voor een virusscan)
Ik wil degenen die hier niet voor willen betalen adviseren zich hier niet blind op te staren maar "gewoon" zelf voor een goed (eventueel gratis) Anti Virus en (eventueel gratis) spamfilter te installeren.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opvallend veel spam bij Het Net
-
L.Rozenwater
-
Bob Schurkjens
Re: Opvallend veel spam bij Het Net
Nog beter: Hetnet email niet gebruiken. Scheelt een hoop gedoe als je van provider wilt wisselen. In bijvoorbeeld Google mail zit al een goed spamfilter ingebouwd.
Internetproviders gijzelen klanten met het verschafte emailadres. Veel mensen blijven bij hun internetprovider omdat ze anders niet weten hoe dat moet met dat emailadres dat wordt opgeheven bij providerwisseling.
Internetproviders gijzelen klanten met het verschafte emailadres. Veel mensen blijven bij hun internetprovider omdat ze anders niet weten hoe dat moet met dat emailadres dat wordt opgeheven bij providerwisseling.