LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] poll: hoe kan upc de zaken rond internet verbeteren

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Hoe kan UPC de service verbeteren

Peiling eindigde op 27 jul 2003 15:32

Betere ondersteuning voor o.a. installeren hardware (bijv. ook installatie netwerkkaart)
0
Geen stemmen
Sneller opnemen bij de helpdesk
0
Geen stemmen
Vereenvoudigen van het menu bij bellen van klantenservice
1
25%
Gratis servicenummer
0
Geen stemmen
Hogere snelheid
0
Geen stemmen
Meer mogelijkheden voor de homepage (bijv. ondersteuning van asp, frontpage, etc)
0
Geen stemmen
Snellere reactie op problemen die verder uitgezocht moeten worden
3
75%
Anders
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 4

administrator
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2003 14:59

poll: hoe kan upc de zaken rond internet verbeteren

Ongelezen bericht door administrator »

Om het forum enig nut te geven hebben wij bij Tros Radar besloten elke week een poll te organiseren.
Daarbij wordt een vraag of stelling gegeven waar gebruikers van dit forum op kunnen reageren.

De stelling van deze week is:
Hoe kan UPC de service omtrend Chello zo verbeteren dat
de kwaliteit hiervan omhoog gaat.


Hierbij worden rekeningen buiten de stelling gelaten, dus geen reactie op de rekeningen

Mart

Re: poll: hoe kan upc de zaken rond internet verbeteren

Ongelezen bericht door Mart »

Ik denk dat UPC een klacht sneller moet oppakken en moet nakomen
wat wordt afgesproken met de klant.

Francisca
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:48

Re: poll: hoe kan upc de zaken rond internet verbeteren

Ongelezen bericht door Francisca »

Verbeteren :!:

Door lekker op te rotten :!:

Annemarie

Re: poll: hoe kan upc de zaken rond internet verbeteren

Ongelezen bericht door Annemarie »

Eerst het personeel goed doorlichten, te beginnen bij de verantwoordde uitvoerende mensen A. de netwerk operators zij kunnen de internet (aankomende)storingen (slechte verbindingen modem uitval etc.) bij klanten "zien" en daarop aktie ondernemen.Nu snapt men wel dat er nu iets niet klopt waarom bellen de klanten UPC (sdd)dan dat hun internet het niet doet, terwijl die netwerk operators dat kunnen zien, of zitten zij te slapen.
Het kan te maken hebben met bedrijfstrategie of luiheid van de verantwoordelijke netwerkmensen (helpdesk moet ook wat te doen hebben) Big Brother is watching you, maar als het storingen betreft zijn ze niet thuis.m.a.w. deze Poll is weer waardeloos en zinloos.

Gesloten