LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met 20mbit Telfort verbinding.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
JellyD

Probleem met 20mbit Telfort verbinding.

Ongelezen bericht door JellyD »

Sinds een paar maanden hebben wij dit internet + bellen abonnement van Telfort. Het probleem is dus dat deze behoorlijk onstabiel is. Op willekeurige momenten valt de DSL verbinding in een keer weg. Hierdoor valt de telefoon dus ook weg. Behoorlijk vervelend.
We hebben al contact opgenomen met de klantenservice van Telfort. Deze adviseerde eerst de kabels naar de modem toe te vervangen. Meerdere kabels geprobeerd maar het probleem blijft.
Nogmaals bellen. Ok de modem zal wel defect zijn. Nieuwe modem opgestuurd gekregen, aangesloten maar het probleem blijft zich voor doen.
Er is meerdere keren gesuggereerd dat het aan de telefoonlijn die het huis binnenkomt ligt. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk omdat we bij ons vorige abonnement (kpn) nergens last van hadden.
Intussen meerdere keren naar de klantenservice gebeld (Ik ken het nummer inmiddels uit mijn hoofd) Maar nog steeds niet opgelost.

Wie kan ons hier mee helpen?

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Probleem met 20mbit Telfort verbinding.

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Ik help u daar graag mee verder. De thuissituatie lijkt uitgesloten, ik ga een monteur aansturen.

In een privebericht ontvang ik graag uw postcode, huisnummer en 06-nummer.

Hugo

JellyD

Ongelezen bericht door JellyD »

Ik heb misschien iets te voorbarig dit topic aangemaakt. Aan de telefoon zeiden ze dat ze het zouden onderzoeken en dat we binnen 5 werkdagen contact met ons op zouden nemen. Het lijkt me het beste om dit dus even af te wachten. Als zich na die tijd nog steeds problemen voor doen, kom ik er hier wel op terug.

Maar een compliment voor de telfort klantenservice. Ik vind dat ze dit behoorlijk hebben geregeld.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Aha, dan is er al een KPN monteur aangestuurd. Ik kon me ook al niet voorstellen dat dit nog niet gedaan was n.a.v. uw laatste gesprek.

Hugo

Gesloten