in de algmene voorwaarden:
Artikel 3 - Totstandkoming Overeenkomst
3.1 Alle Offertes zijn steeds vrijblijvend, zowel wat prijs, inhoud, als de levertijd betreft, tenzij
uitdrukkelijk anders vermeld.
3.2 Een Overeenkomst komt tot stand door schriftelijke acceptatie door Telfort van:
a. een elektronische aanmelding, bijvoorbeeld via CD-ROM of de Website; een
en ander conform de instructies van Telfort;
b. een telefonische aanmelding;
c. een volledig door de Klant ingevuld en ondertekend aanvraagformulier
Algemene voorwaarden Green ISP B.V. handelend onder de naam Telfort
Kamer van koophandelnummer
Green ISP B.V., handelend onder de naam Telfort is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel te Utrecht onder nummer 30226665.
is dat zomaar geldig?
speedlinq is bij de sidn in almere gevestig en telfort in amterdam!
kvk is utrecht?
Ik heb niks getekend bij telfort....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] speedlinq is nu telfort, mag dat?
Re: speedlinq is nu telfort, mag dat?
KPN is diverse providers aan het onderbrengen bij 1 provider, Telfort.
Dit om kosten te besparen en een betere service te geven. <ROTFL>
De betere service is ver te zoeken toen ik Telfort meedeelde telefonisch, gevolgd door een aangetekende brief met ontvangstbevestiging dat ik niet door Telfort ingelijfd wenste te worden.
Als het goed is heeft u een brief of email gehad waarin staat dat Speedlinq overgaat in Telfort.
De algemene voorwaarden wijzigen dan meestal. Dit is een reden waarom u per migratiedatum kunt opzeggen bij Speedlinq / Telfort.
De AV worden n.l eenzijdig gewijzigd.
Als u net na de migratiedatum dit bericht schrijft:
-----------
reden/mogelijkheid tot opzegging in de AV
15.9
Bij Overeenkomsten op afstand, zoals bedoeld in artikel 7:46a van het BW, kan de Klant die niet handelt in de uitoefening van een bedrijf of beroep binnen zeven werkdagen na de bevestiging van de Overeenkomst door Telfort deze schriftelijk per post ontbinden. Telfort kan in dat geval, behoudens ten hoogste de rechtstreekse kosten van het terugzenden van de zaak, aan de Klant geen vergoeding in rekening brengen. Na deze periode is Telfort gerechtigd de kosten in rekening te brengen zoals overeengekomen.
--------------
Ik zou zowel Speedlinq als Telfort schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging meedelen dat u geen klant bij Telfort wilt worden en dat wijziging AV de reden is waarom u gerechtigd bent per migratiedatum op te zeggen.
Staat er in de brief of email dat u Telfort moet bellen om af te zeggen, doe dit dan. Maar stuur ook de aangetekende brief en houd in de gaten of u een bevestiging einde contract krijgt van zowel Speedlinq als Telfort!
Controleer ook uw aftekeningen. Telfort boekte onterecht bedragen af. Zij krijgen n.l. van Speedlinq uw gegevens.
Ze vallen nl beide onder Green ISP bv
Dit om kosten te besparen en een betere service te geven. <ROTFL>
De betere service is ver te zoeken toen ik Telfort meedeelde telefonisch, gevolgd door een aangetekende brief met ontvangstbevestiging dat ik niet door Telfort ingelijfd wenste te worden.
Als het goed is heeft u een brief of email gehad waarin staat dat Speedlinq overgaat in Telfort.
De algemene voorwaarden wijzigen dan meestal. Dit is een reden waarom u per migratiedatum kunt opzeggen bij Speedlinq / Telfort.
De AV worden n.l eenzijdig gewijzigd.
Als u net na de migratiedatum dit bericht schrijft:
-----------
reden/mogelijkheid tot opzegging in de AV
15.9
Bij Overeenkomsten op afstand, zoals bedoeld in artikel 7:46a van het BW, kan de Klant die niet handelt in de uitoefening van een bedrijf of beroep binnen zeven werkdagen na de bevestiging van de Overeenkomst door Telfort deze schriftelijk per post ontbinden. Telfort kan in dat geval, behoudens ten hoogste de rechtstreekse kosten van het terugzenden van de zaak, aan de Klant geen vergoeding in rekening brengen. Na deze periode is Telfort gerechtigd de kosten in rekening te brengen zoals overeengekomen.
--------------
Ik zou zowel Speedlinq als Telfort schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging meedelen dat u geen klant bij Telfort wilt worden en dat wijziging AV de reden is waarom u gerechtigd bent per migratiedatum op te zeggen.
Staat er in de brief of email dat u Telfort moet bellen om af te zeggen, doe dit dan. Maar stuur ook de aangetekende brief en houd in de gaten of u een bevestiging einde contract krijgt van zowel Speedlinq als Telfort!
Controleer ook uw aftekeningen. Telfort boekte onterecht bedragen af. Zij krijgen n.l. van Speedlinq uw gegevens.
Ze vallen nl beide onder Green ISP bv