LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging abonnement planet internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mardir
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2007 13:24

opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door mardir »

Ook wij hebben grote problemen om van planet internet af te komen.
In juni 2006 ons abonnement schriftelijk opgezegd. Dat was vier maanden voor het einde van de contractdatum van 26 oktober 2006 dus ruim optijd.. Jammer genoeg heeft er iemand bij planet een typefout gemaakt en bij planet in het systeem het contract beeidigd per 26 oktober 2007. Wij zijn nu vanaf september 2006 bezig om dit op te lossen. Iedere keer wordt ons beloofd dat het opgelost wordt en dat we het teveeld betaalde abonnementsgeld terug krijgen. Helaas nog steeds niet. En het ergste moet nog komen, want de aansluiting hebben ze wel per 26 oktober 2006 beeidigd.

Nu hebben we gisteren gebeld en worden we gewoon ronduit ombeschoft behandeld. Ze geven wel toe dat ze in juni 2006 onze opzeggingsbrief hebben ontvangen, maar dat ons contract gewoon doorloopt tot 26 oktober 2007. Als we zeggen dat de verbinding al vanaf 26 oktober 2006 is afgesloten, en dat de mails via het mail delivery system terugkomen, ( A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error) zeggen ze dat dat niet waar is. Gelukkig heb ik deze melding bewaard. We moeten dus niet zeuren maar gewoon betalen. Wij moeten dus opdraaien voor de fouten van planet.
Gelukkig heb ik de mail met de foutmelding bewaard dus al moet ik het tot de rechter toe uitvechten ik ga niets meer betalen en storneer alles wat ze afschrijven. Advies Neem geen internetverbinding van planet of KPN want als ze daar een fout maken mag de consument ervoor opdraaien

mr.atari
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2005 19:14

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door mr.atari »

Ik heb een soortgelijk probleem met Planet Internet...

Op 07-10-2006 heb ik mijn ADSL abonnement van Planet Internet opgezegd bij aflopen van het contract. Het contract liep af op 06-02-2007, dus ik was ruim op tijd met de opzegging. Ik heb via email een bevestiging gekregen van de opzegging op, compleet met incident nummer.

Ik vertrouwde op een correcte afhandeling en heb dus inmiddels een nieuw ADSL 2 abonnement aangevraagd. Hiervoor moet de huidige ADSL lijn opgezegd zijn.

Echter kreeg ik tot mijn verbazing op 11 januari 2007 een brief dat mijn ADSL abonnement was omgezet naar “ADSL Comfort zonder vaste telefoonaansluiting”. Omdat ik hierdoor al vermoedde dat er iets mis was gegaan heb ik daarop meteen met de helpdesk gebeld, die mijn verhaal kon bevestigen en beloofde dit recht te zetten, zodat het abonnement per 6 februari gewoon opgezegd zou worden.

7 februari bleek ik echter nog steeds een verbinding te hebben, dus op 8 februari nog maar eens gebeld met de helpdesk. Ditmaal werd opnieuw mijn verhaal bevestigd en werd toegezegd de opzegging per 6 februari met terugwerkende kracht alsnog in te laten gaan.

Nu is op 13 februari netjes door KPN, zoals afgesproken, mijn telefoonlijn afgesloten, maar heb ik NOG STEEDS ADSL!!!! Opnieuw gebeld met de helpdesk en nu kreeg ik het verhaal te horen dat de opzegging niet bekend is en dat mijn abonnement tot 6 februari 2008 verlengd is. Het ADSL kon wel per direct afgesloten worden (met nog 10 dagen afsluittermijn) maar dan moest ik wel het abonnementsgeld voor het hele jaar (dus tot februari 2008) voldoen!

Ik heb nu een mail gezonden naar de administratie en klachtenafdeling van Planet Internet gestuurd (ongeveer dezelfde inhoud als hierboven) met de eis onmiddellijk mijn abonnement af te sluiten. Ook zal ik de machtiging naar Planet om het abonnementsgeld af te boeken per direct intrekken en overgeboekt geld storneren. Misschien dat ze dan eens afsluiten...

