Sinds meer dan een jaar heb ik een Speedlinq ADSL comfort (traagste) met Internet bellen. Dit kostte respectievelijk 14,95 en 4,95 per maand. Afgezien wat startproblemen was ik hier tevreden mee.
Telfort heeft Speedlinq nu overgenomen en Telfort verzekerde telkens dat het abonnement en de tarieven niet zouden wijzigen.
In de welkomsbrief van Telfort van 16 juni 2008 wordt dit weer herhaald en in juni zullen we geen rekening krijgen over juli, omdat de facturatie vloeiend over moet gaan. In juli zal er gefactureerd worden voor juli en augustus.
De factuur komt, maar nu wordt er ook 9,50 Euro per maand lijnkosten berekend en dit was ik met Speedlinq niet overeengekomen.Dus 47.5 % duurder.
De bedragen zijn inmiddels van mijn bankrekening afgeschreven door automatische overschrijving, zoals bij Speedlinq gebruikelijk was.
Terugboeken lijkt me niet zo'n goed idee, want ze sluiten ons direct af.
Een mailtje met de klacht dat we dit niet overeengekomen zijn wordt niet beantwoord.
Zij er meer ex-Speedlinqers die dit meemaken?
Wat zijn de mogelijkheden om dit aan te pakken?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq wordt Telfort, dus 47,5% duurder
Re: Speedlinq wordt Telfort, dus 47,5% duurder
heb jij nog steeds een telefoonabonnement bij KPN of alleen ADSL.
Als u al antwoord krijgt van Telfort duurt dit gemiddeld 2 tot 4 weken.Een mailtje met de klacht dat we dit niet overeengekomen zijn wordt niet beantwoord.
Voor een mogelijk plan van aanpak verwijs ik u naar: Tros Radar Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.
Bericht: Stappenplan. Dit bericht staat op 1ste bladzijde.
------------------------------------------
Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
Wegens de overstap kan er iets fout gaan,
als volgende maand het opnieuw fout gaat stoneren en Ontbinden.
U heeft zodra de lijn vrij is kan om een andere provider te zoeken.
Maar Uw bedrag is wel erg goedkoop en om dit soort bedragen te vinden zit je meestal bij dubieuze providers...
Speedlinq was hier erg bekend om helaas.
als volgende maand het opnieuw fout gaat stoneren en Ontbinden.
U heeft zodra de lijn vrij is kan om een andere provider te zoeken.
Maar Uw bedrag is wel erg goedkoop en om dit soort bedragen te vinden zit je meestal bij dubieuze providers...
Speedlinq was hier erg bekend om helaas.
Zo simpel ligt het niet. U moet eerst de provider in gebreke stellen, zie:als volgende maand het opnieuw fout gaat stoneren en Ontbinden.
Tros Radar Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.
Bericht: Stappenplan. Dit bericht staat op 1ste bladzijde.
en kijk over wat www.consuwijzer.nl hierover schrijft.