LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ruim 3 weken geen diensten van Lijbrandt
Ruim 3 weken geen diensten van Lijbrandt
Sinds 30 mei kunnen wij geen gebruik maken van de diensten van Lijbrandt.
We hebben bijna dagelijks contact met de service desk, maar die zeggen enkel of een nieuwe ticket aan te maken of een update aan te vragen van de ticket, maar concreet afspraken maken is er niet bij. Ja u wordt waarschijnlijk of ik verwacht binnen 1 à 2 dagen meer informatie te hebben. Gedurende de afgelopen 3 weken ben ik maar liefst 2 keer gebeld door Lijbrandt, maar meneer uw storing heeft nu echt de hoogste prioriteit. Werd mij ruim een week geleden verteld.
We zijn inmiddels dus 3 weken verder en gaan zeer waarschijnlijk het vierde weekend in zonder diensten van Lijbrandt en dan moet je vanuit huis via je mobiele hotspot op je VPN verbinding werken waardoor je daar ook nog is extra kosten maakt, want je gaat buiten je bundel en het werkt ook niet echt snel.
Ik zeg bedankt Lijbrandt voor ruim 3 weken irritatie zonder ook maar een briesje hoop dat dit wellicht binnenkort is opgelost. Wellicht morgen ik zou zeggen make my day.
Ohja suggestie: wellicht eens onderzoek doen naar een nieuw kwaliteitsmanagement systeem, want volgens mij valt er nog veel te verbeteren in de processen.
We hebben bijna dagelijks contact met de service desk, maar die zeggen enkel of een nieuwe ticket aan te maken of een update aan te vragen van de ticket, maar concreet afspraken maken is er niet bij. Ja u wordt waarschijnlijk of ik verwacht binnen 1 à 2 dagen meer informatie te hebben. Gedurende de afgelopen 3 weken ben ik maar liefst 2 keer gebeld door Lijbrandt, maar meneer uw storing heeft nu echt de hoogste prioriteit. Werd mij ruim een week geleden verteld.
We zijn inmiddels dus 3 weken verder en gaan zeer waarschijnlijk het vierde weekend in zonder diensten van Lijbrandt en dan moet je vanuit huis via je mobiele hotspot op je VPN verbinding werken waardoor je daar ook nog is extra kosten maakt, want je gaat buiten je bundel en het werkt ook niet echt snel.
Ik zeg bedankt Lijbrandt voor ruim 3 weken irritatie zonder ook maar een briesje hoop dat dit wellicht binnenkort is opgelost. Wellicht morgen ik zou zeggen make my day.
Ohja suggestie: wellicht eens onderzoek doen naar een nieuw kwaliteitsmanagement systeem, want volgens mij valt er nog veel te verbeteren in de processen.
Re: Ruim 3 weken geen diensten van Lijbrandt
En wat moeten wij met dit bericht?
Misschien heeft iemand nog tips, want ik weet inmiddels echt niet meer wat ik hier mee moet en wat ik kan doen om Lijbrandt het probleem op te laten lossen.
Inmiddels op advies van Consuwijzer ook schriftelijk een klacht ingediend, maar daar hebben ze ook weer 4 weken de tijd voor nodig om te reageren.
Intussen nog steeds geen diensten en ik ben het wachten zo zat.
Inmiddels op advies van Consuwijzer ook schriftelijk een klacht ingediend, maar daar hebben ze ook weer 4 weken de tijd voor nodig om te reageren.
Intussen nog steeds geen diensten en ik ben het wachten zo zat.
Als het voor je werk belangrijk is, is vertrouwen op een consumentenproduct nou niet echt een bijster goede zakelijke beslissing lijkt me? Daar zijn speciale producten voor, met betere/snellere service.Dethroses schreef:Sinds 30 mei kunnen wij geen gebruik maken van de diensten van Lijbrandt.
Maar goed, ook een consumentenproduct behoort het te doen natuurlijk. Belangrijk voor deze lange termijn is in mijn ogen de reden van de storing, als dat een complex iets is, zeg een fysieke storing in een wijkcentrale, dan kan het eerlijke overmacht zijn, maar als het een brak modem is, hadden ze dat natuurlijk wel kunnen wisselen in de tussenliggende weken.
En daarnaast is het natuurlijk altijd goed om zeker te weten dat het niet aan iets van je zelf ligt, zeg een slecht geconfigureerde WiFi router, een met virussen geïnfecteerde pc/tablet/smartphone, of door de cavia aangevreten netwerkkabels.
