hallo all
jaja UPC kan het wel complimenten .
alle klachten die ik had meld ik niet meer hier .
maar nu komt het ...
24 jan 2011 merk ik dat ik compleet ben afgesloten van upc en snap er niets van.
ik ga bellen met 0900-1580 daar melden ze mij dat ik een opzeg kaart heb ingezonden.
ik vraag een copie van die kaart omdat ik zelf nooit heb opgezegt
krijg eindelijk klanten service aan de lijn en die heeft het volgende uitgezocht .
de Hr P schut uit Hilversum heeft op gezegt en per ongeluk sluiten ze mij af de Hr P schut uit Amsterdam.
veel gezeur telefoon nummer weg email account weg en de rest ook dus krijg een compleet nieuw account
de dame van klanten service gaat alles recht trekken en zorgt dat alles weer klopt en werkt.
ik krijg door niet geleverende diensten en onterechte afsluiting een tegemoed bedrag van 291.13 van chello
prima oplossing vonden wij
ik geef aan dat het bedrag gewoon op mijn account kan blijven staat dan heb ik gewoon ruim 5 maanden geen rekening .
vandaag krijg ik via mijn mail een factuur melding
mijn gevoel zegt kijken die handel en zie op pagina 1
dat ik 230 euro moet betalen .
jajaja daar komt het
ze brengen bij mij in rekening dat ik afgesloten zo hebben de maanden afkoop noemen ze dat plus weer borg moet betalen.
dat is dus niet van toe passing omdat het een fout van chello was.
en mij is gezegt dat deze nota nooit iets van merken
omdat nu alles goed gezet zou zijn.
Daar verrekenen zij mijn 291.13 mee
Dus compleet bedrag is 445 euro min de verrekening moet ik betalen 230 euro
zo wil ik klanten ook wel even fout afsluiten
en net doen of het een andere meneer schut is die opgezegt heeft.
slapen doen we s nachts zeggen we maar.
ik moet nog 233 euro te goed staan mocht het niet goed gemaakt worden door chello
zal ik andere maatregelen nemen via consumentenbond op tros Radar .
Letop allemaal nooit een automatische incasso aan chello geven.
zie het eerst maar terug tekrijgen
ze zeggen van alles maar dingen regelen ??????
wat kan ik verder doen tegen dat logge bedrijf .....
Gr Pschut Amsterdam
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spookrekeningen je zelf beter maken te kosten van klanten
Re: spookrekeningen je zelf beter maken te kosten van klanten
opzeggen die hap , dat geeft niks dan ellende dat UPC.
Zij hebben je afgesloten dus kan je het op wanprestatie gooien.
-
UPC zal dit anders zien, je hebt een nieuw abonnement en dus ook een nieuw jaarcontract. Dus nu opzeggen betekent weer contractbreuk. (onterecht, maar het is nu eenmaal UPC, die denken niet altijd even logisch)ciske schreef:opzeggen die hap , dat geeft niks dan ellende dat UPC.
Je zult dus toch door de zure appel heen moeten bijten en UPC weer bellen om dit recht te laten zetten. Helaas slepen administratieve blunders bij hen vaak maanden door.
UPC is prut, maar welke provider is dat niet? En wat zijn je alternatieven als je de kabel de deur uitgooit? TV via adsl is niet echt een alternatief als de meerdere tv's hebt.
CaptainSlow schreef:
Je zult dus toch door de zure appel heen moeten bijten en UPC weer bellen om dit recht te laten zetten. Helaas slepen administratieve blunders bij hen vaak maanden door.
UPC is prut, maar welke provider is dat niet? En wat zijn je alternatieven als je de kabel de deur uitgooit? TV via adsl is niet echt een alternatief als de meerdere tv's hebt.
Klopt heb je gelijk in , elke provider heeft wel wat, maar TS kan ook voor digitenne kiezen ,hoewel ik begrepen heb dat het voor meerdere tv's niet de oplossing is.
UPC is wel de laatste die ik zou kiezen. Toch zou ik TS aanraden proberen het telefoongeld wat hij/zij moet gebruiken om de boel oporde te krijgen terug te vorderen.
-
UPC is ook niet mijn favoriet, maar KPN is tegenwoordig geen haar beter.ciske schreef:CaptainSlow schreef:
Klopt heb je gelijk in , elke provider heeft wel wat, maar TS kan ook voor digitenne kiezen ,hoewel ik begrepen heb dat het voor meerdere tv's niet de oplossing is.
UPC is wel de laatste die ik zou kiezen. Toch zou ik TS aanraden proberen het telefoongeld wat hij/zij moet gebruiken om de boel oporde te krijgen terug te vorderen.
Digitenne heeft ook als nadeel dat je voor elk apparaat een tuner nodig hebt. (tenzij je een moderne tv hebt waar een insteekmodule in past), het beeld is door de sterke compressie niet geweldig, en het blijkt nogal storingsgevoelig voor invloeden van buitenaf.
UPC opzeggen wegens wanprestatie wordt ook een gebed zonder einde, ten eerste hebben ze al een hoop geld van TS wat hij dan maar terug moet zien te krijgen, in eerste instantie krijgt hij een incasso-buro achter zich aan, wordt afgesloten, is wederom e-mail adresen (misschien ook telefoonnummer??) e.d. kwijt. Ook al win je het voor de rechter, wie wil al die ellende aangaan?
Dan is het toch beter je trots even opzij te zetten en toch maar te bellen, na 1 telefoontje weet je al of UPC ergens toe bereid is.
CaptainSlow schreef:. Ook al win je het voor de rechter, wie wil al die ellende aangaan?
Dan is het toch beter je trots even opzij te zetten en toch maar te bellen, na 1 telefoontje weet je al of UPC ergens toe bereid is.
Ook hier moet ik je gelijk ingeven:-) ik zelf heb wel digitenne , maar inderdaad je moet niet in een drukke straat wonen.
hallo
de firma upc wederom gesproken
ze doen erg moeilijk maar zien wel in dat ze compleet fout zitten
de beloven het dat het voor het weekend allemaal recht getrokken is.
en dat ik een mail of brief krijg van hun waar alles instaat ook de fout van het afsluiten en dan de kosten aan mij door gerekenen
met daarbij de juiste bedragen hoe het nu wel is en ik mijn OK geef
wel mega gezeur maar bellen moet je doen en mail zenden naar COAX
deze gaat gelijk bemiddelen tussen jou en upc
Peter
de firma upc wederom gesproken
ze doen erg moeilijk maar zien wel in dat ze compleet fout zitten
de beloven het dat het voor het weekend allemaal recht getrokken is.
en dat ik een mail of brief krijg van hun waar alles instaat ook de fout van het afsluiten en dan de kosten aan mij door gerekenen
met daarbij de juiste bedragen hoe het nu wel is en ik mijn OK geef
wel mega gezeur maar bellen moet je doen en mail zenden naar COAX
deze gaat gelijk bemiddelen tussen jou en upc
Peter