METEEN MOBIEL staat er op het doosje van Upc, fijn dacht, probleem van zoek geraakte gsm opgelost. Niet dus !! eerst registeren via internet !!
staat er in de binnenzijde van het doosje (Na aankoop), dus naar de biep, wachten ! eindelijk internet ! "De door u bezochte UPC-site heeft een error". DROP DEAD ASSHOLE !!! om commentaar te geven moet je een hele lijst met gegevens enmailadressen invullen, bleek ook hier aan het eind een error in de pagina!!!
Las vanmorgen in de Telegraaf dat de huurmarkt zich gaat beveiligen tegen agressieve KLANTEN ??!!! (eigen klanten nogwel), geen wonder. Weleens geprobeerd tegenwoordig je verhaal kwijt te kunnen aan een balie. probeer eens essent, vgz of goudengids, moet ik als klant OOK nog voor betalen !!
Vanaf NU gaat elke idioot die mij voor tel. verkoop belt eerst toezeggen dat ze MIJ betalen.
Ps, simkaart van upc is in de prullebak, bij essent ben ik weg gegaan, orange kan verrekken, in de goudengids pubilceren wij ook niet meer.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prepay van UPC: METEEN Mobiel
Re: Prepay van UPC: METEEN Mobiel
wanneer ga je zelf ook emigreren ????? m2005

Re: Prepay van UPC: METEEN Mobiel
@Lau10: Zet de pc uit en laat um uit.