LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rechtzaak UPC
Rechtzaak UPC
Is er al iets bekend over de rechtzaken tegen de "wanbetalers"?
Deze zouden toch op 14 en 18 maart gehouden worden?
Kees
Deze zouden toch op 14 en 18 maart gehouden worden?
Kees
Re: Rechtzaak UPC
Ja 90 % van de zaken zijn door upc gewonnen 8 % gedeeltelijk en 2 % was een fout van UPC. Stond in het Eindhovens dagblad
Lijkt me sterk, dat zal wel de weergave van de inschatting van UPC zijn of iets dergelijks. Er kan namelijk nog helemaal geen uitspraak geweest zijn. 1 februari zijn de zaken begonnen, dan hebben de gedaagden tot 1 maart tijd voor hun conlusie van antwoord, dan UPC repliek tot 28 maart, en de gedaagden dupliek tot half april en dan volgt pas uitspraak. En dat is dan nog als geen van de partijen om uitstel verzoekt.
Zelf heeft UPC een zaak tegen mij lopen sinds 8 januari, en sindsdien heeft UPC alsmaar om uitstel verzocht zodat de tweede zitting nu 30 maart pas is.
Zelf heeft UPC een zaak tegen mij lopen sinds 8 januari, en sindsdien heeft UPC alsmaar om uitstel verzocht zodat de tweede zitting nu 30 maart pas is.
Zie je nu wel. Het is gewoon allemaal jullie eigen stomme schuld. Het meerendeel van al dat gezeur over onze administratie is af te lijden aan de incompetentie van onze abonnees. Nederland zou eens wat vaker de hand in eigen boezem moeten steken in plaats van UPC overal de schuld van geven. Eindelijk viert gerechtigheid. Ik snap niet waar je als wanbetaler het recht vandaan durft te halen om hier in dat forum ze zeuren. Maar ja UPC haalt zijn hand wel weer over zijn hart om deze zeurpieten van Internet en TV te voorzien. Af en toe lijkt Nederland wel een groot psychiatrische kliniek
Weet je, ik denk dat je inderdaad een UPC medewerker bent. Als halve analfabeet zonder kennis van zaken telkens je standaardantwoord verkondigen. Dat zijn exact de functievereisten van de UPC helpdeskers.is af te lijden
Daarom voelen alle UPC-ers zich er zeker zo thuisAf en toe lijkt Nederland wel een groot psychiatrische kliniek
blijven dromen gastje 12345
moet daar geen komma tussen?????
IQ UPC'er: 1,2345??????????????????????????????????????
EQ UPC'er: 0
moet daar geen komma tussen?????
IQ UPC'er: 1,2345??????????????????????????????????????
EQ UPC'er: 0
-
bij deze ik was ook een van de zogenaamde wanbetalers.
ik ben wel naar de rechtbank geweest maar de deurwaarder die upc had ingehuurd was er niet(hadden geen oproep gekregen)volgens de betrevende deurwaarder.
maar na overleg met de rechter en na het inzien van mijn papieren opzegging van 3 jaar terug en alle corospodentie die ik naar upc had gestuurd kon ik weer naar huis gaan.
nou afgelopen zaterdag een brief van de rechtbank upc moet alle kosten betalen van het kort geding en ik krijg nog zelfs geld van ze
maar ondanks dat ik gewonnen heb zit ik nog steeds zonder tv/radio signaal.
upc houd halsstarrig vast dat ik een achterstand heb
ik ben wel naar de rechtbank geweest maar de deurwaarder die upc had ingehuurd was er niet(hadden geen oproep gekregen)volgens de betrevende deurwaarder.
maar na overleg met de rechter en na het inzien van mijn papieren opzegging van 3 jaar terug en alle corospodentie die ik naar upc had gestuurd kon ik weer naar huis gaan.
nou afgelopen zaterdag een brief van de rechtbank upc moet alle kosten betalen van het kort geding en ik krijg nog zelfs geld van ze
maar ondanks dat ik gewonnen heb zit ik nog steeds zonder tv/radio signaal.
upc houd halsstarrig vast dat ik een achterstand heb
hendriks21,
Allereerst gefeliciteerd met je overwinning.
