LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing UPC?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
kooppie
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 nov 2004 18:58

Storing UPC?

Ongelezen bericht door kooppie »

Wie weet er van een landelijke storing van UPC, begonnen gisteren avond, vanmorgen hadden we weer internet, nu niet meer sinds vanmiddag 14.00.
Ik heb het idee dat ze het zo maar zeggen aan de telefoon, want ik kan nergens vinden dat het ook waar is.
Laatst gewijzigd door kooppie op 13 okt 2005 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Ik woon in zuid holland, en heb nergens wat van gemerkt hoor!!

kooppie
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 nov 2004 18:58

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door kooppie »

Wij zitten in Brabant, dus ik ben beniewd of er ook brabanders meelezen.
(ik zit overigens op een andere lokatie nu, ff voor de goede orde) :cry:

Toch bedankt voor je reactie

kooppie
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 nov 2004 18:58

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door kooppie »

De storing is verholpen, sinds 23.00, nu hopen dat het zo blijft.
Ik kan in ieder geval restitutie vragen, na meer dan 24 uur geen i-net.

Har

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door Har »

In welk deel van Brabant heeft zich de storingsramp voltrokken ??.

In het eindhovense-helmondse was daar niets van te merken.

Bij het UPC gebouw langs de A 270 waren ze donderdag wel bezig om schotels met een doorsnede van 8m1 te plaatsten.

Restitutie van een dag gemis aan internet zal niet makkelijk zijn.

Succes :D

kooppie
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 nov 2004 18:58

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door kooppie »

Ja in Helmond!
HUH?

En als ik de klantenservice belde kreeg ik een melding van een storing.
Inmiddels is het al opgelost, mar toch vin dik het vreemd

Har

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door Har »

Ook Helmond is in sectoren verdeeld, ik woon aan de Stiphoutse zijde en hebben geen storing gehad, trouwens dat komt zelden voor.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door hoffie »

Kooppie, als je wel eens op de site van UPC gekeken hebt, zal je zien dat ze beweren dat ze nooit storingen hebben, tenminste ze halen de site van Chello nooit...

Har = Chello = is dus nooit storing

En regen is niet nat

Johannes44

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door Johannes44 »

HAR=inderdaad UPC of nee...HAR=tegen alles en iedreeen die hier klaagt!!

Har

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door Har »

Natuurlijk heb ik ook last van korte of langere storingen, langse storing was zo,n 36 uur begin van dit jaar in het westelijk gedeelte van Helmond, terwijl mijn dochter in het oostenlijk gedeelte van Helmond geen last van de chellostoring gehad.

Ik werk niet en heb geen aandelen bij Chello.

Ik geniet van de VUT en vlieg volgende week voor 1,5 week naar Turkije met de hele familie incl. kleinkinderen, vanuit Belek zal ik niet inloggen :) :D :lol:

Viper9
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 okt 2005 14:17

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door Viper9 »

Ik zit ook in Brabant en heb ook heel veel last van storingen zowel interent als op mijn tv. Het wordt tijd dat het Wilde Westen terugkomt kunne we zaak eens overhoop knallen bij UPC want ik wordt er stapelgek van. Ik kan niets anders doen dan een schotel plaatsen maar ook dat kost veel geld. UPC moet de klant gewoon geven waar men voor betaald.

eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door eksoj »

Ik woon in zuid holland en had ook flinke storing gisteravond, geen internet. Vanmorgen weer wel en tot nu toe goed.

Lara Croft
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2005 15:47

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door Lara Croft »

Hoi,

Ik ben nieuw hier op het forum en wilde meteen even reageren op het UPC storingstopic. Zelf hebben wij ook UPC Chello als internetprovider en gisteravond hadden wij ook problemen met de internetverbinding.
Toen ik mijn pc opnieuw opstartte gaf hij ineens aan dat ik mij opnieuw moest registreren middels mijn Chello wachtwoord en code die ik een paar jaar geleden heb gekregen toen wij het contract afsloten. Ik alle papieren weer te voorschijn gehaald. Toen moest op advies van chello de kabel weer 30 seconden eruit en moest ik weer opnieuw opstarten. Al met al weer een trage verbinding. Dit is niet de eerste keer, vorige maand hadden wij ook 2 keer een storing. Ik woon trouwens in Zuid Holland.

Groetjes Lara

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door OMA »

Hallo, ik had vanmorgen ook een storing en ik heb de quickfix gebruikt
en 30 sec het modem er ff af en PC opnieuw starten en klaar was het.
Ik had ook 14 dagen geleden 2 x een storing en op dezelfde manier opgelost(1 x naar Helpdesk moeten bellen)

grt.OMA

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door OMA »

Vergeten te zeggen ik woon in Leeuwarden.

sunnylucky
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:11

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door sunnylucky »

Hallo Allemaal,
Heb al bijna 5 jaar een abonnement van UPC Chello.
Nu heb ik vorige week heel veel problemen gehad met de verbinding.
Ik kwam niet meer op internet. Ik heb bij elkaar zeker zo'n 5 keer gebeld met UPC. Elke wordt er als eerst gezegd dat het problleem bij mij lag door dat ik last zou hebben van signaalstoringen. Nou dat was gewoon een smoes, en uiteindelijk kwam het er op neer dat het toch bij hun lag de storing. Maar ze houden je gewoon eerst zeker zo'n vijftien a twintig minuten aan het lijntje. Zodat je telefoonkosten lekker oplopen en dan zeggen ze dat het door hun server komt.
Nu uiteindelijk heb ik gezegd dat ik van plan ben om mijn internet via hun stop te zetten. Daarna deed mijn internet het weer, maar wel zeker drie dagen zonder gezeten. Mijn collega woont in zelfde woonplaats en ook hun hadden problemen en ook mijn broer die hier woont heeft precies dezelfde problemen sinds kort. Elke keer geen verbinding met internet, Waardeloze service bij UPC Chello./