Ik ben echter bang dat ik nog lang niet van Planet Internet af ben. Contract aangaan is geen probleem, maar opzeggen kennen ze bij Planet Internet blijkbaar niet.

malo
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2007 14:54

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door malo »

Ook wij hebben problemen met planet.

In januari 2006 abonnement opgezegd. Per eind juni zou ons abonnement stop gezet worden. In juli wordt er weer een bedrag van onze rekening gehaald en wij storneren dit bedrag. Maandelijks halen ze me het abonnementsgeld eraf en iedere keer storneer ik het.

Vanaf juni met planet aan het mailen tot aan vandaag toe. In totaal heb ik 32 mailtjes bewaard van mij aan planet en van planet aan mij. De mailtjes van planet zijn trouwens vaak van die geautomatiseerde berichten dus daar heb je niets aan. Op een gegeven moment waren we van ons oude abonnement af (24.95) maar hadden ze ons op een ander bedrag gezet (16.90) heel raar allemaal.

In januari 2007 kreeg ik een herinnering of ik maar even binnen 2 weken ruim 200 euro wilde betalen anders werd mijn abonnement beeindigd. Dit is ook de bedoeling want dit moest al in juni 2006. Gebeld met het bedrijf dat de herinneringen stuurt en deze mevrouw adviseert mij, nadat ik het hele verhaal heb verteld, om een algehele blokkade aan te vragen bij de bank.
Dan kunnen ze niets meer van je rekening halen. Ik dacht daarmee dat het was opgelost maar dit is niet het geval :cry: op 7 februari krijg ik een brief dat mijn abonnement is beeindigd op 7 februari 2007 dit is niet zo want dat was juni 2006. Op 14 februari belt een mevrouw van de afd. verkoop die wilde mij iets aanbieden omdat ik abonnee was :twisted: :evil: :evil:

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door Anastasia »

Planet is van andere planeet!

Helaas lezen mensen die van plan waren iets bij hun te nemen ook dit bericht dus het kan daar wel eens rustig worden!

Gewoon betaling blokkeren, en bewijzen bewaren.


Hatelijk bedankt voor de slechte service en wij durven niet eens meer op Uw website te komen om ons aan te melden!

Anastasia.

hondje321
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2007 15:13

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door hondje321 »

ik heb het zelfde probleem ik heb vorigjaar juni internet+bellen genomen.
ik ben nog steeds bezig met planet.
in augustus hebben ze mij kontrackt verleng van mijn oude verbinding.
Tot op heden nu toe heb ik nog niets.
Ik heb vorig jaar maar tele2 internet+bellen gnemen binnen 3weken had ik het voor elkaar.
KPN heb ik er uit gedaan.
Alleen planet wil het kontrack niet vernietigen,ik moet tot augustus 2007 door betalen.
Maar ze kunnen mij niets anders bieden,ik kan het abbonnement niet verlagen.
Wel verhogen maar dat wil ik niet want dat hebben ze al 5keer geprobeert.
DUS geen planet kpn want je bent er nog niet zo gauuw vanaf.
In mijn oogen zijn het nette criminelen. :D

dijcker
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 feb 2007 09:49

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door dijcker »

Planet of hetnet het is allemaal van de KPN dus de fouten worden niet opgelost . Ben al vanaf okt.2006 mijn surfen bellen van hetnet op mijn nieuwe adres te krijgen. Net als bij jullie word er wel geld afgehaald van mij rekening dat laat ik dan gelijk terugstorten. Allen afd. gehad aan de telefoon van hetnet plus kpn .maar mooi nog niks. gr fam de Dijcker

bodyalert
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:12

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door bodyalert »

ik heb de zelfde problemen gehad.

heb opgezegd in febr 2006 ruim 4 maanden voor het einde van mijn contract. Krijg de opzegging per mail en niet per post.

in mei 2006 overgestapt op @home(tevreden tot nu toe) van juni ook @home bellen. KPN opgezegd kreeg een nette brief en een terugbetaling. Vervolgens via via te horen gekregen dat mijn account bij planet nog bestond. (even ingelogd via webmail) en inderdaad account was nog actief. Ik had al maanden niet meer via mijn adsl lijn ingebeld en ook mijn mailbox niet meer leeggehaald. Mijn opzegging was omgezet in een plusbellen account. Ik heb daarna juli tot november 2006 wel 20 keer gebeld (zo'n 10 uur wachten) steeds kreeg ik te horen dat er fouten waren gemaakt en alles goed kwam. Ik gaf iedere keer aan dat ik geen data verkeer meer genareerde en dat ik ook geen andere modem en dergelijke had gekregen voor het bellen.