Ik weet niet waar je woont maar dat doet ook niet terzake, maar hier in de regio betaalt men de kosten van het radio/tv signaal aan het enrgiebedrijf.
Als dat in jouw geval ook zo is dan zou je eerste stap naar het energiebedrijf moeten zijn want daar betaal je aan en dan moeten zij ook maar zorgen voor een goede ontvangst.
Heb je trouwens wel eens overwogen om digitale tv te nemen dan ben je in ieder geval helemaal van upc af.
Misschien leuk om te weten,ook al heb je er persoonlijk niets aan en ik ook niet maar het deed me wel deugd, ik las vorige week op TV Rijnmond tekst dat upc in hoger beroep veroordeeld was tot het terugbetalen van 7 miljoen euro aan de gemeenten Ridderkerk, Rozenburg en de gemeenten op Voorne -Putten omdat ze de tarieven te veel verhoogd waren.
UPC krijgt 2 maanden de tijd om de tarieven aan te passen.Doen ze dat nietdan moeten ze een ton per maand , per gemeente betalen.
Het zijn in totaal 7 gemeenten.
Kees29
Allereerst gefeliciteerd met je overwinning.
Ik weet niet waar je woont maar dat doet ook niet terzake, maar hier in de regio betaalt men de kosten van het radio/tv signaal aan het enrgiebedrijf.
Als dat in jouw geval ook zo is dan zou je eerste stap naar het energiebedrijf moeten zijn want daar betaal je aan en dan moeten zij ook maar zorgen voor een goede ontvangst.
Heb je trouwens wel eens overwogen om digitale tv te nemen dan ben je in ieder geval helemaal van upc af.
Misschien leuk om te weten,ook al heb je er persoonlijk niets aan en ik ook niet maar het deed me wel deugd, ik las vorige week op TV Rijnmond tekst dat upc in hoger beroep veroordeeld was tot het terugbetalen van 7 miljoen euro aan de gemeenten Ridderkerk, Rozenburg en de gemeenten op Voorne -Putten omdat ze de tarieven te veel verhoogd waren.
UPC krijgt 2 maanden de tijd om de tarieven aan te passen.Doen ze dat nietdan moeten ze een ton per maand , per gemeente betalen.
Het zijn in totaal 7 gemeenten.
Kees29
Hendriks21
Ook van mij een welverdient proficiat.
Dat ups halstarrig is, is onderhand wel bekend, ze zullen je nooit zonder een dwangbevel aansluiten.
Heb je een rechtsbijstands verzekering dan zou ik deze zeker inschakelen voor het verkrijgen van een radio tv aansluiting.
Heb je die niet dan zou je naar een advokaat kunnen gaan, en deze een prijsopgave te laten doen van wat de kosten zullen bedragen voor het verkrijgen van een dwangbevel tot aansluiting.
Bij de meeste advokaten kost een orienterend gesprek meestal niets, probeer wel een maximum bedrag af te spreken met deze advokaat, of mogelijk dat deze upc veroordeed kan krijgen tot het betalen van een fiks bedrag voor elke dag dat je van aansluiting verstoken blijft.
Neem wel het vonns van je vorige rechtszaak welke je gewonnen hebt mee naar de advokaat.
succes en laat ons je vorderingen weten
Ook van mij een welverdient proficiat.
Dat ups halstarrig is, is onderhand wel bekend, ze zullen je nooit zonder een dwangbevel aansluiten.
Heb je een rechtsbijstands verzekering dan zou ik deze zeker inschakelen voor het verkrijgen van een radio tv aansluiting.