Dank voor de reactie.
Helaas is de modem voor Lijbrandt niet bereikbaar. Waardoor de netwerkbeheerder zou moeten zijn ingeschakeld, maar om de een of andere reden weten zij mij niet te bereiken en de desbetreffende afdeling is niet bereikbaar voor consumenten. Best handig.
Mogelijke oorzaak kan zijn wegwerkzaamheden wat ik direct bij het melden van de storing heb doorgegeven.
Het feit dat er nog helemaal niemand naar heeft gekeken en dus daarmee de oorzaak niet eens is onderzocht is denk ik het grootste probleem. Daarmee is het ook lastig om te bepalen hoe lang dit nog gaat duren.
Normaliter werk ik trouwens nauwelijks vanuit huis, maar door omstandigheden is het even niet anders. Geval van puur bad luck zullen we maar zeggen.
Helaas is de modem voor Lijbrandt niet bereikbaar. Waardoor de netwerkbeheerder zou moeten zijn ingeschakeld, maar om de een of andere reden weten zij mij niet te bereiken en de desbetreffende afdeling is niet bereikbaar voor consumenten. Best handig.
Mogelijke oorzaak kan zijn wegwerkzaamheden wat ik direct bij het melden van de storing heb doorgegeven.
Het feit dat er nog helemaal niemand naar heeft gekeken en dus daarmee de oorzaak niet eens is onderzocht is denk ik het grootste probleem. Daarmee is het ook lastig om te bepalen hoe lang dit nog gaat duren.
Normaliter werk ik trouwens nauwelijks vanuit huis, maar door omstandigheden is het even niet anders. Geval van puur bad luck zullen we maar zeggen.
Dan kan je 30 juni weg bij Lijbrandt, wegens niet nakomen van het contract.Sinds 30 mei kunnen wij geen gebruik maken van de diensten van Lijbrandt
Dus gauw een ander gaan zoeken.
Ook slechte ervaring met de internetdienst van Lijbrandt, (glasvezel in Almere), 25 juni 2013 begonnen de problemen welke enkele weken duurde; hierbij was er intermittend of helemaal geen internet toegang mogelijk (zelfs dagen lang). Bellen met de servicedesk werd standaard met dezelfde mededelingen afgedaan:
- probleem ligt niet bij ons maar bij Regfiber,
- we weten niet wanneer het probleem opgelost zal zijn
- om te zien of u weer internet toegang heeft moet u de modem resetten en uw apparatuur 30 minuten loskoppelen.
- Slechte of helemaal geen update over de storing op hun Lijbrandt website
- klachten kunnen alleen via een email adres opgestuurd worden, en ook hier weer standaard antwoord; indien verdere klachten modem resetten, apparatuur 30 minuten loskoppelen etc etc.
Vertrouwen in Lijbrand kwijt geraakt & behulpzaamheid servicedesk ver te zoeken; ze raken duidelijk geirriteerd wanneer je doorvraagd en willen zo snel mogelijk de call beeindigen.
Mijn advies; ga geen internetdienst aan bij Lijbrandt, heb inmiddels hun dienst opgezegd en voel me prettig eindelijk van hun af te zijn,
- probleem ligt niet bij ons maar bij Regfiber,
- we weten niet wanneer het probleem opgelost zal zijn
- om te zien of u weer internet toegang heeft moet u de modem resetten en uw apparatuur 30 minuten loskoppelen.
- Slechte of helemaal geen update over de storing op hun Lijbrandt website
- klachten kunnen alleen via een email adres opgestuurd worden, en ook hier weer standaard antwoord; indien verdere klachten modem resetten, apparatuur 30 minuten loskoppelen etc etc.
Vertrouwen in Lijbrand kwijt geraakt & behulpzaamheid servicedesk ver te zoeken; ze raken duidelijk geirriteerd wanneer je doorvraagd en willen zo snel mogelijk de call beeindigen.
Mijn advies; ga geen internetdienst aan bij Lijbrandt, heb inmiddels hun dienst opgezegd en voel me prettig eindelijk van hun af te zijn,
-
Per 1 juli is Reggefiber geen partij meer voor glasvezel. KPN heeft 51% van de aandelen in handen en alle glasvezelcowboys gaan over naar Telfort, de prijsvechter. Ook KPN.