Nu feb 2006 krijg ik een brief dat mijn account per juni 2007 is opgezegd. Terwijl mijn automatische incasso al maanden niet meer is ingehouden.

Ik snap het niet ik ben ruim 10 jaar lid van planet geweest en had nooit klachten. nu zijn ze samen met KPN en maken ze er een grote rotzooi van.

Dus planet en KPN staan echt bovenaan bij mij op nummer 1. Wat een zooi daar in die toko.

rosdo004
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 feb 2007 19:15

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door rosdo004 »

januari besloten wegens bezuiniging over te gaan naar een andere provider, (alles wordt ook zo duur!!) was (en ben helaas nog steeds)abonnee van planet internet met adsl standard. Besloten te veranderen naar Casema. Casema zou kpn opzeggen (volgens de informatie van hun kant.) Dat is ook gebeurt. 1 (duur) vergissinkje van mijn kant is, dat ik planet een week te laat heb opgezegd en zit nu nog voor 11 maanden aan het planet contract vast. maar niet getreurd :P de aanbieding van casema was de eerste 6 maanden 9,95 en daarna 29,95 voor internet en telefonie en met het bedrag van planet van 14,95 zou ik nog onder mijn contract bedrag uitkomen van planet en kpn. Dat was n.m 16,90 inclusief pc fire-wall en BTW+ abonnement kpn adsl light 19,40 incl BTW tesamen 36,30 euro per maand. 1 februari aansluiting casema een feit. perfect, telefonie na zes dagen, en gelijk internet. alhoewel iets langzamer als wat ik gewend was. maar naar nu blijkt heb ik in het milleniumjaar 2000 bij het aangaan van mijn contract bij planet, toch de kleine lettertjes niet goed te hebben :shock: gelezen, te weten; bij opzegging van het contract bij KPN, vervalt automatisch de adsl standard met een vaste telefoonlijn naar een duurdere ADSL standard zonder vaste telefoonaansluiting :? van pakweg 40 euro per maand + de 29,95 van casema =tesamen 69,95 europer maand. O.k mijn eigen schuld. Maar mensen lees de achterlijk kleine lettertjes en laat u niet meer misleiden, zoals ik misleid ben.

rosdo004
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 feb 2007 19:15

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door rosdo004 »

Met de schrijver van de eerste kolom ben ik het wel een beetje eens, ivm bovenstaande kolom heb ik op 23 februari 2007 gebeld met planet internet om over bovenstaand ADSL standard zonder vaste telefoonansluiting te praten. ( lamme duim van het nummers doorkiezen) Helaas na enige tijd gesproken te hebben werd ik minachtend hardop uitgelachen aan de andere kant van de lijn. zeer onbeschofd en heb de persoon (helaas zijn naam vergeten te vragen) daarom ook een zeer "prettig weekend "gewenst.

Montenegro
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2007 14:09

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door Montenegro »