Heb je die niet dan zou je naar een advokaat kunnen gaan, en deze een prijsopgave te laten doen van wat de kosten zullen bedragen voor het verkrijgen van een dwangbevel tot aansluiting.
Bij de meeste advokaten kost een orienterend gesprek meestal niets, probeer wel een maximum bedrag af te spreken met deze advokaat, of mogelijk dat deze upc veroordeed kan krijgen tot het betalen van een fiks bedrag voor elke dag dat je van aansluiting verstoken blijft.
Neem wel het vonns van je vorige rechtszaak welke je gewonnen hebt mee naar de advokaat.
succes en laat ons je vorderingen weten
aanklagen die hap
als eis voldoende geld eisen dat je een schotel kan kopen, ben je er helemaal van af
als eis voldoende geld eisen dat je een schotel kan kopen, ben je er helemaal van af
-
hier in brabant betaal je tegenwoordig je tv/radio aansluiting vanaf 2004 gewoon aan upc je kon dan kiezen om per maand of per kwartaal te betalen.
maar daar heb ik geen last van.
toen upc me afsloot van het tv/radio signaal heb ik een schotel gekocht.
alle zenders digitaal en nog goedkoper dan upc en meer zenders zowel tv als radio.
morgen heb ik een afspraak met buro rechtshulp omdat ik de gemaakte kosten van upc terug moet krijgen.
en hoe pak ik het aan.
dus het verhaal gaat verder ik hou jullie op de hoogte
maar daar heb ik geen last van.
toen upc me afsloot van het tv/radio signaal heb ik een schotel gekocht.
alle zenders digitaal en nog goedkoper dan upc en meer zenders zowel tv als radio.
morgen heb ik een afspraak met buro rechtshulp omdat ik de gemaakte kosten van upc terug moet krijgen.
en hoe pak ik het aan.
dus het verhaal gaat verder ik hou jullie op de hoogte
Hendriks21 gefeliciteerd. Ik heb zelf geen UPC meer. Ik heb alles opgezegd. Mijn buren hebben Internet en TV van UPC. Ik deel dat sinds kort met hen. Waarom zou je teveel betalen. Kabeltje doortrekken is zo gebeurt. HI Misschien voor gedupeerde ook nog een oplossing
Upc doet ook niet alles officieel terwijl ik ze er tientallen keren op gewezen heb.
Ik wou dat ik een keer gedagvaard werd. Het is nu precies twee jaar geleden dat ik iets van UPC gehoord heb. Of liever gezegd van het deurwaarderskantoor. Dat was dan ook nog een brief waarin stond dat het hen speet dat alles zo lang duurde. Ik denk dat ik heel sterk sta omdat UPC de fouten heeft gemaakt. Maar dat lijdt natuurlijk geen twijfel. Upc maakt altijd fouten. Incompetente bende prutsers.
-
WAARDEVOLLE TIPS:
Weten jullie dat een incassobureau GEEN rechtsgeldige instantie is. Heeft niets met Deurwaarders of wat dan ook te maken. Zij MOGEN ook geen deurwaarders instellen, want dat doet de rechter in Nederland. Niet een incassobureau. Dus dit riekt naar Maffiapraktijken.
Dus als je een briefje krijgt van Intrim Justitia dan kan je die zo evcen in de vuilnisbak gooien. Als dan een deurwaarder binnenkomt, die via een incassobureau is aangemeld, dan akn je hem rustig naar huis toesturen. Hij moet via een rechter komen.
Mocht hij dan je inboedel willen bekijken bij geen betaling aan jouw kant, omdat je doodleuk niet hoeft te betalen, omdat het spookrekeningen zijn, dan doe je het volgende.
