Zojuist factuur ontvangen voor abo 1 april t/m 30 juni, hoezo op 14 april abo beeindigd?
Dat is UPC logica.
Eerst betalen, ook al is het te veel en dan maar hopen dat je het terug krijgt.
Je weet het:
UPC is aardig en vriendelijk als ze je als klant willen..., het treiteren begint vanaf de eerste seconde dat je klant bent, ze treiteren je als je weg wilt en ze treiteren je door als je al weg bent.............
Persoonlijk zou ik mijn bankrekening alvast laten blokkeren voor UPC en handmatig (of betaal je altijd al per acceptgiro?) precies het bedrag overmaken wat geldt voor 1 t.e.m. 14 april.
Ik zou zeker geen 3 maanden betalen en afwachten wat je (n)ooit terugkrijgt.
Bedankt voor je goede raad.
Maar mijn bankrekening is voor upc al jaren geblokkeerd, en het volle bedrag van de factuur betalen was ik zowiezo niet van plan.
Ik wilde alleen maar aangeven dat het gedonder weer begint, ik heb in ieder geval op schrift dat per 14 april abo beeindigd wordt, en heb nu op hun site formulier ingevuld voor creditnota of een nieuwe correcte nota, ik ga er in ieder geval niet meer tijd in steken, hopelijk komen ze nog met incassoburo en dergelijke, wordt lachen dan.
Voor zover ik jou van het forum ken had je waarschijnlijk ook niets anders van UPC verwacht, goh ze zijn toch zo goed bezig de laatse tijd zels een service-award hebben ze gehad van wie eigenlijk?? of hebben ze die zelf verzonnen?
Hieronder het bericht wat ik aan upc stuurde met het antwoord.
Geachte heer xxxx
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om op dit moment uw factuurbedrag aan te passen. Dit kan pas wanneer de opzegging is doorgevoerd. Wij verzoeken u daarom het gehele bedrag te voldoen. Wij zullen na de opzegging het door u teveel betaalde bedrag terugstorten op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op http://www.upc.nl
Ik heb op 14 maart opgezegd, van U bevestiging ontvangen dat abo per 14 april e.k. beeinddigd zou zijn.factuur is voor 3 maanden, verzoek creditnota of nieuwe factuur voor periode 1 april tot 14 april.
This message and any attachment are confidential and may be privileged or otherwise protected from disclosure and may include proprietary information. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person.
Ze denken zeker dat ik de kop los heb zitten of zo, het gehele bedrag over maken, kan beter zeggen zoals een zekere electronica zaak "ik ben zeker toch niet gek"
Ik ga die 13 dagen over maken en zie wel wat er van komt, hun administratie kennende en zoals beertje al zei hopelijk wordt het nog lachen.
En henri hoezo met 1 telefoontje of berichtje naar upc opgelost??? valt je bewering toch wel flink in duigen zo dacht ik.
Een ding valt me nog wel mee ik krijg een antwoord al slaat dit echter nergens op, maar ja ze hebben zich toch flink verbeterd, wat waar is mag gezegd worden.
De vraag is alleen waneer wordt upc eens opgelost.
Die gehele kliek in een pot zoutzuur stoppen zou alvast wel een mooie oplossing zijn.
Als ik doe wat hun zeggen kan ik tot sint juttemis wachten tot ze me terug betalen, ook met modem van chello wacht ik al ca 4 jaar, dus weet wat me te wachten staat dan.
upc en iets oplossen zou wel geheel nieuw zijn.
wat me opvalt is dat UPC nooit iets kan aanpassen als het hun niet uitkomt, zo proberen ze weer een paar tientjes in de knip te steken want voor zo'n bedrag ga je niet procederen ( en dat weten die boeven ook)
UPC is inderdaad verre van netjes, en het zegt genoeg over Heni dat hij zich bij die club thuis voelt. Henri heeft waarschijnlijk net zo'n grote blok beton voor zijn hoofd als UPC.
Agro, laat Beertje voor jouw de zure appels oprapen en op UPC met een moker afstormen
Sorry henri, maar ik kan me beter vinden in wat beertje en ron hier projecteren dan in jou visie.
Mijn ervaringen met upc zijn van zodanige aard dat elke gelegenheid door mij aangegrepen zal worden om deze club de grond in te boren.
En het begint er weer steeds meer op te lijken ondanks dat ik bevestiging heb van beeindiging abo radio en tv het gedonder door hun gebrekkige administratie en arrogant gedrag en het langs elkaar heenwerken (alhoewel werken is nogal een groot woord bij upc) opnieuw begint.
Ron is geciviliseerd , Beertje lijkt op een betonsloper en Agro raakt overhit, kunnen jullie niet even bijelkaar komen om een plan de campagne op te stellen, als UPC fout is moet je dat uiteraard netjes aanpakken, net zo goed als ik dat bij een verzekering,bank etc doe.
Rotte bouwwerken zoals UPc moeten inderdaad gesloopt worden, want ze zijn gevaarlijk voor de samenleving,ook Agro, Ron58 zijn een paar van de vele mensen op o.a. dit forum die dit goed zien.
Dus in dit perspectief gezien hoop ik inderdaad een steentje bij te dragen om dit bouwwerk te slopen.
Agro, het schijnt jouw te raken , om nu alle klachten van de KPN en hun vazal bedrijven te gaan opsommen !!!!!!, kijk eens rond op dit forum en aanverwante items . Droom maar verder van UPC
om nu alle klachten van de KPN en hun vazal bedrijven te gaan opsommen
Was er toch maar een volgens je eerdere post.
Maar een verwijzing er naar kan je blijkbaar niet geven, dus zal nogal meevallen dan.
Of misschien een van je hersenpinsels daar schijn je nogal last van te hebben.