Ik heb ook een probleem met het beeindigen van een Planet abonnement, het gaat om een ADSL economy pakket. Ik heb in december 2006 mijn contract met Planet opgezegd (en mijn KPN telefoon abonnement). Op 28 december krijg ik een brief van Planet waarin ze bevestigen dat ik het contract heb beeindigd (per 26 februari 2007).
Op 13 januari 2007 kreeg ik een brief van Planet met als onderwerp: uw ADSL aanvraag. Met daarin de melding "het is zover, uw ADSL aansluiting is gereed".
Ik heb hierover gebeld, mij werd verzekerd dat deze brief automatisch is gegenereerd omdat ik ook mijn KPN abonnement had opgezegd. Het zou allemaal vanzelf goedkomen. Echter op 14 februari zag ik een factuur voorbij komen die doorloopt tot 13 maart. Ik heb weer Planet gebeld met de melding dat de factuur niet klopt.
De medewerker van planet wist mij te vertellen dat er niets over de opzegging in hun systeem te vinden was. Ik moest bewijzen dat ik werkelijk opgezegd had.
Ik heb op 23 februari een kopie van de brief met hun bevestiging van opzegging naar Planet gestuurd als bewijsvoering.
Op 28 februari krijg ik wederom een brief van Planet met als onderwerp: "Intrekking aanvraag. Ik heb uw aanvraag voor het intrekken van uw pakketwijziging ontvangen....".
Ik heb vandaag weer gebeld met de mededeling dat ik niet om een pakketwijziging heb gevraagd maar het contract heb beeindigd.
Weer kreeg ik het verhaal te horen dat de brief die ik had gekregen automatisch was gegenereerd. De medewerker van Planet gaf wel aan dat de copie van de brief met hun bevestiging van opzegging bij hun binnen is gekomen en geregistreerd staat in het systeem. De medewerker kon echter geen actie ondernemen. Ik werd gevraagd over 10 dagen terug te bellen want dan zou ze wel een en ander kunnen aanpassen. Ik heb gevraagd waarom ik moet bellen, terwijl ze alle gegevens schriftelijk hebben. Zij gaf aan dat ze niets mocht wijzigen als ik hierover niet zou bellen. Ik heb gezegd het gevoel te hebben in de maling genomen te worden. De medewerker van Planet werd toen ronduit onbeschoft en zij dat ik gewoon over 10 dagen terug moest bellen en niet blijven zeuren.
Kan Radar hier niet in assisteren. Blijkt dat ik niet de enige ben die niet van een Planet abonnement af kan komen.

RHees
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2007 17:17

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door RHees »

Tsja, ook ik ben nog steeds niet van ze af. In juli 2006 heb ik mijn adsl bij Planet Internet opgezegd. Vanwege het jaarcontract zou dat per 19-01-2007 ingaan. Ik heb hiervan zelfs een schriftelijke bevestiging ontvangen, per post. "We vinden het jammer dat u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten."

Op 14 februari schreef ik hierover bij het onderwerp 'Planet Internet (KPN)'. Over de onmogelijkheid om van je adsl af te komen. Ik blijf namelijk maar facturen van KPN ontvangen. Ik heb inmiddels t/m april betaald. Want ik móet betalen zolang Planet niets doorgeeft aan KPN.

16 februari
Ik heb ze weer aan de telefoon.
Eerst Planet Internet:

Helpdesk: "Mijn teamleider zegt dat u uw adsl zelf bij KPN had moeten opzeggen."
Ik: "Nee hoor, bij opzegging werd me verteld dat ik het niet zelf aan KPN hoefde door te geven. Daar heb ik expliciet naar gevraagd. Zelfs KPN zegt dat jullie dat moeten doen. Bovendien: als ik me aanmeld bij Planet, dan geven jullie dat automatisch door aan KPN. Als ik verhuis, geven jullie dat automatisch door aan KPN. Maar als ik opzeg, moet ik het wel zélf doen?!"
Helpdesk: "Ik kan niets doorgeven aan KPN. We kunnen niet eens mailen en bellen. We kunnen hier helemaal niks. Alleen maar adviseren. Bovendien gaat opzegging automatisch. Daar is dan misschien iets misgegaan. Maar handmatig kunnen wij daarna niets meer doen. U moet dat echt zelf regelen. Succes."

Dan maar weer naar KPN bellen. Deze keer naar de afdeling voor alle 'overige overige overige vragen'.
"Dit kan echt niet", zegt een mevrouw. "Het is Planet die de opzegging aan ons moet doorgeven. Niet u." Ze zal direct met Planet bellen om het voor eens en altijd te regelen.
Ik: "Succes, dat zult u nodig hebben."
Zij: "Nee hoor, laat dat maar aan mij over." Voor de zekerheid voegt ze toe: "En anders vraagt u maar weer naar mij."
Ik heb weer hoop.

2 maart
Ik bel weer met KPN. Planet heeft nog steeds niets doorgegeven. De mevrouw die ik hierboven aan de telefoon had, is onvindbaar. ("We kunnen niet doorverbinden, mevrouw. En ik zie haar ook niet in het systeem staan.")