Je spreekt (het liefst met een familielid) af dat je alles op een lijst zet wat je in je huis hebt staan. Je typt het daarna over in tekstverwerkingsprogramma; Word of Word Perfect oid, en zet erbij dat het een `bruikleen' overeenkomst is. Kunnen ze je niets maken. Want als ze dan de inboedel willen hebben, dan kan je die bruikleenovereenkomst aan hen geven en daar mogen ze niet aankomen. Wantr dan zouden ze de eigenaar van die spullen bestelen. Dat mag namelijk niet. Dus dan moeten ze het (zogenaamde) bedrag dat je schuldig (zou zijn) bent niet kunnen incasseren en dan is kwijtschelding het gevolg. Zet jezelf maar dan een beetje in de zogenaamde verdrukking (welke in de realiteit gezien niet is) en hoppeta; je bent uit de brand. Je stapt naar een andere aanbieder over wat telefoon en internet betreft en je bent klaar.
Dus onthou het goed. Een Incassoburau is geen rechtsgeldige instantie. Het is net zo rechtsgfeldig als een uitzendburo vast werk levert. Zo moet je het zien en ze kunnen nooit een deurwaarder inschakelen, want dat moet de rechter doen in Nederland. En zorgen dat je die inboedellijst voor elkaar hebt.
En je hebt weer vreugde in het leven.
Groet,
Neptunus.
Weten jullie dat een incassobureau GEEN rechtsgeldige instantie is. Heeft niets met Deurwaarders of wat dan ook te maken. Zij MOGEN ook geen deurwaarders instellen, want dat doet de rechter in Nederland. Niet een incassobureau. Dus dit riekt naar Maffiapraktijken.
Dus als je een briefje krijgt van Intrim Justitia dan kan je die zo evcen in de vuilnisbak gooien. Als dan een deurwaarder binnenkomt, die via een incassobureau is aangemeld, dan akn je hem rustig naar huis toesturen. Hij moet via een rechter komen.
Mocht hij dan je inboedel willen bekijken bij geen betaling aan jouw kant, omdat je doodleuk niet hoeft te betalen, omdat het spookrekeningen zijn, dan doe je het volgende.
Je spreekt (het liefst met een familielid) af dat je alles op een lijst zet wat je in je huis hebt staan. Je typt het daarna over in tekstverwerkingsprogramma; Word of Word Perfect oid, en zet erbij dat het een `bruikleen' overeenkomst is. Kunnen ze je niets maken. Want als ze dan de inboedel willen hebben, dan kan je die bruikleenovereenkomst aan hen geven en daar mogen ze niet aankomen. Wantr dan zouden ze de eigenaar van die spullen bestelen. Dat mag namelijk niet. Dus dan moeten ze het (zogenaamde) bedrag dat je schuldig (zou zijn) bent niet kunnen incasseren en dan is kwijtschelding het gevolg. Zet jezelf maar dan een beetje in de zogenaamde verdrukking (welke in de realiteit gezien niet is) en hoppeta; je bent uit de brand. Je stapt naar een andere aanbieder over wat telefoon en internet betreft en je bent klaar.
Dus onthou het goed. Een Incassoburau is geen rechtsgeldige instantie. Het is net zo rechtsgfeldig als een uitzendburo vast werk levert. Zo moet je het zien en ze kunnen nooit een deurwaarder inschakelen, want dat moet de rechter doen in Nederland. En zorgen dat je die inboedellijst voor elkaar hebt.
En je hebt weer vreugde in het leven.
Groet,
Neptunus.
Totdat je loonbeslag krijgt opgelegd nadat het incassobureau, waarvan je de brieven weggegooid hebt, een gerechtelijke procedure is gestart. Want dat kan die 'niet rechtsgeldige' instantie namens de schuldeiser namelijk wél. En na de gerechtelijke uitspraak staan de deurwaarder meerdere incassomethoden ter beschikking dan alleen maar je videorecorder te komen ophalen.En je hebt weer vreugde in het leven.
Ben jij nou lang bezig voordat je een fantasietje als dit in elkaar gedraaid hebt, neptunus?