LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen Telfort

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
harrykroezen

Opzeggen Telfort

Ongelezen bericht door harrykroezen »

Sinds kort hebben wij een glasvezelaansluiting.
Ik wil nu overstappen op een andere provider, alleen heb ik nog een probleem met mijn huidige provider Telfort.

In 2004 heb ik een adsl-abonnement afgesloten bij Tiscali.
Tiscali is een tijd terug overgenomen door Telfort.

Nu is in 6 september 2010 mijn abonnement bij Telfort gewijzigd en heb ik een nieuwe overeenkomst ontvangen.
In deze overeenkomst staat dat de contractduur 1 jaar is.
Tevens staat in het contract vermeld dat, als ik vandaag op zou zeggen, ik een slotnota zal ontvangen tot de einddatum van het contract.

Mag dit wel?
Ik ben tot nu toe alleen maar klant geweest bij Telfort (Tiscali) en alleen mijn abonnement is gewijzigd. Dan geldt toch een opzegtermijn van 1 maand, omdat ik geen nieuwe, maar een bestaande klant ben.

Heeft iemand hiermee ervaring wat te doen of hoe ik dit kan oplossen.
Is dit iets wat vaker bij Telfort voor komt?

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Opzeggen Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

harrykroezen schreef:Ik ben tot nu toe alleen maar klant geweest bij Telfort (Tiscali) en alleen mijn abonnement is gewijzigd. Dan geldt toch een opzegtermijn van 1 maand, omdat ik geen nieuwe, maar een bestaande klant ben.
Dat ligt eraan wat voor wijziging dat is geweest. Als u toen bijvoorbeeld een Tiscali 6Mbit abonnement heeft omgezet naar een Telfort 20Mb abonnement (Internet Plus) bent u een nieuw jaarcontract aangegaan.

Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een privebericht zodat ik u precies kan vertellen hoe het zit.

Hugo

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Opzeggen Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Gegevens ontvangen en is inderdaad wat ik al dacht;

Op 06-09-2010 heeft u uw abonnement om laten zetten van Tiscali T12 naar Telfort 20Mb en daarbij bent u een nieuw jaarcontract aangegaan.

De slotnota zou bij een per directe opzegging dus wel terecht zijn.

Ik wil u wel tegemoed komen. Als u nog iemand weet die een 20Mbit ADSL verbinding nodig heeft kunt u uw verbinding daar naartoe laten verhuizen. De verhuiskosten van 59 euro krijgt u dan van mij vergoed. Als u toch besluit voor een slotnota te gaan zal ik die 59 euro daarop in mindering brengen.

Hugo

Gesloten