LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte actie UPC draadloze router.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
travis182
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 nov 2006 21:09

Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door travis182 »

Na 2 jaar UPC klant te zijn, ging ik verhuizen en besloot ik op mijn nieuwe adres wederom van de UPC diensten gebruik te gaan maken. Ik had nooit echte slechte ervaringen met UPC gehad en besloot een uitgebreider internet en bellen abonnement te nemen. Dat kostte wel aardig wat telefoontjes naar het 0900 nummer, maar het lukte.
Zwart op wit in een brief vertelde UPC dat ik nu een gratis draadloze router zou krijgen.
Toen mijn internetmodem werd geleverd, mistte ik de router, maar na een telefoontje naar het 0900 nummer bleek dat deze los geleverd werd, dus hij was onderweg.
2 weken later nog niets en na wat bellen bleek de voorraad niet voldoende te zijn. Het ging dus wat langer duren, maar hij zou eraan komen. De meneer wist zelfs uit zijn systeem te halen wanneer mijn routerbestelling bij UPC gedaan was en wanneer ik hem dan ongeveer zou ontvangen!!!
Na weer wat bellen en uit moedeloosheid uiteindelijk maar mailen, omdat ik geen zin meer had om WEER het 0900 nummer te bellen werd me verteld dat, hoewel de ingangsdatum wel in de actieperiode viel, mijn aanmelding buiten de actieperiode viel en ik de router ondanks alle eerder toezeggingen (en dure telefoontjes) wel kan vergeten!!!
Aan de telefoon wordt je gewoon de hele tijd onzin verteld dus!
Ik vind dat geen service van UPC en ik vraag me af of ze dat wel kunnen maken, terwijl ze schriftelijke toezegging hebben gedaan.

Ik mocht overigens ook de 50 euro borg van mijn oude modem op mijn buik schrijven bij de verhuizing. Ik zou een nieuwe modem krijgen op mijn nieuwe adres en heb (dom natuurlijk) mijn oude, vergeelde, na een aantal jaar gebruik inmiddels afgeschreven modem weggegooid.
Voor de nieuwe modem op mijn nieuwe adres mocht ik gewoon weer 50 euro borg betalen. Eigen schuld natuurlijk, maar een retourdoos voor mijn oude modem zou een mooie service van UPC zijn geweest, maarja, service is blijkbaar niet hun sterkste punt, dus een retourdoos zit er niet in.........en een draadloze router dus ook niet.

Forrestma-UPC
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2008 16:27

Re: Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door Forrestma-UPC »

Beste travis182,

Onze excuses voor de onduidelijkheden over de verzending van de router. Het is erg vervelend dat je veel contact met ons moest opnemen.

Graag willen wij voor u uitzoeken of u in aanmerking komt voor een gratis router en u een retourdoos toesturen.

Zou u daarvoor uw postcode en huisnummer naar [email protected] willen sturen?

Met vriendelijke groet,
UPC webcare team
UPC Nederland

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Hééé UPC !!!

Werkt die Guust Flater nog steeds op de afdeling binnengekomen post?

Wat een bedrijf!
Om wratten op je tenen van te krijgen!

En voor de zekerheid nogmaals; de woning is veranderd en heb ik dus geen buurman meer.

Vergeten dat dit niet nodig meer is want ik heb ook al in geen jaren meer dat schandalige UPC.

'k Zou het dan ook op verjaardagen stil houden dat ik daar werk, als ik u was.

Grootvader

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Ach, als je nergens slaagt kun je altijd nog bij UPC terecht.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Inderdaad UPC:

Geweldige service

Lage maandprijs

Hoge snelheid

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Henri,

Beetje er traag van jouw met deze reactie, nog steeds niet afgeleerd om reclame te maken voor UPC. Ach iedere nieuwe klant kunnen ze wel gebruiken nu ze tonnen aan boetes hebben gekregen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ja, misleidende reclame hoort gestraft te worden, Euro 300.000,- is voor Nedrlandse begrippen hoog, ik begrijp dat KPN, Alice Orange etc etc ook bestraft worden

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door agro »

Mogelijk ook hier een boete op z'n plaats voor het zooitje ongeregeld? :oops: :lol: :wink:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door Henri42 »

bij Agro is iedereen een zooitje ongeregeld , het kabelnet in Nuenen plaats verdeelkasten met een geluidproductie van jewelste in woonwijken, resultaat geluidoverlast van zingende kabels !!!!!! :)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Slechte actie UPC draadloze router.

Ongelezen bericht door agro »

bij Agro is iedereen een zooitje ongeregeld
Nee hoor, geldt alleen voor upc, oftewel de firma list en bedrog.
het kabelnet in Nuenen plaats verdeelkasten met een geluidproductie van jewelste in woonwijken, resultaat geluidoverlast van zingende kabels !!!!!!
Wat heeft dat met het modem van de firma list en bedrog van doen? Of stoort het modem van de firma list en bedrog zodanig dat het genoemde verschijnsel daardoor optreedt? :wink: ze zijn er ook nog voor in staat om dat expres te doen. :oops:

Gesloten