Een andere KPN-medewerker (ze kunnen me wel doorverbinden met een andere afdeling) maakt een 'ticket' aan waarin KPN aan Planet opdracht geeft alles stop te zetten.
Hij ziet in de computer dat ik mijn adsl inderdaad heb opgezegd bij Planet. Maar zolang Planet dat niet doet bij KPN, moet ik blijven betalen. Hij ziet ook dat Planet wel ooit opdracht heeft gegeven 'in de toekomst' alles te sluiten. En hij ziet ook dat die 'toekomst' op 19 januari had moeten plaatsvinden. Maar er is dus nog niets gebeurd.

Hij ziet óók dat KPN op 31 januari ook al een ticket met opdracht tot sluiten naar Planet heeft gestuurd. Planet heeft deze teruggestuurd met de mededeling 'ticket is verkeerd terechtgekomen, ticket moet naar een andere afdeling'. Vervolgens is hier niets mee gedaan.
De jongen van vandaag verzekert mij dat hij de status van dit soort tickets wél in de gaten houdt. En "als ze dit ticket weer weigeren, ga ik er weer mee aan de slag."

Vandaag vertrouw ik nog één allerlaatste keer op de goedheid van de KPN-helpdesk. Ik heb deze jongen verwoed horen tikken op z'n toetsenbord, horen overleggen met iemand anders, ik heb het ticketnr van hem gekregen... Het zal nu toch wel goedkomen?

bakellende
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2007 21:57

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door bakellende »

Het zal nu toch wel goedkomen?
u gelooft nog in de kerstman?

j.stroband
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2007 20:59

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door j.stroband »

Zelfde probleem. Heb in december 2005 opgezegd. In juni 2006 is KPN gedeelte netjes afgesloten. Beroerde is dat ADSL van Planet door bleef lopen ondanks opzegging. Aantal keer gebeld. Schandalig lange wachttijden. Zeker 10 keer de toezegging gekregen dat het verholpen zou worden, en dat ik mijn teveel betaalde geld terug zou krijgen.
In janari 2007 nog steeds rekeningen. Na weer eens bellen werd me verteld dat het contract (onterecht) met weer een jaar is verlengd. Maar dit lijkt niet opgelost te kunnen worden. Lijkt er verdacht veel op dat dit bewust gebeurt, want ik ben blijkbaar niet de enige.

Dieptriest voor zo'n bedrijf. Belachelijk dat er niet iets gedaan wordt, en dat het zo maar door kan gaan. Voor mij nooit meer KPN.
Knap dat anderen er nog in tuinen.

nanker
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mar 2007 10:33

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door nanker »

Het is toch te gek voor woorden.
Ik heb soortgelijke problemen met Planet.
Het beroerde is, dat wanneer mailen niet helpt, je uiteindelijk belt met een gratis nummer 0800-0505 (wat overigens nergens vermeld staat, dus iedereen belt met betaalnummers) je wordt geconfronteerd met medewerkers die blijkbaar uitdrukkelijk de opdracht hebben geen gesprekken door te geven aan leidinggevenden. Wanneer je daarop aandringt wordt de verbinding verbroken. Herhaalde keren!! Ik heb een behoorlijke lijst met namen van medewerkers die ik intussen aan de lijn heb gehad, en die schofterig de verbinding verbreken.
Uiteindelijk wordt gemeld dat in het systeem is gezet dat ik geen klant meer ben, er wordt bevestigd dat er een fout is gemaakt.
Maar toch moet je zelf na een aantal werkdagen bellen met afdeling fakturering om gedaan te krijgen dat je je centen terug wilt.
Uitleg hierover kan niet worden gegeven, het is nu eenmaal zo. Ik zou graag willen horen waarom er niet wordt gereageerd op mails, en waarom de klant zelf zoveel aktie moet ondernemen om uiteindelijk de door Planet gemaakte fout te laten herstellen.
Zou graag zien dat Radar er in een uitzending aandacht aan besteed, want je bent wel goed om te betalen, maar een nette afhandeling van klachten is er niet bij. Dat dit niet verstandig is in deze tijd van moordende concurentie dring blijkbaar niet door tot de ivoren toren waar de onaantastbare zakkenvullers zich bevinden.

joostv
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2007 23:01

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door joostv »

Ik sluit me helaas ook aan.
Planet Internet wat een prutsers en een waardeloze helpdesk.
Heb er hier al vele topics over gevonden ben blij dat ik niet alleen sta.

