Ik heb op 8 maart jl. mijn internetplusbellen-abonnement opgezegd bij de KPN. Zou een pakket van Multikabel nemen incl. digitale tv.
Echter na 1 dag toch maar alles geannuleerd omdat eindelijk internetplusbellen toch wel weer redelijk werkt. Deze annulering van de opzegging werd mij bevestigd in een email van KPN. Wat blijkt... 8 mei alles eraf. Geen internet meer en geen telefoon meer. Na 2 avonden bellen met de service afdelingen van KPN leert dat inderdaad alles eraf is. Mijn annulering van de opzegging was nl. afgewezen... Ik heb hier nooit bericht van gehad. Dat was volgens de KPN ook niet verplicht. Ik moest maar een nieuwe aansluiting aanvragen en daarna maar weer een nieuwe internetplusbellen-abonnement afsluiten.
Whhahahahahaha.... nee dank u KPN. Ik ben heel blij dat ik op deze manier heel snel van u af ben. Ik ga wel naar Multikabel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen KPN Internetplusbellen
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
Ik had suffen en bellen van hetnet op mijn oude adres maar ben verhuis mijn verhuising door gegeven nou daar na ging alles fout.
Na 6 maanden nog niks te hebben ,heb ik alles opgezegd.Daar heb de bevestiging van thuis. Op 27 maart een nieuwe van de KPN aangevraag via de primafoon. Kreeg netjes mijn spullen thuis geprobeer aan te sluiten maar dat ging niet de monteur is geweest kreeg ook geen verbinding.de monteur gebelt er moest wat om gezet worden duur weer een paar dagen.Tot mijn stommen verbazing werd ik gebelt door een monteur of ik thuis was , maar hij was wel onder weg na mijn oude adres.
Ik gebelt met de Kpn het blijkt dat alles op oude adres was gezet.
Dus mijn nieuwe abonnement werd nu als een verhuizing verwerkt.en dat kon wel 2 weken duren voor ik iets had kon wel gebelt worden maar niet zelf bellen ,Ik ben heel boos geworden en heb als opgezegd.
Hoe dom zijn ze daar bij de KPN. heel DOM.
Na 6 maanden nog niks te hebben ,heb ik alles opgezegd.Daar heb de bevestiging van thuis. Op 27 maart een nieuwe van de KPN aangevraag via de primafoon. Kreeg netjes mijn spullen thuis geprobeer aan te sluiten maar dat ging niet de monteur is geweest kreeg ook geen verbinding.de monteur gebelt er moest wat om gezet worden duur weer een paar dagen.Tot mijn stommen verbazing werd ik gebelt door een monteur of ik thuis was , maar hij was wel onder weg na mijn oude adres.
Ik gebelt met de Kpn het blijkt dat alles op oude adres was gezet.
Dus mijn nieuwe abonnement werd nu als een verhuizing verwerkt.en dat kon wel 2 weken duren voor ik iets had kon wel gebelt worden maar niet zelf bellen ,Ik ben heel boos geworden en heb als opgezegd.
Hoe dom zijn ze daar bij de KPN. heel DOM.
multikabel daar ga je spijt van krijgen,dit geldt overigens voor alle kabel
bedijven.
bedijven.
-
Ik heb veel mensen gesproken die bij Multikabel een familiepakket hebben. Absoluut geen problemen gehoord en dan praat ik zeker over 15 verschillende gezinnen. Ik wacht het wel af..
Ik was in juni 2006 overgegaan van (telefpnie KPN) naar een volledig HetNet-pakket. Achteraf bleek ik tot eind oktober 2006 aan KPN nog altijd het maandelijkse abonnement betaald te hebben. Hierover heb ik tweemaal naar KPN gebeld. Het duurde weliswaar een paar maanden, maar vandaag kreeg ik, nadat ze me van tevoren nog gebeld hadden, weer een telefoontje; ze hadden nu alle gegevens op een rij. Ik krijg nu van al die maanden (juni tot en met oktober) het teveel betaalde terug, ik krijg € 20 vanwege de gemaakte telefoonkosten (slechts 2 korte telefoongesprekken!) én ik krijg 1 maand gratis internet! Ik moet zeggen dat ik hiervan toch wel onder de indruk was.
Ik heb in februari internet plus bellen van de kpn aangevraagd en ook volgens mijn bestelling op 01-05-2007 gekregen, maar toen ging ik een weekje op vakantie. Ik kom op 11-05-2007 terug van vakantie en wat denk je heeft er iemand van de kpn op een verkeerde knop gedrukt en nu staat bij hun in het systeem dat ik op 10-05-2007(terwijl ik dus in het buitenland vakantie aan het vieren ben dus) een opzegging heb aangevraagd . En dit kan volgens de kpn niet meer terug gedraaid worden, ik moet maar een nieuw abbonement aanvragen.
Ik zit dus waarschijnlijk door de kpn straks zonder telefoon en zonder internet en dan krijg ik ook nog op 15-05-2007 een bevestiging van de kpn die al op 10-05-2007 verstuurd zou zijn (ik ben al vanaf 12-05-2007 aan het bellen met de kpn en de mensen van de kpn die ik aan de telefoon had vonden het al raar dat ik geen bevestigingsbrief had gehad, ik dacht dat de post sneller was!).
Zo kan ik als bedrijf ook winst draaien gewoon bij 1persoon meerdere keren aansluitkosten vragen, als je dat bij al je klanten doet gaan je winstcijfers wel omhoog.
Ik zit dus waarschijnlijk door de kpn straks zonder telefoon en zonder internet en dan krijg ik ook nog op 15-05-2007 een bevestiging van de kpn die al op 10-05-2007 verstuurd zou zijn (ik ben al vanaf 12-05-2007 aan het bellen met de kpn en de mensen van de kpn die ik aan de telefoon had vonden het al raar dat ik geen bevestigingsbrief had gehad, ik dacht dat de post sneller was!).
Zo kan ik als bedrijf ook winst draaien gewoon bij 1persoon meerdere keren aansluitkosten vragen, als je dat bij al je klanten doet gaan je winstcijfers wel omhoog.
-
En wie denk je dat die nieuwe aansluiting moet betalen?? Boeven zijn het allemaal. Ten onrecht afsluiten en vervolgens door 35 medewerkers van het kastje naar de muur gestuurd worden. Uiteindelijk ben je gewoon de klos en moet je een nieuwe aansluiting betalen. Weet precies wat je bedoeld. Voor mij genoeg reden om te kappen met KPN.