Overname Youfone door KPN
-
- Berichten: 32525
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Overname Youfone door KPN
Net op RTL-nieuws het bericht dat KPN haar concurrent Youfone heeft overgenomen. Een provider aan de onderkant van de markt met 540.000 abonnees. Er wordt gezegd dat er niks veranderd, maar dat KPN ook een aandeel aan de 'onderkant' van de markt wil.
Laat ik nou een klant zijn van het voormalige Telfort, ook door KPN ingelijfd, daar zou volgens mij ook niks veranderen. Maar op het telefoonabonnement na zit ik nu gewoon bij KPN, voor internet en TV betaal ik volgens mij nu exact hetzelfde als de KPN-abonnees. En de Telfortabonnementen voor mobiel worden toch ook niet meer verkocht.
Dus ja - hoeveel is die toezegging waard?
Laat ik nou een klant zijn van het voormalige Telfort, ook door KPN ingelijfd, daar zou volgens mij ook niks veranderen. Maar op het telefoonabonnement na zit ik nu gewoon bij KPN, voor internet en TV betaal ik volgens mij nu exact hetzelfde als de KPN-abonnees. En de Telfortabonnementen voor mobiel worden toch ook niet meer verkocht.
Dus ja - hoeveel is die toezegging waard?
Re: Overname Youfone door KPN
Maar hebt u nu een Youfone of Telfort mobiel abonnement?
Als ze een nieuw aanbod doen, kunt u altijd zelf vergelijken.
Als ze een nieuw aanbod doen, kunt u altijd zelf vergelijken.
-
- Berichten: 32525
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Overname Youfone door KPN
Nee, Telfort mobiel. Een nieuw aanbod heb ik nooit gekregen, het abonnement staat bekend als Telfort 2012-2014 of zo. Dat is niet veranderd. Maar wat wel is veranderd, onder het mom van kostenbesparing, is tv en internet. Dat is in de loop van de tijd gelijk getrokken met KPN.
En dan komt dus de vraag wat de toezegging van KPN waard is.
En dan komt dus de vraag wat de toezegging van KPN waard is.
-
- Berichten: 12835
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Overname Youfone door KPN
Maar wat u niet weet is wat Telfort gedaan zou hebben als ze nog bestaan hadden. Ook die zullen prijsverhogingen doorgevoerd kunnen hebben en ook die zouden hun pakket moeten aanpassen aan de huidige tijd.
Het toenmalige abonnement kan je niet vergelijken met de huidige.
Het toenmalige abonnement kan je niet vergelijken met de huidige.
Re: Overname Youfone door KPN
Heb je dan nog steeds geen 4G?witte angora schreef: ↑24 jun 2023 20:46Nee, Telfort mobiel. Een nieuw aanbod heb ik nooit gekregen, het abonnement staat bekend als Telfort 2012-2014 of zo. Dat is niet veranderd. Maar wat wel is veranderd, onder het mom van kostenbesparing, is tv en internet. Dat is in de loop van de tijd gelijk getrokken met KPN.
En dan komt dus de vraag wat de toezegging van KPN waard is.
-
- Berichten: 32525
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Overname Youfone door KPN
Volgens mij wel?rwolters schreef: ↑24 jun 2023 21:09Heb je dan nog steeds geen 4G?witte angora schreef: ↑24 jun 2023 20:46Nee, Telfort mobiel. Een nieuw aanbod heb ik nooit gekregen, het abonnement staat bekend als Telfort 2012-2014 of zo. Dat is niet veranderd. Maar wat wel is veranderd, onder het mom van kostenbesparing, is tv en internet. Dat is in de loop van de tijd gelijk getrokken met KPN.
En dan komt dus de vraag wat de toezegging van KPN waard is.
-
- Berichten: 5241
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Overname Youfone door KPN
Als het beestje maar een naam heeft toch?
Re: Overname Youfone door KPN
Ik ben overgestapt van KPN naar Lebara sinds vorige week. KPN is 11, 45 € per maand voor onbeperkt bellen en sms’en. Nu dat ik bij Lebara zit betaal ik 6 € per maand. Geen aansluitkosten gratis nummerbehoud en een cadeaukaart van Bol.com
Re: Overname Youfone door KPN
Vaak bedoelen bedrijven met er verandert niks dat klanten minimaal hetzelfde dienstverlening mag verwachten. Net zoals klanten hetzelfde afstandsbediening en modem behouden.
Tijdens het looptijd van het abonnement mag er niks veranderen, wel mag een inflatie correctie uitgevoerd worden.
Hierna mag provider een nieuwe tariefsverhoging toepassen. Vaak krijgen klanten korting als ze beloven 1 of 2 jaar klant blijven.
Na 1 of 2 jarige abonnement mag u naar een andere provider gaan. Keuze genoeg.
Tijdens het looptijd van het abonnement mag er niks veranderen, wel mag een inflatie correctie uitgevoerd worden.
Hierna mag provider een nieuwe tariefsverhoging toepassen. Vaak krijgen klanten korting als ze beloven 1 of 2 jaar klant blijven.
Na 1 of 2 jarige abonnement mag u naar een andere provider gaan. Keuze genoeg.