LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met UPC. Wie kan ons helpen?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sparkey

Problemen met UPC. Wie kan ons helpen?

Ongelezen bericht door sparkey »

Wij hebben al 4 jaar Chello Classic (wat nooit een probleem gegeven heeft) en sinds september 2004 digitale telefonie, wat vanaf dag 1 een ramp is geweest. Op 24 mei j.l. zaten wij ineens zonder internet. Helpdesk gebeld en zij hebben alles gereset wat tot gevolg had, dat ze een belangrijk bootbestand kwijt waren en wij ruim 10 dagen zonder internet en telefoon hebben gezeten. De helpdesk vertelde ons ook, dat er 3 accounts doorelkaar gegooid zijn. Wij moesten toen met onze mobiele telefoon iedere keer contact zoeken met de helpdesk. Wij hebben toen aangegeven, dat wij deze kosten + het niet gebruik kunnen maken van onze abonnementen zouden verhalen op UPC. Helpdesk heeft aangegeven dat dat kon. Wij hebben een aangetekende brief gestuurd en aangegeven wat de kosten waren en dat wij de maandelijkse afschrijving zouden storneren en het restant (abonnementskosten minus onze kosten) zouden overmaken. Dat hebben wij keurig gedaan. Intussen hebben wij ook problemen gekregen met ons emailadres. UPC vertelde ons, dat wij op het emailadres wat wij al zeker 4 jaar hebben geen recht hebben. Dat behoort aan iemand anders toe. Dit is volslagen onzin. Zij hebben gewoon fouten gemaakt door accounts te verwisselen. Nu zijn wij vanaf 24 mei alle email kwijt en UPC vertelde ons, dat wij die ook niet krijgen. Wij hebben nu, zeer tot onze tegenzin, een ander emailadres gekregen. Het is ook geen prettig idee, dat iemand anders ons oude emailadres heeft. Dit is echt zo, dat heeft de helpdesk ons verteld.
Het probleem is nu, dat wij zaterdag van UPC een brief kregen (ja, nu reageren ze wel) met daarin, dat wij vóór 18 juli de automatische afschrijving die wij gestorneerd hebben moeten storten anders hebben wij vanaf 19 juli geen diensten meer van UPC. Hieruit blijkt maar weer, dat zij geen enkele brief lezen. Wat moeten wij nu doen? Wij hebben wat wij gingen doen aangegeven aan UPC en het restant keurig betaald. Wij voelen er niets voor om vanaf 19 juli zonder internet en telefoon te zitten. Bovendien leveren zij niet de juiste diensten. Onze snelheid is nog steeds niet in orde. Kan iemand ons advies geven?

Miranda

Re: Problemen met UPC. Wie kan ons helpen?

Ongelezen bericht door Miranda »

Wij hebben precies hetzelfde gehad, wat betreft jouw email adres. Daar zijn we achtergekomen omdat mijn vader ons gemaild had en mijn vader een mailtje terugkreeg dat hij niet wist wie Franklin (mijn vriend en zijn adres) was. Wij hebben toen (via mijn vader) contact gehad met de persoon die ons adres had. Wij hebben allebei (mijn vriend en die man) contact gehad met chello. Hij vond het ook onterecht dat hij een maand lid van chello was een een mail adres kreeg dat al 5 jaar bestond. Gelukkig is dit vrij snel opgelost. Mijn tip dus: neem contact op met degene die jullie email adres nu heeft en neem dan allebei contact op met Chello. Schrijf ook oop met wie je gesproken hebt. Misschien dat dit werkt. Succes!

Gesloten