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door lammertc »

Storing? Gestoord zul je bedoelen.
Dit heb ik net opgestuurd.
"
Vorige week chello abo opgezegd, zou doos krijgen om modem op te sturen. Nog niet gehad. Internet is afgelopen zaterdag afgesloten, Email vrijdag jl al. Helpdesk was (alweer) niet te bereiken, telefoon werkte ook niet, dus mobiel moeten bellen. Kosten tot nu toe 25 euro voor tweemaal een half uur wachten om vervolgens verbroken te worden. Belachelijk gewoon. Modem staat morgenochtend om 8 uur buiten de deur in UPC doos, regen of niet. Ik ga niet nog eens 5.50 euro betalen om modem naar jullie op te sturen. Ik heb het gehad met UPC. Een kopie van dit bericht komt op Kassa en Trosradar. Alle betalingen zal ik direct inhouden met abo van UPC tv. Ik verwacht van Chello minstens 25 euro voor telefoonkosten mobiel bellen. Bel MIJ maar, ik bel niet meer met jullie.
"

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door OMA »

Hallo,
Ik had vanaf zaterdag op zondag geen internet verbinding meer.
Zondag naar de helpdesk gebeld, de hele PC doorgeworsteld samen met een medewerker en niets hielp(ca. 30 min). Later op de dag nogmaals gebeld,nu door mijn vriend en weer de heleboel getest en nog steeds niets(ca.45 min), maar deze medewerker vertelde dat we de netwerkkaart opnieuw moesten installeren en dan zou het wel goed zijn. Netwerkkaart er opnieuw opgezet maar nog steeds geen internet verbinding. Ik heb toen mijn schoonzoon gebeld en die heeft via zijn laptop verbinding proberen te maken en ook geen resultaat.
Ze hadden 2 x al gezegd dat het aan mijn PC lag dat er geen verbinding mogelijk was. Mijn schoonzoon heeft nogmaals met de helpdesk gebeld en toen vertelde die medewerker dat er inderdaad een storing was in mijn wijk en dat ze er aan werkten. Pfff waarom niet eerder dat gezegd? Scheelde een hoop geld en ergernis.
Maandagmorgen nog steeds geen verbinding en ik maar proberen de helpdesk te bereiken maar dat lukte pas na 16.30 uur, en met deze medewerker weer de hele toestand doorgelopen terwijl ik hem vertelde dat er zondagmiddag een storing was geconstateerd bij de server. Hij zei toen , nee mevrouw er is geen storing meer, dus u moet maar een computerzaak bellen om uw PC helemaal na te laten kijken want hier is alles goed. Tja daar zit je dan, dus vandaag is er iemand langs geweest en die heeft alles nagekeken en is meer dan een uur bezig geweest en uiteindelijk ook niets gevonden. Hij heeft toen naar de helpdesk gebeld en daar kreeg hij te horen dat de fout bij UPC lag en dat het nog wel 2 a 3 dagen kon duren. Computer meneer heeft toevallig zelf bij de helpdesk van UPC 2 maanden gewerkt en heeft hen flink de waarheid verteld dat dit niet klantvriendelijk is en dat ze hun klanten op hoge kosten jagen. Hij heeft een nieuw IP adres aangevraagd en gezegd dat ze dat en dat op de helpdesk ff moesten doen. Prompt 5 minuten later verbinding.Maar het kan na afsluiten van de Pc morgen wel weer dezelfde storing geven, dus afwachten. Al met al was dit een erg duur geintje incl. telefoon kosten terwijl de fout totaal niet hier lag maar bij UPC.
Ik ben 50 euro kwijt en wie vergoed dit? Waar kan ik terecht om de kosten van de computerzaak zowiezo te claimen?
Bij UPC????? Misschien 1 maand gratis internetten????
Wie weet dit, of heeft ook zoiets meegemaakt?

BVD
Grt OMA

spikie
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2005 15:06

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door spikie »

hallo ik bel en internet sinds kort via UPC!!
ik heb noh noooit zo veel elende gehad met interneten en bellen als nu.
ik heb al een weekend en 2 werkdagen achter elkaar uit de lucht gelegen en ik krijg er een punt hoofd van! :evil:

nou wil ik mijn contract beëindigen en doen ze dus weer moeilijk. ik heb de doe-het-zelf paket gekregen op 31 augustus. heb het aan laten aansluiten op 7 oktober. we konden bellen vanaf 13 oktober. nou zegt die medewerker dat ik het contract 30 dagen nadat ik het paket heb gekregen kon beëindigen.... maar toen kon ik nog niet bellen of interneten?

ik kom dus niet van ze af.... heeft iemand anders misschien een idee? :idea:

dit zou ik er op prijs stellen
groetjes spikie :P

lianne star
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 okt 2005 19:16

Re: Storing UPC?

Ongelezen bericht door lianne star »

hallo hallo

Ik bel en internet ook via UPC het is echt een drama.
Het begon al raar we hebben vier weken moeten wachten op internet.
Nu hebben we internet zetten ze elke de snelheid zachter daarna krijgen we weer een mailtje met sorry was niet zo bedoeld.
En ze blijven dubbele rekeningen sturen ik heb al drie keer een rekening gehad met de aansluitkosten.
Een beetje teveel van het goede toch.

Maar ik zou niet weten hoe je van het contract af komt.
Ik denk dat veel mensen daar problemen mee hebben (net als met internet).

In ieder geval succes en hopen dat het lukt.

groetjes lianne

Gesloten