Geachte forummers, even een vraagje over overstappen naar internet/tv/bellen van Online.
Ik internet nu via de kabel (Caiway) en vraag me af of het bij Online via ADSL gaat, en zo ja, kan ik dan toch overstappen? Ik heb het idee dat er in mijn meterkast een ADSL aansluiting van KPN zit. Maar zo niet, zou ik dan kunnen overstappen?
Ja het gaat via ADSL. Je hebt wel een aansluiting nodig. Persoonlijk zou ik het niet doen. Bij kabel weet je welke snelheid hebt. Bij ADSL is het TOT X Mb en dus maar afwachten hoe dat voor jou uitpakt.
Misschien heb je mazzel, maar dan nog heb je ook in huis verlies als je tegelijk internet en TV kijkt. Hoeft geen probleem te zijn, als je maar dicht genoeg bij die centrale woont.
Het werkt op postcode. In de grafiek kan je je snelheidsverlies zien. Ga er dan maar wel van uit dat dit de ideale weergave is. In de praktijk kan het minder zijn.
nee.. je ziet de afstand tot de wijkcentrale... Als de kortste afstand meer dan 2000 meter is neem dan geen ADSL. Tenzij je echt goedkoop wilt en niets geeft om downloads en dingen tegelijk doen op het net...