LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] quicknet
Re: quicknet
Dat er "geen" datalimiet is, maar wanneer je meer dan 2 GB hebt gebruikt grijpen ze in.
Wees verstandig en kies voor Chello van UPC. Hogere snelheid en een veel grotere datalimiet.
Wees verstandig en kies voor Chello van UPC. Hogere snelheid en een veel grotere datalimiet.
Re: quicknet
Nee trap hier niet in Chello is bagger, loze beloftes valse voorlichting meer niet er is wel degelijk een datalimiet bij Chello maar die noemen ze AUP/FUP.
Zal mij niet verbazen als Chello starters binnenkort een rekening krijgen omdat zij meer dan 250 MB !!!!!! gedownload hebben.
we shall see !!!
Zal mij niet verbazen als Chello starters binnenkort een rekening krijgen omdat zij meer dan 250 MB !!!!!! gedownload hebben.
we shall see !!!
Re: quicknet
Als je iets van Chello af weet, dan weet je ook, dat UPC niets berekend voor het overschrijden van de datalimiet.
Dat is ook al op dit forum bekend gemaakt.
Dat is ook al op dit forum bekend gemaakt.
Re: quicknet
Maar upc kan opeens andere zaken gaan factureren. Begin niet aan UPC als uw nachtrust en gezondheid u lief is.
Re: quicknet
Chello is echt de beste keus die je kan maken.
En wat je nachtrust betreft: ik heb Chello en ik heb heerlijk geslapen afgelopen nacht.
Die fup heeft bijna iedere provider, alleen bij UPC komt het nauwelijks voor dat klanten worden aangesproken op te veel datagebruik. Bij ADSL zijn ze daar veel strenger mee en daarnaast is die limiet ook veel lager bij ADSL-providers.
De meeste negatieve berichten die je op dit forum tegenkomt zijn van 1 of misschien 2 personen, dus daar zou ik me niet te veel van aantrekken.
En wat je nachtrust betreft: ik heb Chello en ik heb heerlijk geslapen afgelopen nacht.
Die fup heeft bijna iedere provider, alleen bij UPC komt het nauwelijks voor dat klanten worden aangesproken op te veel datagebruik. Bij ADSL zijn ze daar veel strenger mee en daarnaast is die limiet ook veel lager bij ADSL-providers.
De meeste negatieve berichten die je op dit forum tegenkomt zijn van 1 of misschien 2 personen, dus daar zou ik me niet te veel van aantrekken.
Re: quicknet
k. duck kijk maar even naar de ervaringen van menig upc gebruiker met FUP op www.chelloo.com alhoewel ik moet zeggen dat de klachten minder worden omdat ze 1 voor 1 opzeggen bij upc.
Re: quicknet
............ik kreeg al een waarschuwing als ik mijn 600e pornofilm in een maand binnen haalde..... Noem je dat een FUP??????????????????????
Ja kabeljongetje, mag ik niet zo veel porno downloaden als ik zelf wil?????? Voor mij geen Chello meer!!!!!!
Ja kabeljongetje, mag ik niet zo veel porno downloaden als ik zelf wil?????? Voor mij geen Chello meer!!!!!!
Re: quicknet
Cable guy,
Waarom adverteert UPC dan met de kreet onbeperkt internetten? Dat wil dat betekent volgens mij geen limiet!!!
Jij zegt dat er bij UPC een grotere datalimiet is????????? Hoe rijm je dat met onbeperkt?
Hoe groot is het datalimiet waar jij het over hebt?
En waarom zet UPC bij mensen het modem terug naar de snelheid van een telefoonmodem 56k?
Zie onderstaande antwoord van jou Cable guy
Waarom adverteert UPC dan met de kreet onbeperkt internetten? Dat wil dat betekent volgens mij geen limiet!!!
Jij zegt dat er bij UPC een grotere datalimiet is????????? Hoe rijm je dat met onbeperkt?
Hoe groot is het datalimiet waar jij het over hebt?
En waarom zet UPC bij mensen het modem terug naar de snelheid van een telefoonmodem 56k?
Zie onderstaande antwoord van jou Cable guy
Dat er "geen" datalimiet is, maar wanneer je meer dan 2 GB hebt gebruikt grijpen ze in.
Wees verstandig en kies voor Chello van UPC. Hogere snelheid en een veel grotere datalimiet
Re: quicknet
Hiermee bedoel ik te zeggen dat je geen produkt moet promoten wat net zo slecht is.
Re: quicknet
Ik heb chello en heb nog nooit problemen gehad.
In ieder bedrijf gaat wel eens iets fout denk ik.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, toch?
In ieder bedrijf gaat wel eens iets fout denk ik.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, toch?
Re: quicknet
Maar in sommige bedrijven worden meer fouten gemaakt dan in andere!!!
Ik ken ook mensen die zeiden dat ze nooit problemen hadden met UPC maar toen het eenmaal begon hebben ze een gigantische hekel gekregen aan deze club door de manier waarop UPC met de verzoeken en problemen om ging.
Ik ken ook mensen die zeiden dat ze nooit problemen hadden met UPC maar toen het eenmaal begon hebben ze een gigantische hekel gekregen aan deze club door de manier waarop UPC met de verzoeken en problemen om ging.
Re: quicknet
Hoe groter een bedrijf wordt, hoe meer kans op fouten je krijgt, silas....
Lijkt me logisch toch?
Maar ik ben blij dat iedereen hier op het forum nooooooooooooit iets fout doet.....
En vooral altijd de hand in eigen boezem steekt......
Wanneer je hier de reacties af en toe leest vind je het niet gek meer dat er bij sommige van alles fout gaat....
