Het on-line opzeggen van KPN-producten/diensten via de KPN-website functioneert slecht. Dit opzeggen gaat in 4 stappen maar telkens als op de knop "verder' wordt geklikt wordt het ingevulde scherm, opnieuw leeg getoond en mag je opnieuw invullen soms tot wel 7 keer achter elkaar per stap met als gevolg dat klanten ca. 28 keer hetzelfde invullen en 28 keer op "verder' klikken tot dat eindelijk een pop-up verschijnt dat de opzegging is ontvangen.
Wens; KPN zorg dat de on-line functionaliteit adequaat werkt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen KPN product / dienst
Re: Opzeggen KPN product / dienst
Bellenrenburgh schreef:Het on-line opzeggen van KPN-producten/diensten via de KPN-website functioneert slecht. Dit opzeggen gaat in 4 stappen maar telkens als op de knop "verder' wordt geklikt wordt het ingevulde scherm, opnieuw leeg getoond en mag je opnieuw invullen soms tot wel 7 keer achter elkaar per stap met als gevolg dat klanten ca. 28 keer hetzelfde invullen en 28 keer op "verder' klikken tot dat eindelijk een pop-up verschijnt dat de opzegging is ontvangen.
Wens; KPN zorg dat de on-line functionaliteit adequaat werkt!
Chatten
Faceboek
Schrijven etc etc
Uiteindelijk is het toch goed gekomen
![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)