LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Registratie Klachten Over Ziggo !!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Casj
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2008 13:10

Registratie Klachten Over Ziggo !!!

Ongelezen bericht door Casj »

Als je een echte klacht wilt indienen over Ziggo, ga dan naar http://www.consuwijzer.nl/ Je kunt bij deze organisatie een officiele klacht indienen over dit bedrijf. Ze verzamelen alles en sturen het door naar de OPTA. Tijd om Ziggo aan te pakken, want wat ik hier lees, dat kan echt niet !
Laatst gewijzigd door Casj op 03 jun 2008 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Registratie Klachten Over Ziggo !!!

Ongelezen bericht door Wubo »

klagen over ziggo maar wel zelf een link plaatsen die niet werkt

Casj
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2008 13:10

Re: Registratie Klachten Over Ziggo !!!

Ongelezen bericht door Casj »

Badankt, ik heb het aangepast, de link werkt nu wel...Dus mensen, we kunnen het ! :D

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Registratie Klachten Over Ziggo !!!

Ongelezen bericht door TdeHond »


BerichtGeplaatst op: 03 Jun 2008 13:27 Onderwerp: Registratie Klachten Over Ziggo !!!

Als je een echte klacht wilt indienen over Ziggo, ga dan naar http://www.consuwijzer.nl/
Ik ben het met u eens dat het zinvol is om bij een probleem wat niet opgelost wordt binnen acceptabele tijd door een provider ( in het algemeen bedoeld) een klacht in te dienen bij consuwijzer.
Wat jammer echter is dat zij de eenzame klant persoonlijk niet helpen. De klant wordt ook niet op de hoogte gesteld óf Opta een provider die veel soortgelijke klachten "scoort" aanpakt.
Dat is teleurstellend als je met je rug tegen de muur staat omdat je klacht niet gehoord lijkt te worden.

IMHO wil een klant serieus genomen worden in zijn klacht en deze wil dat de provider zich inzet om de klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. De Opta zou dwingende wetgeving kunnen bewerkstelligen waarin de eenzame klant beter beschermd wordt m.b.t. de manier waarop sommige providers hun zorgplicht t.a.v. hun klanten lijken te verzaken.

Gesloten