Heb zelf keurig meer dan een maand voor het vertrijken van de termijn opgezegd. Wat schetst mijn verbazing, er werd na die datum wederom afgeschreven.
Ik weer gebeld, weer een halve dag niks gedaan dus, krijg ik gewoon keihard te horen: "Ja, das dan jammer. Het staat niet in het systeem." Oftewel een jaar betalen voor ADSL dat ik niet gebruik.
Ik heb meteen Interpay alles laten blokkeren, niet handig misschien maar ze krijgen van mij echt geen cent meer.

joostv
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2007 23:01

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door joostv »

Heel vervelend, want voor je het weet zetten ze je te boek als "wanbetaler". En wanbetaler bij Planet=KPN schijnt wanbetaler bij een hoop andere organisaties te betekenen.
Terwijl ik altijd alles keurig betaald heb, en voor andere diensten(mobiele telefoon bijv.) nog steeds keurig betaal.
Echt verschrikkelijk dat een bedrijf nog steeds zoveel macht heeft, dacht dat we daarvoor de OPTA hadden!

woldejans
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2007 20:13

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door woldejans »

Helaas behoor ook ik tot het grote leger van slachtoffers van Planet. Het heeft 6 maanden geduurd voordat ik eindelijk een werkende IPB van Planet had, maar helaas lukt het mij niet om de dames en heren van Planet aan het verstand te krijgen dat mijn gewone ADSL aansluiting daarmee moet vervallen. Sinds december 2006 heb ikdus een dubbel abonnement. Bellen, schrijven, e-mailen, niets helpt: alleen beloftes. Inmiddels ben ik begonnen met het storneren van het abonnementsgeld voor ADSL (IPB betaal ik wel gewoon) en vervolgens wordt het onmiddellijk gedreigd met afsluiting. De afgelopen twee dagen VIER keer gebeld door KPN of ik IPB wilde opzeggen. Geen idee hoe ze daar bij komen.
Het is een geweldige chaos. En eerlijk gezegd: geen idee hoe je deze mensen, waarvan het IQ toch echt niet boven de 75 uitkomt, duidelijk moet maken dat ik IPB wil houden en ADSL wil opzeggen.

Willem.

RHees
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2007 17:17

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door RHees »

Mijn laatste bericht was op 2 maart.
Het is nu 16 april.
Het is niet gelukt. Ik ben nog steeds niet van alles af. Rekening gekregen t/m 30 juni.
Diep ademhalen... en nog maar eens bellen.

RHees
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2007 17:17

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door RHees »

Laatste nieuws:
Toevallig is nét vanochtend, 16 april om 8.00 uur, mijn contract volledig afgesloten... Binnen 7 dagen zal ik hiervan een bevestiging krijgen. En dan zal ik ook met terugwerkende kracht mijn geld terugkrijgen van KPN.
Oh ja, goed nieuws voor iedereen: Planet deelde me mee dat álle lopende zaken nu zijn/worden afgerond! :D

Ik ben benieuwd.

waardeloos
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2007 21:38

Re: opzegging abonnement planet internet

Ongelezen bericht door waardeloos »

:roll: Dec 2006 wijziging aangevraagd via site, gaf aan ontvangen en doorgevoerd. Na brief en gebel eindelijk Febr 2007 het pakket en technisch in orde. Maar oude abonn bleef bestaan en werd afgeschreven, weer geschreven en gebeld en gemailt, komt in orde , nu ein April niet in orde.Je hoort niets en ziet niets , alleen als je terugboekt, dan een brief met verwijzing voorwaarden. Ik ben doodsbenauwd als ze doen wat zeggen afsluiten , dat ik mijn nieuwe abonn , die ik netjes betaal ook kwijt ben. STERKTE ALLEMAAL.

Gesloten