Maar ja, aan wie zou dat nu liggen.......
Lijkt me logisch toch?
Maar ik ben blij dat iedereen hier op het forum nooooooooooooit iets fout doet.....
En vooral altijd de hand in eigen boezem steekt......
Wanneer je hier de reacties af en toe leest vind je het niet gek meer dat er bij sommige van alles fout gaat....
Maar ja, aan wie zou dat nu liggen.......
Re: quicknet
Dat onstabiele netwerk wat UpC heet begin daar niet aan de zomer is in aantocht dan beginnen we weer netwerkproblemen te krijgen het is namelijk niet bestand tegen tropische temparaturen en daar is tot heden nog niets aangedaan.niks internetten en telefoneren dat hele zooitje valt dan uit maar wel normaal betalen maar service verlenen dat gaat dan helaas niet we wachten af tot het weer wat frisser wordt krijg je dan te horen.
Re: quicknet
Dus ligt het maar weer aan de klant? Nee ik accepteer dat er fouten worden gemaakt, maar vaak is het toch belangrijker hoe men met de fouten omgaat. UPC geeft de fouten niet toe en mijn ervaring is dat ze alle correspondentie van de klant om de fouten op te lossen niet lezen. Dat is mijn ervaring. En als je hier al jaren mee bezig bent dan verlies je het vertrouwen in zo een onderneming. Maar dan kom je er ook nog achter dat je niet de enige bent en dat letterlijk tientallen collega's hetzelde of vergelijkbare dingen hebben meegemaakt en dat het in je vriendenkring al niet anders is. Het ligt dus niet altijd aan UPC maar ook niet altijd aan de klant. Sterker nog ik heb het vermoeden dat UPC toch de hand in eigen boezem moet steken!
Re: quicknet
Dat is gewoon het hele eiereten bij UPC, ze geven nooit thuis.
Maar daar was deze discussie niet om begonnen, iemand vroeg iets over quicknet en Cable guy begon gelijk met het afkraken van quicknet en weer voor eigen parochie begon te preken met ONJUISTE, INCORRECTE en vage antwoorden.
Voor zover mij bekend is quicknet een goede provider, een stuk beter dan chello
Voor wat betreft het maken van fouten, iedereen kan fouten maken, maar als je ze maakt wees dan zo eerlijk omdat toe te geven.
Dat kan UPC niet, die blijven stom, doof en blind voor correspondentie over betalingen, fouten in rekeningen waar op gewezen wordt door de klant.
Inderdaad ik moet nog een X-bedrag betalen aan UPC, maar dat krijgen ze pas als het bedrijf op een normale manier met zijn (ex) kanten communiceert. Ik heb altijd in mijn contacten aangegeven bereid te zijn om te betalen, maar dan wel de juiste bedragen en niet wat UPC berekent.
Een ding had ik namelijk al heel snel geleerd en dat was dat eenmaal betaalt je maar moest zien dat het geld terug kwam en kreeg je het geld terug dan rekent UPC euro 12,50 administratiekosten. Over je eigen geld nota bene. Hoezo het zijn een stelletje oplichters bij UPC.
Maar daar was deze discussie niet om begonnen, iemand vroeg iets over quicknet en Cable guy begon gelijk met het afkraken van quicknet en weer voor eigen parochie begon te preken met ONJUISTE, INCORRECTE en vage antwoorden.
Voor zover mij bekend is quicknet een goede provider, een stuk beter dan chello
Voor wat betreft het maken van fouten, iedereen kan fouten maken, maar als je ze maakt wees dan zo eerlijk omdat toe te geven.
Dat kan UPC niet, die blijven stom, doof en blind voor correspondentie over betalingen, fouten in rekeningen waar op gewezen wordt door de klant.
Inderdaad ik moet nog een X-bedrag betalen aan UPC, maar dat krijgen ze pas als het bedrijf op een normale manier met zijn (ex) kanten communiceert. Ik heb altijd in mijn contacten aangegeven bereid te zijn om te betalen, maar dan wel de juiste bedragen en niet wat UPC berekent.
Een ding had ik namelijk al heel snel geleerd en dat was dat eenmaal betaalt je maar moest zien dat het geld terug kwam en kreeg je het geld terug dan rekent UPC euro 12,50 administratiekosten. Over je eigen geld nota bene. Hoezo het zijn een stelletje oplichters bij UPC.
Laatst gewijzigd door puma73 op 16 apr 2004 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: quicknet
Over klantenservice gesproken,
Hebben Chello gebruikers ooit een mailtje van Chello ontvangen waarin gewaarschuwd werd dat internet op die en die dag met eventueel tijdsstip tijdelijk niet bereikbaar is vanwege onderhoud op het Chello netwerk (in 4 jaar tijd nog nooit meegemaakt)
het achterblijven van deze service wordt alleen gedaan om inkomsten te genereren op het servicenummer
Hebben Chello gebruikers ooit een mailtje van Chello ontvangen waarin gewaarschuwd werd dat internet op die en die dag met eventueel tijdsstip tijdelijk niet bereikbaar is vanwege onderhoud op het Chello netwerk (in 4 jaar tijd nog nooit meegemaakt)
het achterblijven van deze service wordt alleen gedaan om inkomsten te genereren op het servicenummer
Re: quicknet
ach wat zie ik nu kabeljongetje die onder mijn naam zit te posten????? het spijt voor je kabeljongetje maar op mijn pc zal je geen film tegenkomen, dus al helemaal geen porno
Maar ach zal je eigen pc wel zijn
Maar ach zal je eigen pc wel zijn