Ik ben erg gefrustreerd om het volgende (gekopieerd uit mijn brief aan de geschillencommissie)
- Abonnement bij KPN per 10 maart opgezegd omdat KPN heel veel fouten maakt en ik anders weer een heel jaar bij KPN moest blijven (als oud Planet klant zit men permanent aan jaarcontract vast).
- aangemeld via de website Tele2 in januari
- dit ging verkeerd vanwege foutmelding
- nogmaals aangemeld via helpdesk
- aansluitdatum zou worden 27 februari, dit stond ook enige tijd vermeld onder “status van uw bestelling”
- rond 22 februari zag ik dat deze informatie opeens geheel verwijderd was.
- helpdesk: wij geven dit door aan de administratie, en de fout ligt bij KPN, zij zeggen dat u een isdn lijn heeft. Ik heb toen ook doorgegeven dat er haast bij was omdat mijn KPN abonnement per 10 maart zou aflopen.
- gebeld met KPN; ik heb dus gewoon adsl;
- Aangetekende brief verstuurd op 22 februari.
- volgende poging 10 maart, weer foutmelding, fout zou liggen bij KPN
- 13 maart gebeld door mw ..Tele2, of ik al via Tele2 aan het internetten was. Echter, ik had nog niet eens de modem ontvangen.
- 18 maart, modem ontvangen, uren geprutst om de aansluiting tot stand te brengen, tevergeefs.
- 19 maart, externe monteur ingehuurd ad 40 euro, hii ontdekte dat er geen verbinding op de lijn zat.
- Deze monteur kreeg van de tele2 helpdesk te horen dat de verbinding binnen 3 dagen tot stand gebracht zou worden.
- Ik heb 20 maart gebeld, of alles nu in orde zou komen. Werd teruggebeld door de technische dienst dat de aansluitdatum 9 april zou worden.
- mw. ..belde mij ook nog om te zeggen dat alle fouten bij KPN en bij mij lagen. Ik had mijn abonnement bij KPN niet zelf mogen opzeggen.
Bovenstaand is ongeveer hoe het gegaan is. Contacten hebben meestal telefonisch plaatsgevonden.
Ik heb ondertussen de volgende kosten gemaakt:
Telefoonkaart: 20 euro voor mijn prepaid.
Monteur: 40 euro
Geschillencommisie kosten (115 euro?).
Men wil mij geen enkele garantie geven dat het ook werkelijk 9 april wordt, en ik heb geen enkele uitleg gekregen waarom het nu opeens 3 weken duurt voordat ik aangesloten kan worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstappen van KPN naar Tele2
-
Re: Overstappen van KPN naar Tele2
Geachte Colette
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2